R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Bilgi Alındı. (https://www.r10.net/sorum-var/2921492-bilgi-alindi.html)

trolldayi 21-08-2021 00:21:40

Bilgi Alındı.
 
Sorun Çözüldü.

cuvelious 21-08-2021 00:23:38

benim de başıma geldi. En son sorunlu arkadaşa rica ettim öyle kaldırdı.

sosyalteknoloji 21-08-2021 00:23:47

Yorum attıktan 4 ya da 5.günde işlem sağlanmıştı en son yanlış hatırlamıyorsam

emrerusen 21-08-2021 00:25:03

Forumdaki modlar ve görevli arkadaşlar gönüllü olarak bu işi yaptıkları için her an forumla ilgilenemiyorlar malesef aynı durumdan ben de müzdaripim ama onların 10 tane eli olmadığını bildiğim için sadece beklemek geliyor elimizden,biraz sabırlı olalım arkadaşlar.

GuarDofErun 21-08-2021 00:30:57

Kontrol ediliyor hocam fakat moderatörler gönüllü olarak bu işleri yapıyorlar o yüzden her an kontrol edilemiyor o yüzden bekliyorsunuz.

Oguzhangul 21-08-2021 00:32:39

Ah gönüllü olarak çalışmak istediğim kısım. @coskuncetin abi mesaj atmıştım ama milyonlarca mesajdan kaybolmuştur.

Umarım alım yaparlar. :(

GuarDofErun 21-08-2021 00:33:59

O kadarını bilmiyorum fakat benim başıma gelmişti raporladıktan 1-2 hafta sonra silmişlerdi

serLife 21-08-2021 01:09:55

Yüzlerce report geliyor, en geç 1 haftada çözülüyor genelde. Siz onu max. 1 ay olarak düşünün.

Berkay 21-08-2021 02:12:18

Mesajınızda bir kanıt bulunmuyor. Bu haliyle mesajınızı silip geçmekten başka bir inceleme yapılmayacağı konuda yazılı zaten.


voL 21-08-2021 10:21:32

Alıntı:

Berkay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080792049)
Mesajınızda bir kanıt bulunmuyor. Bu haliyle mesajınızı silip geçmekten başka bir inceleme yapılmayacağı konuda yazılı zaten.


Berkay hocam kişi şikayeti bi ürünün aldığı fiyatınnın 2 katı fiyatı ile satılmak istendiği için negatif trade atmış ve d0landırıcı demiş. Açıklamasında öyle yazıyor. Ortada bir ticaret olmadığı gibi ticaret de başka platformlarda başlamış. Aldığımız fiyatın 2 katı fiyatına bi ürünü satamayacak mıyız?

Berkay 21-08-2021 14:45:04

Alıntı:

voLwy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080792789)
Berkay hocam kişi şikayeti bi ürünün aldığı fiyatınnın 2 katı fiyatı ile satılmak istendiği için negatif trade atmış ve d0landırıcı demiş. Açıklamasında öyle yazıyor. Ortada bir ticaret olmadığı gibi ticaret de başka platformlarda başlamış. Aldığımız fiyatın 2 katı fiyatına bi ürünü satamayacak mıyız?

Üyenin mesajını okuyup "aaa ne kadar da haksız bir trade" diye düşünüp sildikten sonra konuşma kayıtlarıyla birlikte ortaya bambaşka bir tablo çıkarsa ne yapmalıyız peki? Bir şikayet geldiğinde bunun mesuliyetini kim üstlenecek? Son 7.5 senedir aktif olarak yönetimdeyim ve bu kural ben yönetime girmeden öncesinden beri bu şekilde işliyor. Kanıtsız gelen hiç bir talep değerlendirmeye alınmaz.

Alıntı:

trolldayi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080793206)
Hocam ilgilenen moderatör arkadaş konuyu tam olaracak incelese zaten bunu demez bana. Fakat yazdıklarımı okumamış bile belli ki. Çocuğun arkadaşından 400 liraya sayfa alıyorum 200 liraya reklam çıkıyorum 600 lira toplam giderim oluyor. Foruma 900 lira yazıp 800den satacağımı söylüyorum. Fakat bu kişi ondan 400e aldığımı bildiği için arkadaşı vasıtası ile iletişime geçip çektiğim fiyat nedeniyle bana küfürler ediyor. Birde forumda üyelik açıp dakikalar sonra bana negatif trade atıyor bu kadar saçma birşey olabilir mi ya..

Kanıtlarınızı haksız trade başlığı altından şablona uygun olarak iletirseniz incelenip gerekli işlem uygulanır.

İyi forumlar.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:54:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.