R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Yeni Başlayanlar (https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/)
-   -   Online Ön Muhasebe Programı Yardım (https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/2129153-online-on-muhasebe-programi-yardim.html)

illaqall 11-09-2019 13:35:32

Online Ön Muhasebe Programı Yardım
 
Merhaba Online Ön Muhasebe Programı Yazıyorum Demo Versiyonu Aşağıdaki Linkte Bulabilirsiniz.


Demo Link: http://demo.illaqall.com/stokla/


Kullanıcı Adı ve Şifre Giriş Ekranında Var.
Eksikleri ve Neler Olmasını Yorumlarda Belirtirseniz Sevinirim :)

cdermnx 11-09-2019 13:47:14

Datatable olarak javascriptin pluginini kullanabilirsin ana sayfada yana kaydırmalı bir şekilde tablo iyi olmamış bence. Açık kaynak olarak dağıtacakmısınız?

MveM 11-09-2019 13:50:21

Alıntı:

illaqall Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075459909)
Merhaba Online Ön Muhasebe Programı Yazıyorum Demo Versiyonu Aşağıdaki Linkte Bulabilirsiniz.


Demo Link: http://demo.illaqall.com/stokla/

Kullanıcı Adı ve Şifre Giriş Ekranında Var.
Eksikleri ve Neler Olmasını Yorumlarda Belirtirseniz Sevinirim :)


E-arşiv fatura entegresi
Sanal platformlar entegresi N11 HB gibi

ilk gözüme çarpanlar ancak çok daha fazlası eklenmesi lazım

Giriş sayfasında aylık satışlar gün bazlı grafik şeklinde olabilir birde giriş paneli çok sade daha güven verici olmalı kanaatindeyim Şahsi fikrim.

illaqall 11-09-2019 13:50:58

Alıntı:

cdermnx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075459971)
Datatable olarak javascriptin pluginini kullanabilirsin ana sayfada yana kaydırmalı bir şekilde tablo iyi olmamış bence. Açık kaynak olarak dağıtacakmısınız?

Aynen ilk işim javascript kullanmak olacak. ana sayfada bulunan tabloyuda söylediğin gibi kaldırmayı düşünüyorum.

cdermnx 11-09-2019 13:57:37

Ayrıca http://prntscr.com/p4okjx
resimde işaretlediğim gibi o şekilde admin yeri göz tasarımını bozuyor gibi geldi bana. fazla eleştiri yapmış isem kusura bakmayın. Biraz fikir sunmayı severim.

illaqall 11-09-2019 14:02:15

Alıntı:

MveM Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075459999)
E-arşiv fatura entegresi
Sanal platformlar entegresi N11 HB gibi

ilk gözüme çarpanlar ancak çok daha fazlası eklenmesi lazım

Giriş sayfasında aylık satışlar gün bazlı grafik şeklinde olabilir birde giriş paneli çok sade daha güven verici olmalı kanaatindeyim Şahsi fikrim.

Yorum İçin Teşekkürler (y)



Alıntı:

cdermnx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075460051)
Ayrıca http://prntscr.com/p4okjx
resimde işaretlediğim gibi o şekilde admin yeri göz tasarımını bozuyor gibi geldi bana. fazla eleştiri yapmış isem kusura bakmayın. Biraz fikir sunmayı severim.

Düzenleme Yapıyorum (y)

cdermnx 11-09-2019 14:08:04

Açık kaynak dağıtmayı düşünürseniz bende boş vakitlerimde geliştirip uğraşmak isterim.

illaqall 11-09-2019 14:11:35

Alıntı:

cdermnx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075460102)
Açık kaynak dağıtmayı düşünürseniz bende boş vakitlerimde geliştirip uğraşmak isterim.

Şuan değil ama ilerleyen dönemlerde olabilir :)

Onuraygun 11-09-2019 17:07:12

Satış sayfasında diğer para birimlerini de eklerseniz faydası olacaktır.

illaqall 11-09-2019 18:00:27

Alıntı:

Onuraygun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075461003)
Satış sayfasında diğer para birimlerini de eklerseniz faydası olacaktır.

Yorum İçin Teşekkürler (y)

Onuraygun 11-09-2019 19:07:59

Alıntı:

illaqall Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075461217)
Yorum İçin Teşekkürler (y)

Rica ederim. Ek olarak, kendi yazdığım sistemde döviz kurlarını çekip convert etmek için https://github.com/tkaratug/tcmb_currency_converter bu sınıfı kullanıyorum belki işinize yarar

inovatifajans 12-09-2019 16:52:39

Açık kaynak kodlu olarak sanırım türk arkadaşların yapmış olduğu aşağıdaki yazılımı incelemeni tavsiye ederim. Muhakkak katkısı olacaktır.


http://tilpark.org

Orgeneral 13-09-2019 09:46:26

Bizim hesap var böyle online muhasebe stok yazılımı. onu inceleyin bir derim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:07:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.