![]() |
Forum Hk. Merhaba, ben bu formu çözmedim gitti rakip firma gelip fazla konu açtın diye işkayet etmiş konum kaldırıldı 2 ceza puanıı verildi. Forumun amacı tanıtım,satış yapmak, bilgi almak değil mi aynı zamanda forum içerisinde beni şikayet edene baktım adamda 2 3 kere aynı konuyu açmış o zaman ona niye ceza verilmiyor? Bu cezalar neye göre veriliyor? |
Cezalar forum kurallarına göre veriliyor. Konu açmak yerine genel kuralları ve kategori kurallarını okuyabilirsiniz. Aksi halde ceza alabilirsiniz. |
Vay be R10 yakında silahlar çekilmeye başlar. Hatta İNŞALLAH olmazda real büyük kapışmalar olabilir Önceden knight çar çalanlar buluşup kavga ediyordu |
hocam rakipte aynı şekilde yapmış ona ceza verilmiyorda bana neden veriliyor birde ytanmaz özelden mesaj atmış şikayet edeceğim diye |
Alıntı:
Iki dakikada ortalığı kvp pusuya çevirdin :D |
form değil hocam burası ve çıkıp onu da report edebilirsiniz. |
Alıntı:
R10 200 bininci üyeyi gördüm buralarda büyük kapışmalar olabilir hatta iş mod kadar sıçrayabilir |
Alıntı:
|
Sebep: Konu limitlerine uymamak |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Siz rakip firmanın şikayet ettiğini hangi veriye dayanarak biliyorsunuz? Varsayım mı? Yoksa kahin falan mısınız? Bunu bilemezsiniz. Yani size kimin report ettiğinin bilgisi kesinlikle verilmez. Belki de, tamamen kategori moderatörleri gördü ya da hiç sektörünüzle (sektörünüz nedir ona bile bakmadım) alakası olmayan başka bir forum üyesinin dikkatini çekmesi sonucu bildirimde bulunuldu? Nereden biliyorsunuz da hemen hükmü de kararı da verip rakip kafasına göre şikayet edip işlem yaptırdı sonucuna varmışsınız? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:49:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.