R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Discord Turk Versyon (https://www.r10.net/sorum-var/4749089-discord-turk-versyon.html)

electronx 13-04-2026 18:05:29

Discord Turk Versyon
 
Merhaba , discord neden tutmadı ? Yada bana mı öyle geliyor ? Türk versyonu yapsak acaba para kazanır mı?

pale100 13-04-2026 18:07:13

Discord tutalı yıllar oldu hocam 😂 sorduğunuz neden Türkiye'den engellendiği ise btk sağolsun engellemek de üstüne yok

Sakuragi 13-04-2026 18:07:58

tutmadı mı ?

2016'dan beri aktif hesabım var. Hükümet 2-3 dallama yüzünden kapattı diye goodbyedpi ile giriş yapıyorum. Bugün kapalı da olsa alternatifi olmadığı çoğu kişi kullanmaya devam ediyor.

ceptenparakazan 13-04-2026 18:08:23

Alıntı:

electronx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090848235)
Merhaba , discord neden tutmadı ? Yada bana mı öyle geliyor ? Türk versyonu yapsak acaba para kazanır mı?

Yapan biri var ama unuttum şimdi Instagramda sürekli paylaşım yapıyor

Neden tutmadı sorusuna cevap vereyim aslında tam aradığım sosyal medya ama çok karışık geliyor bana, karışıklık olmasa zaten WhatsApp Telegram tarihe karışırdı discorddaki konu altında konu özelliği telegrama gelse efsane olacak ya

ArasTasarim 13-04-2026 18:08:49

Discord neden tutmadı mı hocam şuan tüm oyun firmaları topluluğunu burdan yönetiyor. Oyun oynayan, üniversiteler, topluluklar burda toplanıyor. 1 yıldır nerdeyse kapalı bü yüzden aktiflikler düştü ama kemik kitle halen VPN veya DNS ile giriş yapıyor. Türk versiyonunu yapsan tutmaz discord tarzı sistem için milyonlar harcaman gerekir. Yakın zamanda açılcak zaten tekrar aktif kullanılır

electronx 13-04-2026 18:09:04

Alıntı:

pale100 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090848244)
Discord tutalı yıllar oldu hocam 😂 sorduğunuz neden Türkiye'den engellendiği ise btk sağolsun engellemek de üstüne yok

aa engelli mi haberim yok vallahi. Ama dışarıda da pek pop görmüyorum . ?

pale100 13-04-2026 18:10:42

Alıntı:

electronx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090848253)
aa engelli mi haberim yok vallahi. Ama dışarıda da pek pop görmüyorum . ?

Genellikle oyunculara hitap ettiğinden normal diye düşünüyorum

electronx 13-04-2026 18:14:03

Alıntı:

pale100 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090848260)
Genellikle oyunculara hitap ettiğinden normal diye düşünüyorum

1.peki neden engellendi acaba gerekçe ne ?
2. neden milyon harcıyalım sorun olan birşey mi var nedir ?

Neleryokki 13-04-2026 18:15:43

Hocam btk engelledi suanda hagla 10 milyonlarca kullanıcısı var.
Türk versiyonu icin inanılmaz bir bütce lagzım barındırma reklam yazılımcı kadrosu vs öyle script yazıyım domain iyi isim iyi olsun tutar zaten felan diye düsünüyorsanız cok yanılıyorsunuz.
Trde büyük böyle para basan sirketlerden biri alternatifini yapmaya kalkmazsa kimse yapamaz maddi olarak imkansız.

Teselli 13-04-2026 18:16:03

Hocam yeni uye olup biseylerden bahsetmek istemeni anliyorum ama bukadar sacma bir konuyla gelmen "ben alengirli isler ceviricem ona kilif hazirliyorum" demek gibi olmus.. Yani su forumdaki herhangi birinin Discord'un dunya uzerindeki en populer sesli iletisim agi oldugunu bildigine eminim.. Ayrica magarada yasamiyorsan Turkiye'de banli oldugunuda bilirsin..

pale100 13-04-2026 18:16:16

Alıntı:

electronx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090848278)
1.peki neden engellendi acaba gerekçe ne ?
2. neden milyon harcıyalım sorun olan birşey mi var nedir ?

Hocam galiba bu panel muhabbetinden varya bizim tc kimliklerimizi sorguluyorlar falan illegal işler yapab gruplar hep discordda btkda direkt engellemede çözüm buldu ama discord ile görüşme yapılmış sanırım düzenleme yaparlarsa geri açılır ama ne zaman bilemiyorum net tarih yok açıkçası

electronx 13-04-2026 18:25:48

lütfen cahilliğime verin ve ukela demeyin bana ama sanırım ben discordun olayını bilmiyorum. burada sorun olan ne? js ile şehir yaptım içinde gezdim binaya girdim çıktım. yani bu mu milyonlar ?yani bence discord bu. yanıldığım yer neresi ?

ceptenparakazan 13-04-2026 18:32:41

Alıntı:

electronx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090848334)
lütfen cahilliğime verin ve ukela demeyin bana ama sanırım ben discordun olayını bilmiyorum. burada sorun olan ne? js ile şehir yaptım içinde gezdim binaya girdim çıktım. yani bu mu milyonlar ?yani bence discord bu. yanıldığım yer neresi ?

Sevmesem de Discord başka bir dünya aynı kanalda onlarca konuda sesli sohbet açabiliyorsun mesela en basitinden


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:45:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.