![]() |
Discord Turk Versyon Merhaba , discord neden tutmadı ? Yada bana mı öyle geliyor ? Türk versyonu yapsak acaba para kazanır mı? |
Discord tutalı yıllar oldu hocam 😂 sorduğunuz neden Türkiye'den engellendiği ise btk sağolsun engellemek de üstüne yok |
tutmadı mı ? 2016'dan beri aktif hesabım var. Hükümet 2-3 dallama yüzünden kapattı diye goodbyedpi ile giriş yapıyorum. Bugün kapalı da olsa alternatifi olmadığı çoğu kişi kullanmaya devam ediyor. |
Alıntı:
Neden tutmadı sorusuna cevap vereyim aslında tam aradığım sosyal medya ama çok karışık geliyor bana, karışıklık olmasa zaten WhatsApp Telegram tarihe karışırdı discorddaki konu altında konu özelliği telegrama gelse efsane olacak ya |
Discord neden tutmadı mı hocam şuan tüm oyun firmaları topluluğunu burdan yönetiyor. Oyun oynayan, üniversiteler, topluluklar burda toplanıyor. 1 yıldır nerdeyse kapalı bü yüzden aktiflikler düştü ama kemik kitle halen VPN veya DNS ile giriş yapıyor. Türk versiyonunu yapsan tutmaz discord tarzı sistem için milyonlar harcaman gerekir. Yakın zamanda açılcak zaten tekrar aktif kullanılır |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
2. neden milyon harcıyalım sorun olan birşey mi var nedir ? |
Hocam btk engelledi suanda hagla 10 milyonlarca kullanıcısı var. Türk versiyonu icin inanılmaz bir bütce lagzım barındırma reklam yazılımcı kadrosu vs öyle script yazıyım domain iyi isim iyi olsun tutar zaten felan diye düsünüyorsanız cok yanılıyorsunuz. Trde büyük böyle para basan sirketlerden biri alternatifini yapmaya kalkmazsa kimse yapamaz maddi olarak imkansız. |
Hocam yeni uye olup biseylerden bahsetmek istemeni anliyorum ama bukadar sacma bir konuyla gelmen "ben alengirli isler ceviricem ona kilif hazirliyorum" demek gibi olmus.. Yani su forumdaki herhangi birinin Discord'un dunya uzerindeki en populer sesli iletisim agi oldugunu bildigine eminim.. Ayrica magarada yasamiyorsan Turkiye'de banli oldugunuda bilirsin.. |
Alıntı:
|
lütfen cahilliğime verin ve ukela demeyin bana ama sanırım ben discordun olayını bilmiyorum. burada sorun olan ne? js ile şehir yaptım içinde gezdim binaya girdim çıktım. yani bu mu milyonlar ?yani bence discord bu. yanıldığım yer neresi ? |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:45:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.