![]() |
Suç Duyurusu Birine kurs için ödeme yaptım, arkadaş bilgiyi hiçbir şekilde öğretmedi. Sürekli erteledi, geri ödeme istedim ve yine erteleyerek atmıyor şimdide tüm ulaşımımı kaybettim. Açık hat almış hattını kapatıp gitmiş. Ben bu kişiyi nasıl ihbar edebilirim, süreç nasıl işler bilgisi olan var mı? |
Meblağ 200 tl arkadaşlar |
Adliyeye giderek |
Alıntı:
|
Ödemeyi hangi kanaldan aldı? Açık hat olduğunun kanaatine nereden vardınız? |
ödemeyi nereye yaptınız? |
Mahkeme sonucu: Uzlaşma Harcanan ruh ve enerji:%100 Kusura bakma, sonuç çıkmaz. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Açık ve net söyleyeyim: Sen daha savcılığa gitmeye üşenip internetten olmuyor mu diye sorduğuna göre bu işin sonucundan hiçbir şey çıkmaz. |
Alıntı:
Ama bu miktarların ve olayların sonucu %95 uzlaşmadır. Uğraştığın zaman ve tüketeceğin ruh verdiğin paranın kat kat üzerine çıkacaktır. Umarım cezasını bulur. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Noter demişler noterden ihtar çekebilmen için kişinin adresini bilmen lazım adresini bilsen bile kabul etmeyebilir burada yok dedi mi geri gider ve verdiğin para boşa gider Hiç uğraşma diyenleri boşver zaten sırf bu yüzden dolandırıcılar ortaya çıkıyor. Velini al git en yakındaki savcılığa gerekenleri anlat ödediğin paranın makbuzunu götür telefon numarasını söyle konuşmalar var ise onları da göster bir şey çıkar yada çıkmaz ama en azından gerekeni yapmış olursun |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:10:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.