R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Devlet Yardım Etse Acaba Ne Olur? (https://www.r10.net/sorum-var/2823136-devlet-yardim-etse-acaba-ne-olur.html)

Proxcis 19-05-2021 06:12:37

Devlet Yardım Etse Acaba Ne Olur?
 
Youtube'dan uzun zamandır takip ettiğim bir kanal var.
Kendi IRONmanlerini prototip olarak yaptılar ve pek çok başarılı işlem yapmakta.
Acaba bu proje tamamlandığında devlet yardım etse ve bunu tıpkı filmlerdeki gibi basit operasyonlarda kullanılacak uzaktan erişimli bir robot gibi kullanamaz mıyız?
Gerçekten muazzamlar.

https://youtu.be/sy0rKIZ5xIc

clogens 19-05-2021 06:13:41

Bu adam bi çılgın :D her şeyi yapıyor bu

Proxcis 19-05-2021 06:15:42

Alıntı:

clogens Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080174356)
Bu adam bi çılgın :D her şeyi yapıyor bu

Hocam bazen düşünüyorum da bomba imha işlemlerinde kullanılabilir.
Kurtarma operasyonlarında kullanılabilir Biraz daha geliştirilse terör diye bir şey kalmaz :D
Adam gerçekten mükemmel birisi.

clogens 19-05-2021 06:16:07

Ama hocam bunun maliyetini karşılamak küçük operasyon da kullanılacak kadar önemli değildir diye düşünüyorum birde artık bu tarz şeylerin pek önemi yok operasyonlarda Kara da bu tarz güçler önemsiz

Proxcis 19-05-2021 06:18:15

Alıntı:

clogens Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080174358)
Ama hocam bunun maliyetini karşılamak küçük operasyon da kullanılacak kadar önemli değildir diye düşünüyorum birde artık bu tarz şeylerin pek önemi yok operasyonlarda Kara da bu tarz güçler önemsiz

Hocam benim tek hayal ettiğim ateş atmak yerine top mermisi atması oldu :D
Karada yerel operasyon ve stratejik olarak üstünlüğü kesinlikle sağlar.
Bir nükleer füze değil ama kesinlikle tank kadar korkutucu olur :D

clogens 19-05-2021 06:21:29

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080174359)
Hocam benim tek hayal ettiğim ateş atmak yerine top mermisi atması oldu :D
Karada yerel operasyon ve stratejik olarak üstünlüğü kesinlikle sağlar.
Bir nükleer füze değil ama kesinlikle tank kadar korkutucu olur :D

Ama hocam yok edilmesi de 5 dk sürer böyle bir şeyin tanklar bile korkutucu değil iken bu devirde artık. Şuan üstünlük net olarak hava kuvvetlerinde olmalı ve savunma sistemlerinde baksanıza misal İsrail minnacık ülke zerre kara donanması yok ama adamların uçakları, nükleer başlıkları, savunma sistemleri dünyayı korkutuyor artık güç bundan ibaret diye düşünüyorum. Hadi deniz donanması da bazı durumlarda önemli desek de kara artık o üstünlüğü yitirdi bence :)

GreedMedya 19-05-2021 06:22:35

bu kanalı ilk defa görmüş olmam büyük kayıp , çok iyi video

clogens 19-05-2021 06:23:41

Alıntı:

GreedMedya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080174364)
bu kanalı ilk defa görmüş olmam büyük kayıp , çok iyi video

Çok sağlam projeleri var hocam Türkiye YouTube de nadir kaliteli kanallardan

Stein 19-05-2021 06:23:49

Orkun ışıtmak'la çektiği "YouTuber diss" videosundaki küfürlerden sonra takip etmeyi bıraktım, tamamen hakaret ve saygısızlık. Yardım konusuna gelince, devlet neden durduk yere yardım etsin? Olaylara çok küçük pencereden bakıyorsun.

GreedMedya 19-05-2021 06:26:02

Alıntı:

Stein Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080174367)
Orkun ışıtmak'la çektiği "YouTuber diss" videosundaki küfürlerden sonra takip etmeyi bıraktım, tamamen hakaret ve saygısızlık. Yardım konusuna gelince, devlet neden durduk yere yardım etsin? Olaylara çok küçük pencereden bakıyorsun.


Durduk yere olmasıyla bir alakası yok bence , böyle bir projeye neden sponsor olunmasın ki büyük bir sponsor desteğiyle olayın nerelere gelebileceği böyleyken bile ortada

Proxcis 19-05-2021 06:38:25

Alıntı:

Stein Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080174367)
Orkun ışıtmak'la çektiği "YouTuber diss" videosundaki küfürlerden sonra takip etmeyi bıraktım, tamamen hakaret ve saygısızlık. Yardım konusuna gelince, devlet neden durduk yere yardım etsin? Olaylara çok küçük pencereden bakıyorsun.

Videoyu tamamen izlemedim bu yüzden pek yorum yapamayacağım fakat günümüzdeki insanların büyük bir çoğunluğu gündelik hayatlarında argoyu aktif olarak kullanıyor :)
Dozunu kaçırmadı ise benim açımdan bir problem olmaz

Flug 19-05-2021 06:40:54

Alıntı:

Stein Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080174367)
Orkun ışıtmak'la çektiği "YouTuber diss" videosundaki küfürlerden sonra takip etmeyi bıraktım, tamamen hakaret ve saygısızlık. Yardım konusuna gelince, devlet neden durduk yere yardım etsin? Olaylara çok küçük pencereden bakıyorsun.

Dikkatli izlememişsiniz ya da kaçırmışsınız sanırım. O videodaki cihazlar kanalın yorumlarını okuyor. Okuyacaklarını kendisi yazmıyor.

OznKya 19-05-2021 10:33:36

Alıntı:

clogens Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080174358)
Ama hocam bunun maliyetini karşılamak küçük operasyon da kullanılacak kadar önemli değildir diye düşünüyorum birde artık bu tarz şeylerin pek önemi yok operasyonlarda Kara da bu tarz güçler önemsiz

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080174359)
Hocam benim tek hayal ettiğim ateş atmak yerine top mermisi atması oldu :D
Karada yerel operasyon ve stratejik olarak üstünlüğü kesinlikle sağlar.
Bir nükleer füze değil ama kesinlikle tank kadar korkutucu olur :D

Alıntı:

clogens Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080174362)
Ama hocam yok edilmesi de 5 dk sürer böyle bir şeyin tanklar bile korkutucu değil iken bu devirde artık. Şuan üstünlük net olarak hava kuvvetlerinde olmalı ve savunma sistemlerinde baksanıza misal İsrail minnacık ülke zerre kara donanması yok ama adamların uçakları, nükleer başlıkları, savunma sistemleri dünyayı korkutuyor artık güç bundan ibaret diye düşünüyorum. Hadi deniz donanması da bazı durumlarda önemli desek de kara artık o üstünlüğü yitirdi bence :)

Tabii , hava kuvvetleri önemlide. Hadi git bakalım Tunceli Aliboğazı'na ne yapabileceksin F16 İha veya Sihayla :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:17:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.