R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   WordPress Temaları (https://www.r10.net/wordpress-temalari/)
-   -   Mükemmel Genel Tema [ Ücretli ] (https://www.r10.net/wordpress-temalari/684946-mukemmel-genel-tema-ucretli.html)

cagatayozata 17-07-2010 23:09:15

Mükemmel Genel Tema [ Ücretli ]
 
Merhaba,

Kendi blogum için bir arkadaşa yaptırmıştım tasarımı. Uzun süredir kendi sitemde kullanıyorum. Benim sitem dışında hiçbir sitede yoktur. Hoşuma gidiyor fakat satmaya karar verdim.

Anasayfa
http://www.ressim.net/e/upload/822018cf.png

Konu Sayfası
http://www.ressim.net/e/upload/4af02007.png

Fiyat, detay ve demo için pm atabilirsiniz.

Burak Kocoglu 17-07-2010 23:09:39

detaylı bir pm atarmısınız ?

KadirAK 17-07-2010 23:14:35

demo liderblog.com ?

cagatayozata 17-07-2010 23:28:13

PM'ler gönderildi...

tvsinema 17-07-2010 23:29:55

ben de pm alabilir miyim?

cagatayozata 17-07-2010 23:38:35

Alıntı:

tvsinema Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061492445)
ben de pm alabilir miyim?

PM Gönderildi..

Resul 17-07-2010 23:47:07

PM Alabilirmiyim.

TCM 18-07-2010 00:34:55

Spaksu'nun eski teması değil mi bu?

Vektor 18-07-2010 00:44:12

Alıntı:

Single Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061492983)
Spaksu'nun eski teması değil mi bu?

evet benziyo :)

cagatayozata 18-07-2010 01:03:59

Alıntı:

Single Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061492983)
Spaksu'nun eski teması değil mi bu?

Dediğim gibi tasarımcı bir arkadaş yapmıştı :) PM'ler gönderiyorum...

Kiv 18-07-2010 01:56:49

PM Alabilirmiyim.

YUNUSEMRE2 18-07-2010 13:42:19

Pm alabilirmiyim

cagatayozata 18-07-2010 14:37:44

PM'ler gönderildi...

baris10 18-07-2010 15:50:32

PM alabilirmiyim?

BekirJem 18-07-2010 15:58:11

pm lütfen

cagatayozata 18-07-2010 16:18:49

Alıntı:

BekirJem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061496779)
pm lütfen

Alıntı:

baris10 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061496726)
PM alabilirmiyim?

PM'ler gönderildi..

Freezer 18-07-2010 22:27:18

Kimin malını kime satıyorsunuz. Almayın arkadaşlar ücretsiz yayınlanacaktır ay sonunda.

GunduzYuruyen 18-07-2010 23:38:50

Spaksunun eski teması.
Etik bir satış değil.

cagatayozata 19-07-2010 12:17:33

Alıntı:

Freezer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061499391)
Kimin malını kime satıyorsunuz. Almayın arkadaşlar ücretsiz yayınlanacaktır ay sonunda.

Ben kimsenin malını kimseye satmıyorum ben sanada bu konuda daha önce 2 kere sitenden mesaj attım. Fakat bir geri dönüş bile yapmadın. Ordan önce keşke bir cevap yazsaydın. Tema çalıntı veya çalınarak yapılmış birşey değil. Ben bu durumu Safa Bey'ede yazmıştım ama geri dönüş bile yapmadı. Herkes - rep veriyor keşke durumu bilipte bunları yazsaydınız.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:19:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.