• 14-05-2026, 00:12:42
    #10
    Mutlu Yıllar Yolun Yarısı Gitmiş Bizde Geliceğiz O zamanlara İnşallah kaldı 8 yıl
  • 14-05-2026, 00:13:07
    #11
    Selam olsun,

    40 Serisine hoş geldiniz hayatınızdaki yeniliklere hazır olun
    Sağlıklı, mutlu ve sevdiklerinizle birlikte keyifli yıllarınız olmasını canı gönülden temenni ederim.
    Adettendir diye doğum günlerini kutluyoruz ama sizinkini adetten değil yazdığım üzere canı gönülden kutluyorum.

    Sadece yaş almanız değil bu yaşları alırken güzel insan olmayı başardığınız için.
  • 14-05-2026, 00:13:58
    #12
  • 14-05-2026, 00:14:29
    #13
    Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar ☺
  • 14-05-2026, 00:14:40
    #14
    doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara
  • 14-05-2026, 00:15:21
    #15
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 oldum şaka gibi 😄
    Doğum günün kutlu olsun hocam
    Ben seni hep hasancankayaya benzetiom
  • 14-05-2026, 00:49:09
    #16
  • 14-05-2026, 03:12:53
    #17
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 oldum şaka gibi 😄
    iyi ki doğdunuz. İyi ki varsınız. Sevdiklerinizle mutlu çok sağlıklı bir ömür dilerim.
  • 14-05-2026, 09:42:08
    #18