d1sp0s3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dilerseniz imzamdaki telegram adresimden yazabilirsiniz. Öğrenci olduğum için genelde gece kuşu gibi takılıyorum bende
Teşekkür ama ben gece kuşu aramıyorum