• 27-03-2024, 17:16:55
    #1
    Surfshark ve nord gibi vpnlerin sitesine erişemiyorum, uygulamaları kullanılmıyor. Ücretsiz vpn açıp asıl kullanmak istediğim vpn’e bağlansam.. olur böyle?

    ingiltere özel ip alabileceğim sağlam vpn lazım diğerleri işimi görmüyor bunlardan biri gerek. ama türkiye’den erişim neden sorunlu anlamadım.
  • 27-03-2024, 17:18:27
    #2
    Nord'a bağlanılıyordu en son fakat bağlandıktan sonra nord'a geçiş yapıp diğer vpn'i kapadığında yine erişim alamıyordun.
  • 27-03-2024, 17:19:35
    #3
    Belirsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nord'a bağlanılıyordu en son fakat bağlandıktan sonra nord'a geçiş yapıp diğer vpn'i kapadığında yine erişim alamıyordun.
    Bende ghostvpn de çalışmıyor. Arkadaş girebiliyordu ama. Çok saçma sapan bir iş olmuş anlam veremedim.
  • 27-03-2024, 17:21:07
    #4
    Türkiyede maalesef erişim kısıtlamasına takıldı çoğu VPN. Şu aşamada kendimde kullandığım ve Türkiye'ye özel fiyat politikası ile Kaspersky VPN önerebilirim.
  • 27-03-2024, 17:24:31
    #5
    MrGokturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede maalesef erişim kısıtlamasına takıldı çoğu VPN. Şu aşamada kendimde kullandığım ve Türkiye'ye özel fiyat politikası ile Kaspersky VPN önerebilirim.
    Evet o çalışıyor ama onda da sunucuları mı banlıdır nedir tiktoka attığım videolar 0 izlenmede kalıyor. O yüzden özel ipli falan bir şey bakıyordum ama anlaşılan sorun baya büyük. İngiltere vds bakayım o zaman. VDS’den anlıyorsanız desteğinizi talep edebilirim :d
  • 27-03-2024, 17:26:20
    #6
    Windscribe VPN konusunda size yardımcı olacaktır. Ücretisz seçeneklerde İngiltere, Amerika, Türkiye vs bulunuyor. Ben memnun şekilde ücretsiz olarak kullanıyorum.

  • 27-03-2024, 17:26:24
    #7
    CANVA PRO 60₺ ✅
    Merhabalar sunucuya kurduğum openvpn kullanıyorum gayet yeterli bağlanınca nord vpn dahil her siteye erişim mümkün dilerseniz yardımcı olabilirim
  • 27-03-2024, 17:29:48
    #8
    pantegra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windscribe VPN konusunda size yardımcı olacaktır. Ücretisz seçeneklerde İngiltere, Amerika, Türkiye vs bulunuyor. Ben memnun şekilde ücretsiz olarak kullanıyorum.

    Özel ip olayı var mı hocam biliyor musunuz? Varsa deneyeyim.

    redlotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar sunucuya kurduğum openvpn kullanıyorum gayet yeterli bağlanınca nord vpn dahil her siteye erişim mümkün dilerseniz yardımcı olabilirim
    Ücretsiz vpn ile sitelerine girebiliyorum zaten ama uygulamaları kullanılıyor mu soru bu. Diğerlerini denerim olmazsa vds alırım artık
  • 27-03-2024, 17:33:47
    #9
    Paranoid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel ip olayı var mı hocam biliyor musunuz? Varsa deneyeyim.



    Ücretsiz vpn ile sitelerine girebiliyorum zaten ama uygulamaları kullanılıyor mu soru bu. Diğerlerini denerim olmazsa vds alırım artık
    Özel IP kısmı hakkında bilgim yok üzgünüm.