![]() |
Şüpheli Hareket Merhabalar Hocam Az Önce Birşey Farkettim. Bir Konunun 2 Ayrı Hesapta Açıldığını Farkettim Lütfen Dikkatli Olalım. ( Konuyu Nereye Açacağımı Bulmadım ) Konu 1 : https://www.r10.net/hosting-sirketle...yisunucum.html Konu 2 : https://www.r10.net/hosting-sirketle...g-firmasi.html 1. Üyelik : https://www.r10.net/eniyisunucum 2. Üyelik : https://www.r10.net/profil/125965-ramazanmelih.html Kanıtlar V.s : Facebook Üzerinde Bulduğum Konu Ve R10 Linkine Tıklayınca. Firmanın Açtığı Konu Zaten Konuyu Okuyunca Konular Bire Bir Aynı Neredeyse. Kişinin Facebook Hesabı. Ve Biografisi. Kişinin R10 Hesabı ( Multi Olabilir ) Firmanın R10 Hesabı ( Konuyu Yanlış Yere Açtıysam Kusura Bakmayın Sadece Bilgi Edinmek İçin Açtım Şikayet Konusu Değildir. ) |
10 günlük üyeye göre fazla tecrübelisin hocam. |
:):) |
|
Güzel tespit hocam :r26: |
Alıntı:
|
|
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Sadece Aklıma Takıldığı İçin Konu Açtım Dikkatli Olalım Lütfen. |
@BigSEO; hocam bugun bana 2 günlük üye r10 profilinizden ss atın dedi whatsappdan :D dedim sen nerden biliyorsun bu *********** yöntemlerini güldü :)) |
İki üye arasında ortaklık olabilir. Söylediğiniz gibi çıkmazsa şikayet haklarını kullanabilirler. Tavsiyem pek bu olaylara takılmamanızdır. |
Alıntı:
|
boş konu. |
Firma hesabını ayrı bireysel hesabını ayrı kullanan bir sürü üye mevcut. Birisinde kurumsal cevaplar verip ticaret yaparken diğerinde bireysel konulara ve off topic konularına yazabilir.Konuda kişi sanki dollandırıcı gibi bir sezi yaratılmış dikkatli olalım vs gibi. Gereksiz olmuş gibi.. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Multi üyelik konuları farklı üyeliklerle manipüle eden, veya daha önce dollandırıcılık yapıp tekrar üye olanlara dair kullanılan bir tabir. |
Merhabalar Öncelikle R10'da böyle insanları tespit edip yönetimi bilgilendirmeniz için kendi adıma teşekkür ederim. Bahsettiğiniz olay ile alakalı ortada multi üyelik (çoklu üyelik) bulunmamaktadır. Evet eniyisunucum.com firmasıyla alakalı bir bağlantımız mevcut fakat R10 hesabıyla alakalı değildir. EniyiSunucum firma sahibi Osman Korkmaz'dır (vergi levhası atılabilir), @eniyisunucum hesabında da ismini gördüğünüz gibi, bende yöneticiyim profilimde ismim ve soyismim görünüyor. Yani firma sahibi @eniyisunucum; üyeliğini kullanırken, ben kişisel üyeliğimi kullanıyorum. Ortada multi üyelik bulunmamaktadır, keşke önce bizimle görüşseydiniz, fakat sağlık olsun. Açıklamam bu yöndedir, eğer R10 yönetiminin kafasında soru işareti kaldıysa daha detaylı olarak sorabilir, yeterince açıkladığımı düşünüyorum. İyi akşamlar dilerim. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:31:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.