R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Forum Hk. (https://www.r10.net/sorum-var/2662633-forum-hk.html)

sercantuna 19-01-2021 21:46:22

Forum Hk.
 
Merhaba,

ben bu formu çözmedim gitti rakip firma gelip fazla konu açtın diye işkayet etmiş konum kaldırıldı 2 ceza puanıı verildi.
Forumun amacı tanıtım,satış yapmak, bilgi almak değil mi aynı zamanda forum içerisinde beni şikayet edene baktım adamda 2 3 kere aynı konuyu açmış o zaman ona niye ceza verilmiyor?
Bu cezalar neye göre veriliyor?

BigSEO 19-01-2021 21:47:54

Cezalar forum kurallarına göre veriliyor. Konu açmak yerine genel kuralları ve kategori kurallarını okuyabilirsiniz. Aksi halde ceza alabilirsiniz.

DenqeSiz 19-01-2021 21:49:05

Vay be R10 yakında silahlar çekilmeye başlar.

Hatta İNŞALLAH olmazda real büyük kapışmalar olabilir

Önceden knight çar çalanlar buluşup kavga ediyordu

sercantuna 19-01-2021 21:49:40

hocam rakipte aynı şekilde yapmış ona ceza verilmiyorda bana neden veriliyor birde ytanmaz özelden mesaj atmış şikayet edeceğim diye

aestland 19-01-2021 21:51:08

Alıntı:

DenqeSiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160178)
Vay be R10 yakında silahlar çekilmeye başlar.

Hatta İNŞALLAH olmazda real büyük kapışmalar olabilir

Önceden knight çar çalanlar buluşup kavga ediyordu

Reis sen ne olsun istiyorsun
Iki dakikada ortalığı kvp pusuya çevirdin :D

tlga_kurt 19-01-2021 21:51:42

form değil hocam burası ve çıkıp onu da report edebilirsiniz.

DenqeSiz 19-01-2021 21:52:18

Alıntı:

aestland Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160199)
Reis sen ne olsun istiyorsun
Iki dakikada ortalığı kvp pusuya çevirdin :D


R10 200 bininci üyeyi gördüm buralarda büyük kapışmalar olabilir

hatta iş mod kadar sıçrayabilir

sercantuna 19-01-2021 21:52:27

Alıntı:

tlga_kurt Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160208)
form değil hocam burası ve çıkıp onu da report edebilirsiniz.

*Forumu

Bip 19-01-2021 21:56:33

Sebep: Konu limitlerine uymamak

sercantuna 19-01-2021 21:59:36

Alıntı:

Bip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160267)
Sebep: Konu limitlerine uymamak

bir konunun limiti nedir? 1 mi?

Bip 19-01-2021 22:01:11

Alıntı:

sercantuna Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160315)
bir konunun limiti nedir? 1 mi?

Yönetimi sorgulamadan önce böyle şeyleri sorgulasaydınız her şey daha güzel olabilirdi değerli hocam. Bazı kurumsal üyeliklerin konu limitleri de farklıdır. Konu açtığınız bölümlerin en başında o bölümle ilgili kurallar var, kuralları okumadan konu açmayın. Multi konular da açmayın. Sevgiler... :)

Looker 19-01-2021 22:03:57

Siz rakip firmanın şikayet ettiğini hangi veriye dayanarak biliyorsunuz? Varsayım mı? Yoksa kahin falan mısınız? Bunu bilemezsiniz. Yani size kimin report ettiğinin bilgisi kesinlikle verilmez. Belki de, tamamen kategori moderatörleri gördü ya da hiç sektörünüzle (sektörünüz nedir ona bile bakmadım) alakası olmayan başka bir forum üyesinin dikkatini çekmesi sonucu bildirimde bulunuldu? Nereden biliyorsunuz da hemen hükmü de kararı da verip rakip kafasına göre şikayet edip işlem yaptırdı sonucuna varmışsınız?

sercantuna 19-01-2021 22:08:00

Alıntı:

Looker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160380)
Siz rakip firmanın şikayet ettiğini hangi veriye dayanarak biliyorsunuz? Varsayım mı? Yoksa kahin falan mısınız? Bunu bilemezsiniz. Yani size kimin report ettiğinin bilgisi kesinlikle verilmez. Belki de, tamamen kategori moderatörleri gördü ya da hiç sektörünüzle (sektörünüz nedir ona bile bakmadım) alakası olmayan başka bir forum üyesinin dikkatini çekmesi sonucu bildirimde bulunuldu? Nereden biliyorsunuz da hemen hükmü de kararı da verip rakip kafasına göre şikayet edip işlem yaptırdı sonucuna varmışsınız?

özelden yazdı kendisi emin olmasam yazmazdım zaten

Looker 19-01-2021 22:10:27

Alıntı:

sercantuna Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160419)
özelden yazdı kendisi emin olmasam yazmazdım zaten

Anladım. Şimdi baktım, Freelancer bölümüne makale konusu açmışsınız mesela. Bu yanlış kategoride konu açmaktır. Her ilan, kendi kategorisinde, kendi kategorisinde ise genellikle en fazla iki adet ilan konusu açılabilecek kural doğrultusunda yayınlanabilir. Her kategorinin özel kuralları da yine @Bip; hocamızın dediği gibi konu açarken karşınıza çıkıyor. Bunlara dikkat ederseniz rakipleriniz de açığınızı bulamaz ve işinize taş koyamaz.

Coşkun Çetin 19-01-2021 22:11:49

Alıntı:

sercantuna Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079160144)
Merhaba,

ben bu formu çözmedim gitti rakip firma gelip fazla konu açtın diye işkayet etmiş konum kaldırıldı 2 ceza puanıı verildi.
Forumun amacı tanıtım,satış yapmak, bilgi almak değil mi aynı zamanda forum içerisinde beni şikayet edene baktım adamda 2 3 kere aynı konuyu açmış o zaman ona niye ceza verilmiyor?
Bu cezalar neye göre veriliyor?

Konuyu açtığınız kategorinin kurallarını okumadan konu açarsanız forumu anlamazsınız. Önce kuralları okuyup sonra konu açarsanız sorun olmaz.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:49:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.