Bir kaç ay önce Finansbank EST yerine kendi ödeme alt yapısını kullanmak için adım attı. EST deki üye işyerlerini de yeni alt yapıya taşıyor. Bunu dikkate alarak yeni API yi entegre etmenizi öneririm.