![]() |
IVR Devri bitiyor mu ? Merhaba arkadaşlar 2019 da ıvr, numarapaneli vs sistemlerini kullanıyordum. Bu ay tekrar bi nabız yoklamak istedim günlük 20 - 30 tl bırakıyor üstüne düşersem. Aktif olarak kullanmaya devam eden yada deneyimi olan arkadaşların görüşlerini almak isterim iyi forumlar. [IMG=246]https://cdn.r10.net/editor/146621/3127483065.jpeg[/IMG] [IMG=242]https://cdn.r10.net/editor/146621/1902643336.jpeg[/IMG] |
Konuyu takipteyim |
Hocam ben hiç 0 baya denemiştim en sonunda pes ettim |
Bu panel görüntüsü çok tanıdık. Hangi firma bu :) bir zamanlar çok fazla bu tarz konular gündemdeydi :) |
20k civarı kazandım ancak 10k da reklam gideri oldu. 7-8 aydır hiç uğraşmıyorum açıkcası. |
Alıntı:
|
Hocam ben her ay yaklaşık 20k - 25k arası para kazanıyordum bir sene önce şimdilerde hiç bakmadım |
ıvr panel Alıntı:
|
Alıntı:
|
20 - 25 k efsane rakamlar hocam Alıntı:
|
Benim herşey otomatikti hocam bırakıyordum kendi kendine onbinlerce abazaya ulaşıyordu |
evet hocam Alıntı:
|
Ben hep manuel kasım yaptım hocam Alıntı:
|
... |
hey gidi günler hey iyi kazanıyordum eskiden, forumda eğitimini bile satıyordum. 2 yıldır yapmıyorum. piyasa eskisine göre daha az rakip var ama arayacak adam da eskiye nazaran çok yok sanırım :) |
Hayla temiz para birakiyor |
aynen hocam akmasada damlıyor şuan Alıntı:
[IMG=591]https://cdn.r10.net/editor/146621/3843169323.jpeg[/IMG] |
rekabet az hocam Alıntı:
|
Geçen ay, her hafta 110-180 tl arasi kazandım, bu hafta sadece 2 arama geldi, 43 tl bakiye var. Fake hesap kasıyorum bos zamanimda. aynk zamanda ordan da geliyor. |
Alıntı:
|
Alıntı:
@opportunity; kaç fake hesapla ivr kasıyorsunuz acaba? Alıntı:
|
Alıntı:
Şuan aslında yapılabilecek olan tiktok olabilir. orada da abaza dayılar çok :D yaş sınırlaması ile denenebilir |
Alıntı:
|
Pasif gelir olarak arada bir yapıyorum.Çok zamanım olmadığı için çokda ilgilenemiyorum.pazar günü açtığım reklamdan gelen kazanç ilerleyen zamanlarda belki r10da ekitabını satabilirim :) Buda 3 aydaki toplam kazanç :) |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Merhaba Konu aktifmi |
Konuyu hortlatmak gibi oldu ama ıvır sistemleri için almanya üzeri çalışan sistem varmı ? Link yada paneli söyleye bilcek birisi varmı ? Teşşekürler |
2018-19 gibi google ads reklamı çıkar günde o zamanın parası ile 3-4 bin TL kazanırdım ne büyük paraydı :D Şuanda 300 bin TL olan motorlar o zaman 13-14 bin TL idi. Bir kaç günlük paramla motor aldığımı biliyorum. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:35:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.