R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   mi10t pro vs. iphone 8 plus (https://www.r10.net/sorum-var/2853672-mi10t-pro-vs-iphone-8-plus.html)

_cihatayan 15-06-2021 14:58:09

mi10t pro vs. iphone 8 plus
 
mi 10t pro mu İphone 8 plus mu almalıyım sizce? veya başka telefonlar önerir misiniz 2.5-5 arası

Felix 15-06-2021 15:02:47

iPhone 8 iphone serisinin en kötü modeli olabilir.
Nokia3310 alın iPhone8 almayın.

ToryVidar 15-06-2021 15:03:50

üzerine az daha koyup 11 alabilirsin hocam
fakat android bir süre sonra hangi model olursa olsun yavaşlıyor.

_cihatayan 15-06-2021 15:05:28

Alıntı:

Peace Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080356487)
iPhone 8 iphone serisinin en kötü modeli olabilir.
Nokia3310 alın iPhone8 almayın.

sebebi nedir 8 plus kullananlardan bir şikayet duymadım ben

DijitalFikir 15-06-2021 15:05:45

Alıntı:

Peace Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080356487)
iPhone 8 iphone serisinin en kötü modeli olabilir.
Nokia3310 alın iPhone8 almayın.

İphone 8 veya plus kullanıcısı değilim bunu baştan belirteyim ama bu söylediğinizi neye dayanarak söylüyorsunuz? Gayet iyi telefon.

Arkadaşa önerim ise 11 almasıdır işlemcisi çok daha iyi

_cihatayan 15-06-2021 15:06:08

Alıntı:

ToryVidar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080356495)
üzerine az daha koyup 11 alabilirsin hocam
fakat android bir süre sonra hangi model olursa olsun yavaşlıyor.

4-5 yıl götürse yeterli

oguzhanyalcin11 15-06-2021 15:11:56

Mi10t pro o fiyatlara en iyisi

ToryVidar 15-06-2021 15:16:18

<3
 
Alıntı:

_cihatayan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080356510)
4-5 yıl götürse yeterli

ne olursa olsun önerim 11

Felix 15-06-2021 15:17:04

Alıntı:

_cihatayan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080356500)
sebebi nedir 8 plus kullananlardan bir şikayet duymadım ben

Önceki serilerden hiçbir farkı özelliği yok o kadar para verilmeye değmez diye düşünüyorum.

cuda63 15-06-2021 15:18:33

android alma bro amiralar gemisi 1-2 yıl sonra kasıyor kamerasi lensi kötü oluyor iphone x 11 alti alma bence

gokanke 15-06-2021 15:19:55

Alıntı:

Peace Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080356487)
iPhone 8 iphone serisinin en kötü modeli olabilir.
Nokia3310 alın iPhone8 almayın.

barışcım iphone 8 değil iphone 8 plus’tan bahsediyoruz :) çok güzel cihazdır.

Sepetya 15-06-2021 15:25:46

iPhone 8 Plus kullanmış ve Xiaomi Redmi Note 9 Pro kullanmış birisi olarak söylüyorum. Ne olursa olsun iPhone modellerinden şaşmayın. Ben 8 Plus modelini 2 senedir sıfır sıkıntı ile kullanıyorum. Garantisi yeni bitti. Bir kere değişime gitti o da hoparlör kaynaklıydı. Xiaomi ne kadar yüksek donanım sunarsa sunsun Android'in 4 GB RAM'i ile iPhone'nun 2 GB RAM'i aynı performansı veriyor gibi. Ben olsam iPhone'dan şaşmam. Yakından iPhone 11'e geçeceğim. Eğer az daha ekleyebilirseniz 11 alın derim.

Ration 15-06-2021 15:32:59

Valla hocam sizin zevkinize kalmış bir şey ancak, bana sorarsanız android işlemcili telefon almanızı isterim. İos a parayı basacağınıza samsung veya xiaomi veyahut oppo vs. alırsanız bayağı götürür sizi. Şahsen ben 2 yıldır Samsung Galaxy A50 kullanıyorum şu ana dek hiçbir sorun yaşamadım. Ve fiyat bakımından da ios dan daha uyguna geliyor.
Ha illa iPhone alacaksanız 11 almanızda fayda var.

tryigitx 15-06-2021 18:41:03

iPhone 11 pro dan iyi olan bir telefonu iPhone 8 ile kıyaslıyorsunuz hocam :)
https://www.kimovil.com/en/compare/a...omi-mi-10t-pro

sadecemfk 15-06-2021 19:20:45

Alıntı:

Peace Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080356487)
iPhone 8 iphone serisinin en kötü modeli olabilir.
Nokia3310 alın iPhone8 almayın.

Yıllardır kullanıyorum bir sorun yaşamadım yaşayanda görmedim.



Alıntı:

tryigitx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080357820)
iPhone 11 pro dan iyi olan bir telefonu iPhone 8 ile kıyaslıyorsunuz hocam :)
https://www.kimovil.com/en/compare/a...omi-mi-10t-pro

Dediğinize katılıyorum fakat marka ve işletim sistemi mantığıyla bakmak lazım olaya..

Android kullanıyor ise androidden devam etmesini öneririm.

İphone aşina ise iphone cihazdan devam etmesini öneririm.

İphone alıcaksan bütçene göre alabileceüin en iyi telefon ve en işlevli İphone 8 plus

Biraz daha para eklerim diyprsan İphone 11 şaşma derim.

Eğer andtoid sekmentinde bir öneride bulunacaksam ne için kullandığınız önemli..

Mesela Android alıcaksam alacağım tek seri Samsung Note serisidir.

( Dip not iyi inceleyiniz samsung note 10 alıcaksanız ona vereceğiniz paranın biraz daha fazlasınj koyarak note 20 ultra alın)

Üzmez donma kasma yapmaz oyunda oynatır.

Size hizmet edicek bir telefon alın , özelliklerini sizin işlevinize daha hitap eden bir cihaz seçmeniz her zaman yararınızadır.

tryigitx 15-06-2021 19:57:27

Alıntı:

sadecemfk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080358043)
Yıllardır kullanıyorum bir sorun yaşamadım yaşayanda görmedim.





Dediğinize katılıyorum fakat marka ve işletim sistemi mantığıyla bakmak lazım olaya..

Android kullanıyor ise androidden devam etmesini öneririm.

İphone aşina ise iphone cihazdan devam etmesini öneririm.

İphone alıcaksan bütçene göre alabileceüin en iyi telefon ve en işlevli İphone 8 plus

Biraz daha para eklerim diyprsan İphone 11 şaşma derim.

Eğer andtoid sekmentinde bir öneride bulunacaksam ne için kullandığınız önemli..

Mesela Android alıcaksam alacağım tek seri Samsung Note serisidir.

( Dip not iyi inceleyiniz samsung note 10 alıcaksanız ona vereceğiniz paranın biraz daha fazlasınj koyarak note 20 ultra alın)

Üzmez donma kasma yapmaz oyunda oynatır.

Size hizmet edicek bir telefon alın , özelliklerini sizin işlevinize daha hitap eden bir cihaz seçmeniz her zaman yararınızadır.

Samsung un s21 serisi harici exynos işlemci kullanılan telefonları yüzünden bu ülkede iPhone popüler hâle geldi. Android ve iOS ikiside unix tabanlı işletim sistemleri ve android daha gelişmiş açık kaynak olduğu için android kullanabilen bir insanın bu kurda Apple cihaz alması saçmalık dolar kuruna göre bile çok yüksek fiyatlar. Telefonlar fiyatlarını hak etmiyor.
Apple fanboyu nerede görsem orta-alt segment cihaz kullanan ve saf android deneyimi olmayan kişiler.

sadecemfk 15-06-2021 20:11:56

Alıntı:

tryigitx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080358253)
Samsung un s21 serisi harici exynos işlemci kullanılan telefonları yüzünden bu ülkede iPhone popüler hâle geldi. Android ve iOS ikiside unix tabanlı işletim sistemleri ve android daha gelişmiş açık kaynak olduğu için android kullanabilen bir insanın bu kurda Apple cihaz alması saçmalık dolar kuruna göre bile çok yüksek fiyatlar. Telefonlar fiyatlarını hak etmiyor.
Apple fanboyu nerede görsem orta-alt segment cihaz kullanan ve saf android deneyimi olmayan kişiler.

Dediğiniz gibi fiyatlar kesinlikle çok fazla ama Apple fanı değilim , saf android de kullandım..

Şu ana kadar kullandığım bütün telefonlar üst sekmetti ve ölede kalıcak...

Apple önerme seçeneğim sadece işletim sistemi ve özelliklerinden deüildir.

Samsung s serisinde yaptığı güncelleme sonucu daha pembe ekran çizgisi hallolmadı ama apple de böyle bir şikayet duydunuz mu ?

Samsung önerme sebebim ise hiç bir note serisinin düşük özellikli yada kötü olduğu görülmüş mü ?

Yaptılar note 7 yi patlattılar daha sonra telafi için bize note 7 fun edition verdiler ücretiz para almadan..

Burada telefon özelliğini tartışarak bir yere varamayız fakat fiyatları tartışmak isterseniz buyrun beraber nezaket yada saygı çercevesinde sabaha kadar fikir alışverişi yapalım.

Marka model farketmeden isteyen istediği cihazı alabilir ama cihazlar o paraları haketmiyor

tryigitx 15-06-2021 20:47:03

Alıntı:

sadecemfk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080358317)
Dediğiniz gibi fiyatlar kesinlikle çok fazla ama Apple fanı değilim , saf android de kullandım..

Şu ana kadar kullandığım bütün telefonlar üst sekmetti ve ölede kalıcak...

Apple önerme seçeneğim sadece işletim sistemi ve özelliklerinden deüildir.

Samsung s serisinde yaptığı güncelleme sonucu daha pembe ekran çizgisi hallolmadı ama apple de böyle bir şikayet duydunuz mu ?

Samsung önerme sebebim ise hiç bir note serisinin düşük özellikli yada kötü olduğu görülmüş mü ?

Yaptılar note 7 yi patlattılar daha sonra telafi için bize note 7 fun edition verdiler ücretiz para almadan..

Burada telefon özelliğini tartışarak bir yere varamayız fakat fiyatları tartışmak isterseniz buyrun beraber nezaket yada saygı çercevesinde sabaha kadar fikir alışverişi yapalım.

Marka model farketmeden isteyen istediği cihazı alabilir ama cihazlar o paraları haketmiyor

Samsung note serisinden bile memnun olabiliyorsanız gidin bir mağazaya elinize mi 10 ultra mi 11 vesayre alın dediğimi anlayacaksınız. Apple nin şarjda patlayan saat ve telefonlarından tut oyunlarda ve uygulamarda yine bug görülüyor bu bir şeye özgü değil ve güncellemeyle çözülen şeyler

Javus 16-06-2021 00:49:30

Alıntı:

tryigitx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080357820)
iPhone 11 pro dan iyi olan bir telefonu iPhone 8 ile kıyaslıyorsunuz hocam :)
https://www.kimovil.com/en/compare/a...omi-mi-10t-pro

Sadece güldüm :D

tryigitx 16-06-2021 04:11:10

Alıntı:

Javus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080360126)
Sadece güldüm :D

Teknoloji hakkında bilgin varsa bu telefonu diğer telefondan iyi yapan bana bir özellik söyle. Sadece güldüm diye webmaster forumunda yorum atabiliyorsanız sanırım siz en iyisini biliyorsunuz da biz bilmiyoruz.
Bu telefon iPhone 12 pro max karşısında bu sonuçları 1 nesil geriden verebiliyor.
https://youtu.be/9WIE1evuU7E

kaymakam 16-06-2021 09:05:51

iphone 8 plus gerçekten iyi bir cihaz. 2 seneden fazladır kullanıyorum gayet iyi bir cihaz. Genelde iphone serilerinde S modellerini tercih ederim. Çünkü hatalardan arındırılmış kasalardır. iPhone 8 serisi de 7 serisinin aynısı olup aslında 7S dengidir. Yani alacaksanız sorunsuz temiz güzel cihazdır. Arkadaş 8 serisi almayın demiş ama neye dayandı bilmiyorum.

Mi telefonlarda güzeldir, burada tasarım ve işletim sistemi seçimi yapmanız gerekir. Ben iphone da daha rahat işlerimi hallettiğim için tercih ediyorum ama özgürlük olarak android hoşuma gidiyor. Kararınızı işlerinize göre belirleyin.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:36:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.