R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Şüpheli Hareket (https://www.r10.net/sorum-var/2662637-supheli-hareket.html)

ZeroMedia 19-01-2021 21:50:06

Şüpheli Hareket
 
Merhabalar Hocam Az Önce Birşey Farkettim.
Bir Konunun 2 Ayrı Hesapta Açıldığını Farkettim Lütfen Dikkatli Olalım. ( Konuyu Nereye Açacağımı Bulmadım )

Konu 1 : https://www.r10.net/hosting-sirketle...yisunucum.html
Konu 2 : https://www.r10.net/hosting-sirketle...g-firmasi.html

1. Üyelik : https://www.r10.net/eniyisunucum
2. Üyelik : https://www.r10.net/profil/125965-ramazanmelih.html

Kanıtlar V.s :

Facebook Üzerinde Bulduğum Konu Ve R10 Linkine Tıklayınca.



Firmanın Açtığı Konu



Zaten Konuyu Okuyunca Konular Bire Bir Aynı Neredeyse.



Kişinin Facebook Hesabı. Ve Biografisi.



Kişinin R10 Hesabı ( Multi Olabilir )



Firmanın R10 Hesabı

( Konuyu Yanlış Yere Açtıysam Kusura Bakmayın Sadece Bilgi Edinmek İçin Açtım Şikayet Konusu Değildir. )

BigSEO 19-01-2021 21:51:43

10 günlük üyeye göre fazla tecrübelisin hocam.

TOLQA 19-01-2021 21:52:29

:):)

Cladiox 19-01-2021 21:52:44

@eniyisunucum;

Polan 19-01-2021 21:52:52

Güzel tespit hocam :r26:

ZeroMedia 19-01-2021 21:52:55

Alıntı:

BigSEO Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160209)
10 günlük üyeye göre fazla tecrübelisin hocam.

Arkadaşımla Eskiden Ortak İş Yapıyorduk Hocam R10 Üzerinden Yollarımız Ayrıldı. Uzun Zamandır Kayıt Olmak İstemiyordum Tekrardan Dönmek İstedim. Sabit Müşterilerim V.s Forumda Mevcuttur.

Cladiox 19-01-2021 21:53:24

@RamazanMelih;

ZeroMedia 19-01-2021 21:53:32

Alıntı:

TOLQA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160219)
:):)

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160222)

Alıntı:

Polan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160224)
Güzel tespit hocam :r26:


Sadece Aklıma Takıldığı İçin Konu Açtım Dikkatli Olalım Lütfen.

OmerJS 19-01-2021 21:53:44

@BigSEO; hocam bugun bana 2 günlük üye r10 profilinizden ss atın dedi whatsappdan :D dedim sen nerden biliyorsun bu *********** yöntemlerini güldü :))

aestland 19-01-2021 21:54:26

İki üye arasında ortaklık olabilir.
Söylediğiniz gibi çıkmazsa şikayet haklarını kullanabilirler. Tavsiyem pek bu olaylara takılmamanızdır.

ZeroMedia 19-01-2021 21:56:05

Alıntı:

aestland Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160243)
İki üye arasında ortaklık olabilir.
Söylediğiniz gibi çıkmazsa şikayet haklarını kullanabilirler. Tavsiyem pek bu olaylara takılmamanızdır.

Tabikide Kullanabilirler Hocam Sadece Forumdaki Kişilerin Dikkatli Olması İçin Açtım Kesin Multi Üyedir V.s Demiyorum Dikkatli Olalım Yeter :)

Victionx 19-01-2021 22:00:36

boş konu.

Type 19-01-2021 22:02:27

Firma hesabını ayrı bireysel hesabını ayrı kullanan bir sürü üye mevcut.

Birisinde kurumsal cevaplar verip ticaret yaparken diğerinde bireysel konulara ve off topic konularına yazabilir.Konuda kişi sanki dollandırıcı gibi bir sezi yaratılmış dikkatli olalım vs gibi. Gereksiz olmuş gibi..

ZeroMedia 19-01-2021 22:03:02

Alıntı:

Type Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160361)
Firma hesabını ayrı bireysel hesabını ayrı kullanan bir sürü üye mevcut. Birisinde kurumsal cevaplar verip ticaret yaparken diğerinde bireysel konulara ve off topic konularına yazabilir. Konuda kişi sanki dollandırıcı gibi bir sezi yaratılmış dikkatli olalım vs gibi.

Hocam Multi Üyelik Yasak?

Type 19-01-2021 22:05:13

Alıntı:

ZeroMedia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160367)
Hocam Multi Üyelik Yasak?

Bu şekilde birçok üye mevcut. Dikkat ederseniz ikisi de şahsi hesap değil. Ve yönetim tarafından bu şekilde kullanıma izin veriliyor.

Multi üyelik konuları farklı üyeliklerle manipüle eden, veya daha önce dollandırıcılık yapıp tekrar üye olanlara dair kullanılan bir tabir.

EniyiSunucum 19-01-2021 22:05:54

Merhabalar

Öncelikle R10'da böyle insanları tespit edip yönetimi bilgilendirmeniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Bahsettiğiniz olay ile alakalı ortada multi üyelik (çoklu üyelik) bulunmamaktadır.
Evet eniyisunucum.com firmasıyla alakalı bir bağlantımız mevcut fakat R10 hesabıyla alakalı değildir.

EniyiSunucum firma sahibi Osman Korkmaz'dır (vergi levhası atılabilir), @eniyisunucum hesabında da ismini gördüğünüz gibi, bende yöneticiyim profilimde ismim ve soyismim görünüyor.
Yani firma sahibi @eniyisunucum; üyeliğini kullanırken, ben kişisel üyeliğimi kullanıyorum.
Ortada multi üyelik bulunmamaktadır, keşke önce bizimle görüşseydiniz, fakat sağlık olsun.

Açıklamam bu yöndedir, eğer R10 yönetiminin kafasında soru işareti kaldıysa daha detaylı olarak sorabilir, yeterince açıkladığımı düşünüyorum.

İyi akşamlar dilerim.

ZeroMedia 19-01-2021 22:10:41

Alıntı:

RamazanMelih Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160400)
Merhabalar

Öncelikle R10'da böyle insanları tespit edip yönetimi bilgilendirmeniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Bahsettiğiniz olay ile alakalı ortada multi üyelik (çoklu üyelik) bulunmamaktadır.
Evet eniyisunucum.com firmasıyla alakalı bir bağlantımız mevcut fakat R10 hesabıyla alakalı değildir.

EniyiSunucum firma sahibi Osman Korkmaz'dır (vergi levhası atılabilir), @eniyisunucum hesabında da ismini gördüğünüz gibi, bende yöneticiyim profilimde ismim ve soyismim görünüyor.
Yani firma sahibi @eniyisunucum; üyeliğini kullanırken, ben kişisel üyeliğimi kullanıyorum.
Ortada multi üyelik bulunmamaktadır, keşke önce bizimle görüşseydiniz, fakat sağlık olsun.

Açıklamam bu yöndedir, eğer R10 yönetiminin kafasında soru işareti kaldıysa daha detaylı olarak sorabilir, yeterince açıkladığımı düşünüyorum.

İyi akşamlar dilerim.

Açıklama İçin Teşekkürler


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:31:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.