R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   USDT / TRY düşüş hakkında (https://www.r10.net/sorum-var/3715433-usdt-try-dusus-hakkinda.html)

rawmedya 22-06-2023 13:44:14

USDT / TRY düşüş hakkında
 
USDT / TRY Binance TR üzerinde bi iki gündür düşüşte ve dolar kurundan neredeyse 1₺ düşük şu an. Bunun sebebini bilen var mı?

Dünden beri aktif düşüşte, USDT ise dolara endeksli bir token pek anlam veremiyorum.

dertliA 22-06-2023 13:45:23

aşırı bozduruyorlar ondan ( muhtemelen)

SaMuSiA 22-06-2023 13:46:19

14.00 de merkez bankası açıklama yapıcak onun fiyatlaması yansıyor sanırım

ZINKKK 22-06-2023 13:46:48

USDT teroide $1'a eşit herzaman zaten USDT/USD paritesinde bir sorun yok şuanda TRY paritesi sorunlu gibi görünüyor. Onunda nedeni coinlerin yükselişinden dolayı alımların artmasından kaynaklı olabilir, birde bugünkü faiz arttırımı olayının da etkisi büyüktür tabi insanlar dolarda beklemeyi tercih etmiyor neticelene kadar.

Ekonomi 22-06-2023 13:46:56

Tüm Türkiye 15 dakika sonra açıklanacak faiz kararını bekliyor ondan olmasın?

rawmedya 22-06-2023 13:47:45

Alıntı:

Ekonomi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085388300)
Tüm Türkiye 15 dakika sonra açıklanacak faiz kararını bekliyor ondan olmasın?

Bilemem ekonomiden çok anlamıyorum.

Bilisimworld 22-06-2023 13:47:55

Piyasa yukarı giderken usdt den insanlar bitcoine geçtiği için böyle bir durum oluşuyor, aynı durum düşüşe geçtiğinde de try nin yükselmesine sebep oluyor.

Yani bitcoin tabanlı ürünler TRY USDT her zaman 1 e 1 olmuyor.

alemburda 22-06-2023 13:48:46

kısa vadeliler 2 gün önce satmalıydı.

Ekonomi 22-06-2023 13:49:57

Alıntı:

Bilisimworld Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085388308)
Piyasa yukarı giderken usdt den insanlar bitcoine geçtiği için böyle bir durum oluşuyor, aynı durum düşüşe geçtiğinde de try nin yükselmesine sebep oluyor.

Yani bitcoin tabanlı ürünler TRY USDT her zaman 1 e 1 olmuyor.

Şuan onla alakası yok.

Detaylar saat 14 te.

OznKya 22-06-2023 13:50:15

Şuan herkes ₺ de bekliyor.
Saat 2 den sonraya eğer beklenen seviyelere düşüş olursa yüklü alımlar olur.

nasirjones 22-06-2023 13:55:26

Arkadaşlar coinlerle bir alakası falan yok olayın onu nerden çıkarıyorsunuz Allah aşkına? Piyasa saat 14.00'da alınacak olası faiz arttırımı kararını fiyatlıyor. USDT, dolar gibi değil. Satışı tek tuşa baktığı için kolayca satış baskısı yiyebiliyor milisaniyeler içinde, durum bu. Olayın BTC ile falan alakası yok. USDT/USD paritesinde sorun yok.

Bilisimworld 22-06-2023 13:56:05

Alıntı:

Ekonomi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085388326)
Şuan onla alakası yok.

Detaylar saat 14 te.

Hocam onla ilgili olmasa değişiklikleri normal piyasada da görmez miyiz ?

https://altinkuru.com/dolar-kac-tl/

Yani bu saate kadar büyük bir düşüş olmamasından dolayı beklenen faizin %20 ye cıkacağı söylentisinin gerçekleşmeyeceğine inanıyorum...

Ekonomi 22-06-2023 13:58:52

Alıntı:

Bilisimworld Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085388362)
Hocam onla ilgili olmasa değişiklikleri normal piyasada da görmez miyiz ?

https://altinkuru.com/dolar-kac-tl/

Yani bu saate kadar büyük bir düşüş olmamasından dolayı beklenen faizin %20 ye cıkacağı söylentisinin gerçekleşmeyeceğine inanıyorum...

hocam gerçek piyasa da marjlar yüksel kararı görmeden hamle yapmak istemezler. Kaldı ki oyuncular çok daha büyük. USDT düşük marjlarla kurtarabilir diye satıyor. Ayrıca reelde de salma mevcut. 10-15 dakka sonra netleşir piyasanın yönü.

miracuzunlar 22-06-2023 14:00:47

birazdan olacak açıklamaya bağlı artacak ya da düşecek ona bağlı bir ayak sesi denilebilir.

Bilisimworld 22-06-2023 14:02:31

heyecanlı ve gergin bekleyiş sürüyordu ... :r7:

ZINKKK 22-06-2023 14:03:36

%15'e yükseltti birazdan oturur herşey.

Tahadp 22-06-2023 14:04:09

Ve piyasanın beklediği faiz artırımı gelmedi normal yerine döndü (:

emilysupplier 23-06-2023 08:28:43

Alıntı:

ZINKKK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085388299)
USDT teroide $1'a eşit herzaman zaten USDT/USD paritesinde bir sorun yok şuanda TRY paritesi sorunlu gibi görünüyor. Onunda nedeni coinlerin yükselişinden dolayı alımların artmasından kaynaklı olabilir, birde bugünkü faiz arttırımı olayının da etkisi büyüktür tabi insanlar dolarda beklemeyi tercih etmiyor neticelene kadar.

şimdi okudum da açıklamada düşer kanka (!) diyenler patladı :((


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:27:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.