R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Suç Duyurusu (https://www.r10.net/sorum-var/2506931-suc-duyurusu.html)

konuralppolat2 21-09-2020 14:24:42

Suç Duyurusu
 
Birine kurs için ödeme yaptım, arkadaş bilgiyi hiçbir şekilde öğretmedi. Sürekli erteledi, geri ödeme istedim ve yine erteleyerek atmıyor şimdide tüm ulaşımımı kaybettim. Açık hat almış hattını kapatıp gitmiş. Ben bu kişiyi nasıl ihbar edebilirim, süreç nasıl işler bilgisi olan var mı?

konuralppolat2 21-09-2020 14:25:07

Meblağ 200 tl arkadaşlar

phpkoder 21-09-2020 14:26:42

Adliyeye giderek

konuralppolat2 21-09-2020 14:27:19

Alıntı:

phpkoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078114740)
Adliyeye giderek

online şekilde yapabilme şansımız var mı?

Looker 21-09-2020 14:27:32

Ödemeyi hangi kanaldan aldı? Açık hat olduğunun kanaatine nereden vardınız?

41Yazılım 21-09-2020 14:27:48

ödemeyi nereye yaptınız?

oktayWEB 21-09-2020 14:27:57

Mahkeme sonucu: Uzlaşma
Harcanan ruh ve enerji:%100
Kusura bakma, sonuç çıkmaz.

konuralppolat2 21-09-2020 14:28:28

Alıntı:

Looker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078114754)
Ödemeyi hangi kanaldan aldı? Açık hat olduğunun kanaatine nereden vardınız?

başka bir ticaret forumundan yazdım, ona cevap verdi açık hat olduğunu söyledi. Açık hat kullanımıda yasak değil mi artık?

konuralppolat2 21-09-2020 14:29:07

Alıntı:

oktayWEB Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078114760)
Mahkeme sonucu: Uzlaşma
Harcanan ruh ve enerji:%100
Kusura bakma, sonuç çıkmaz.

hocam paramı alsam yeterli. Meblağ küçük ama çok sinir bozucu oluyor. Sırf o korkuyu yaşatmak bile yeterli

phpkoder 21-09-2020 14:30:39

Alıntı:

konuralppolat2 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078114775)
hocam paramı alsam yeterli. Meblağ küçük ama çok sinir bozucu oluyor. Sırf o korkuyu yaşatmak bile yeterli

Adliye ile uğraşma o zaman notere git ihtarname çek ciddiyeti anlar. önce ihtar çeker sonra dava açarsın

Looker 21-09-2020 14:31:02

Alıntı:

konuralppolat2 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078114762)
başka bir ticaret forumundan yazdım, ona cevap verdi açık hat olduğunu söyledi. Açık hat kullanımıda yasak değil mi artık?

Açık hat kullanan adamın açık hat kullandığını nasıl kanıtlayacaksın? Açık hat kullanıyorsa VPN de kullanmıştır.

Açık ve net söyleyeyim: Sen daha savcılığa gitmeye üşenip internetten olmuyor mu diye sorduğuna göre bu işin sonucundan hiçbir şey çıkmaz.

oktayWEB 21-09-2020 14:31:27

Alıntı:

konuralppolat2 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078114775)
hocam paramı alsam yeterli. Meblağ küçük ama çok sinir bozucu oluyor. Sırf o korkuyu yaşatmak bile yeterli

Neler yaşanıyor bir bilsen, yanlış anlama paranın miktarı az olduğu için söylemiyorum.
Ama bu miktarların ve olayların sonucu %95 uzlaşmadır.
Uğraştığın zaman ve tüketeceğin ruh verdiğin paranın kat kat üzerine çıkacaktır.
Umarım cezasını bulur.

konuralppolat2 21-09-2020 14:31:32

Alıntı:

phpkoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078114797)
Adliye ile uğraşma o zaman notere git ihtarname çek ciddiyeti anlar. önce ihtar çeker sonra dava açarsın

çok teşekkür ederim, ihtar yeterli olur bencede

konuralppolat2 21-09-2020 14:33:47

Alıntı:

Looker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078114799)
Açık hat kullanan adamın açık hat kullandığını nasıl kanıtlayacaksın? Açık hat kullanıyorsa VPN de kullanmıştır.

Açık ve net söyleyeyim: Sen daha savcılığa gitmeye üşenip internetten olmuyor mu diye sorduğuna göre bu işin sonucundan hiçbir şey çıkmaz.

Yaşım 16, babam asker olduğu için doğuda, annemde 7 de evden geliyor yorulmuş oluyor. Tek başıma gidemeyeceğim için böyle bir şey istedim.

onurkaplan 21-09-2020 14:42:08

Noter demişler noterden ihtar çekebilmen için kişinin adresini bilmen lazım adresini bilsen bile kabul etmeyebilir burada yok dedi mi geri gider ve verdiğin para boşa gider

Hiç uğraşma diyenleri boşver zaten sırf bu yüzden dolandırıcılar ortaya çıkıyor.
Velini al git en yakındaki savcılığa gerekenleri anlat ödediğin paranın makbuzunu götür telefon numarasını söyle konuşmalar var ise onları da göster bir şey çıkar yada çıkmaz ama en azından gerekeni yapmış olursun

konuralppolat2 21-09-2020 14:42:46

Alıntı:

onurkaplan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078114905)
Noter demişler noterden ihtar çekebilmen için kişinin adresini bilmen lazım adresini bilsen bile kabul etmeyebilir burada yok dedi mi geri gider ve verdiğin para boşa gider

Hiç uğraşma diyenleri boşver zaten sırf bu yüzden dolandırıcılar ortaya çıkıyor.
Velini al git en yakındaki savcılığa gerekenleri anlat ödediğin paranın makbuzunu götür telefon numarasını söyle konuşmalar var ise onları da göster bir şey çıkar yada çıkmaz ama en azından gerekeni yapmış olursun

teşekkürler


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:10:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.