R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Kapıda kaldım yardım (https://www.r10.net/sorum-var/4458341-kapida-kaldim-yardim.html)

rean 23-05-2025 18:12:47

Kapıda kaldım yardım
 
gereksiz

NightRaven 23-05-2025 18:14:04

kağıt parayla olmaz hocam daha sert bişey lazım karton vs. kopartın biyerden olabilir

Sinopx 23-05-2025 18:14:56

çilingiri ara hocam :D

Faruksvn 23-05-2025 18:15:15

Kola şişesi ni kesip açabilirsiniz

UAH 23-05-2025 18:15:34

[IMG=205]https://cdn.r10.net/editor/134746/2802461511.jpg[/IMG]

Krystelix 23-05-2025 18:17:39

Biraz sert pet şişe işinizi görür hocam. (Litrelikiçecek şişeleri, kola-bira tenekeleri)

Eozcelik 23-05-2025 18:19:32

Alıntı:

rean Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089270280)
arkadaşlar kapıda kaldım ve kartım yanımda olmadığı için açamıyorum kapıyı. Kağıt parayla açılır mı denesem mi

kağıt parayla deneyin açılır. : )

rean 23-05-2025 18:21:21

Alıntı:

Sinopx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089270285)
çilingiri ara hocam :D

Alıntı:

Faruksvn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089270288)
Kola şişesi ni kesip açabilirsiniz

Alıntı:

UAH Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089270290)
[IMG=205]https://cdn.r10.net/editor/134746/2802461511.jpg[/IMG]

Alıntı:

Krystelix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089270302)
Biraz sert pet şişe işinizi görür hocam. (Litrelikiçecek şişeleri, kola-bira tenekeleri)

Şişe falan da yok ayakkabı çekçeğiyle denedim beceremedim

PRIMEPANEL 23-05-2025 18:25:40

komşudan pet şişe talep edin. Çapraz kesip arasına sokarsanız açarsınız. Pet şişe ile açamayacağım tek kapı kale kapısı oda yukarı doğru açıldığı için. (yemin ederim hırsız değilim)

bulentking 23-05-2025 18:26:23

Paranıza kıyıp çilingir çağırınız.

efor 23-05-2025 18:41:46

Bakkaldan 0.5 su alıp orada rica üzerine kestirin ya da siz dişinizle uygun bi şekilde kesip deneyin :)

rean 23-05-2025 18:57:34

bilader geldi girdim teşekkürler

webtrorg 23-05-2025 19:08:35

Demekki para her kapıyı açmıyormuş

rean 23-05-2025 19:15:32

Alıntı:

webtrorg Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089270466)
Demekki para her kapıyı açmıyormuş

:r69:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:18:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.