• 14-05-2018, 00:12:26
    #10
    Bilgilendirme için teşekkürler..
  • 14-05-2018, 00:12:43
    #11
    Sabit başlık yapılmalık konu. Tebrik ederim.
  • 14-05-2018, 00:12:45
    #12
    Elinize sağlık. W#rez olan temalardan kaçınılmalı,hem emek sömürüsü hem de konuda gördük yani
  • 14-05-2018, 00:12:52
    #13
    İyi niyetin için teşekkürler ancak bu konuyu lisanslıya para vermek istemeyenler vvarez tema nasıl temizlenir diye yorumlayan olacaktır.
  • 14-05-2018, 00:13:08
    #14
    Uzun zaman sonra R10 da güzel bir konuya denk geldim. Emeğine sağlık hocam. Siyaset konularından sonra çok iyi geldi
  • 14-05-2018, 00:14:57
    #15
    aslında çok mühim bir konu. temaya para vermeyi gereksiz gören herkesin arada bir açıp okuması gereken bir yazı. detaylı anlatımınız için teşekkürler.
  • 14-05-2018, 00:15:08
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son zamanlarda formda gördüğüm en yararlı konu olmuş tebrikler kardeşim
  • 14-05-2018, 00:15:13
    #17
    harika bir konu, elinize sağlık.

    adamların hayır işi yapmadığı bir gerçek. muhtemelen temadan temaya daha kötü senaryolarda vardır.
  • 14-05-2018, 00:15:13
    #18
    Eline sağlık,çok temiz anlatmışsın.
    Bu arada themeforest te bu limitsiz,aylık ödemeli plan hakkında ki fikriniz nedir?
    228 dolara bir yıl boyunca istediğimiz tema,eklentiyi indirebiliyoruz sanırım. Doğru mudur?
    59 doları newspaper a verdim,pişman değilim.