• 30-05-2026, 19:18:21
    #1
    Merhaba,

    Azerbaycan banka uygulamarında görüyorum ama oradan yatırım yapmak ne kadar doğru bilmiyorum. Altın ve s nereden alıyorsunuz genelde. Midas falan duydum daha önce ama bu Türkiye için geçerli galiba Azerbaycanda işlem nasıl ilerliyor bilmiyorum. Dediğim gibi banka uygulaması var o kadar soru soruyorlar ki, bıktım çıktım. Güvenilir global uygulaması falan yok mu bunun?
  • 30-05-2026, 19:21:17
    #2
    Kurumsal PLUS
    Para olsa yapacağız da 🤣
  • 30-05-2026, 19:22:38
    #3
    iş bankası sadece hisse altın yatırımım yok
  • 30-05-2026, 19:22:47
    #4
    Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para olsa yapacağız da 🤣
    Ne kadar para ile yapılıyor hocam ? Ayrıca ben nereden yapılır onu bile bilmiyorum. Tek bildiğim banka uygulamaları var Bizde.


    https://youtu.be/2lLccoJvIfc?si=W11gUccX214oOZaK