• 09-12-2025, 22:03:10
    #1
    Selamlar R10 Ailesi,
    Hepimizin ortak derdi malum: Günün her saatinde gelen, engellemekle bitmeyen bahis, casino ve istenmeyen reklam SMS'leri. 🤯
    Numaralarımız bir şekilde listelere düştüğü için sürekli taciz ediliyoruz. Ben de bu durumdan çok sıkıldığım için, "kendi söküğümüzü kendimiz dikelim" dedim ve ByeSpam'i geliştirdim.
    Uygulama ÅŸu an App Store'da yayında ve tamamen ÜCRETSİZ! 🎉

    🛡️ ByeSpam Nedir, Ne Yapar?


    ByeSpam, iOS'un yerel filtreleme altyapısını kullanan, sizi rahatsız eden mesajları otomatik olarak "Gereksiz" kutusuna taşıyan ve size bildirim gelmesini engelleyen bir araçtır.


    %100 Cihaz İçi (On-Device) Çalışır: Mesajlarınız ASLA bir sunucuya gitmez. Analiz işlemi tamamen sizin telefonunuzda yapılır. Verilerinizi toplamaz, satmaz veya paylaşmaz.
    Tam Kontrol Sizde: İster "bahis, bonus" gibi kelimeleri engelleyin, ister belirli göndericileri.
    Güvenli Liste (Whitelist): Banka, kargo veya ailenizden gelen mesajları "İzin Verilenler"e ekleyerek, içinde yasaklı kelime geçse bile (örn: kredi) engellenmemesini sağlarsınız.
    Kolay Kurulum: Karmaşık ayarlar yok. İndirin, aktif edin ve kelimelerinizi girin.
    Uygulamayı aÅŸağıdaki linkten indirip deneyebilirsiniz. Destekleriniz, yorumlarınız ve 5 yıldızlarınız benim için çok deÄŸerli. 🙏


    👉App Store'dan İndir: Tıkla İndir



    💬 R10 Üyelerine Not


    Arkadaşlar uygulama henüz ilk sürümünde (v1.0).
    • Gördüğünüz eksikler,
    • "Åžu özellik de olsa harika olur" dedikleriniz,
    • Veya yaÅŸadığınız bir sorun varsa,
    Lütfen konu altında belirtin. Sizden gelen geri bildirimlerle uygulamayı geliştirmeye devam edeceğim.
    Åžimdiden temiz bir gelen kutusu dilerim! 😎
    Saygılarımla,
  • 09-12-2025, 22:09:05
    #2
    renksizadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar R10 Ailesi,
    Hepimizin ortak derdi malum: Günün her saatinde gelen, engellemekle bitmeyen bahis, casino ve istenmeyen reklam SMS'leri. 🤯
    Numaralarımız bir şekilde listelere düştüğü için sürekli taciz ediliyoruz. Ben de bu durumdan çok sıkıldığım için, "kendi söküğümüzü kendimiz dikelim" dedim ve ByeSpam'i geliştirdim.
    Uygulama ÅŸu an App Store'da yayında ve tamamen ÜCRETSİZ! 🎉

    🛡️ ByeSpam Nedir, Ne Yapar?


    ByeSpam, iOS'un yerel filtreleme altyapısını kullanan, sizi rahatsız eden mesajları otomatik olarak "Gereksiz" kutusuna taşıyan ve size bildirim gelmesini engelleyen bir araçtır.


    %100 Cihaz İçi (On-Device) Çalışır: Mesajlarınız ASLA bir sunucuya gitmez. Analiz işlemi tamamen sizin telefonunuzda yapılır. Verilerinizi toplamaz, satmaz veya paylaşmaz.
    Tam Kontrol Sizde: İster "bahis, bonus" gibi kelimeleri engelleyin, ister belirli göndericileri.
    Güvenli Liste (Whitelist): Banka, kargo veya ailenizden gelen mesajları "İzin Verilenler"e ekleyerek, içinde yasaklı kelime geçse bile (örn: kredi) engellenmemesini sağlarsınız.
    Kolay Kurulum: Karmaşık ayarlar yok. İndirin, aktif edin ve kelimelerinizi girin.
    Uygulamayı aÅŸağıdaki linkten indirip deneyebilirsiniz. Destekleriniz, yorumlarınız ve 5 yıldızlarınız benim için çok deÄŸerli. 🙏


    👉App Store'dan İndir: Tıkla İndir



    💬 R10 Üyelerine Not


    Arkadaşlar uygulama henüz ilk sürümünde (v1.0).
    • Gördüğünüz eksikler,
    • "Åžu özellik de olsa harika olur" dedikleriniz,
    • Veya yaÅŸadığınız bir sorun varsa,
    Lütfen konu altında belirtin. Sizden gelen geri bildirimlerle uygulamayı geliştirmeye devam edeceğim.
    Åžimdiden temiz bir gelen kutusu dilerim! 😎
    Saygılarımla,

    hocam merhaba elinize sağlık kullanmak istiyorum fakat mesajlara izin veriyoruzya. mesajlarımız güvendemidir. bilmediğim için soruyorum apple'da bir uygulama yaptınız mesela bu uygulama mesaj izini istediğinde mesajlarımızı download edebiliyormu =
  • 09-12-2025, 22:10:48
    #3
    codedesignerist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merhaba elinize sağlık kullanmak istiyorum fakat mesajlara izin veriyoruzya. mesajlarımız güvendemidir. bilmediğim için soruyorum apple'da bir uygulama yaptınız mesela bu uygulama mesaj izini istediğinde mesajlarımızı download edebiliyormu =
    selamlar, uygulama on-device çalışır bir database'i bile yok. sunuculara veri aktarmıyoruz. sadece sizin cihazınızda gerçekleşiyor her şey. içiniz rahat olsun
  • 09-12-2025, 22:12:13
    #4
    evet ben size güveniyorum sorun yok . isteseniz yapabilirmisiniz iphone veya apple buna izin veriyormu mesajalra izin verdikden sonra
  • 09-12-2025, 22:14:23
    #5
    codedesignerist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ben size güveniyorum sorun yok . isteseniz yapabilirmisiniz iphone veya apple buna izin veriyormu mesajalra izin verdikden sonra
    açıkçası zannetmiyorum. çünkü ciddi bir güvenlik zaafiyeti demek, size gelen banka smslerini bile kontrol edebilirler öyle bir sistemde. apple'ın buna izin vereceğini düşünmüyorum.