![]() |
Agt kurye Papara black kart siparişi vermiştim. Teslimat tarihimin son günü bu gündü fakat halen daha dağıtıma çıkarılmadı az önce bana ulaşması gereken kuryeyi aradığımda bulunduğunuz bölgeye ben bakmıyorum dedi bir karışıklık olmuş olabilir dedi depoyu arayacağım dedi ve halen daha değişen bir şey olmadığı için bende çağrı merkezi ile iletişime geçtim çağrı merkezinden 14 ünde teslim edilecek gibi bir yanıt alıp telefon suratıma kapatıldı. Şimdi sizlere soruyorum 7 iş günü içerisinde teslim edilmesi gerekiyor iken bu gün de gelmez ise hukuki sürece başvurma hakkım var mı? Kimsenin ekmeği ile oynamak istemiyorum fakat sırf bu kurye yüzünden 1 haftadır evden dışarı çıkamıyorum. |
Hiç bi şey yapamazsın. Aynı olayı yaşıyorum 5-6 ay önce sipariş verdim. Gelmedi. Geçen ay yine verdirdim kuryeye Ağustos 13 ü son gündü teslim tarihi hala gelen yok giden yok. Hiç gelmeyebilirde çok kafana takma yani AGT sonuçta bu gelmez. |
7 iş günü bankanın verdiği süredir. normalde kredi kartı dağıtım süresi max 14 gündür. |
Alıntı:
Alıntı:
|
papara keşke 30-40tl para istese de düzgün bi' kargo şirketiyle gönderse. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Aynı olayı yaşadım nerdeyse 15 gün kadar bekledim. Kuryenin telefonuna da ulaşılmıyor. Aradım gel kendin al dediler gittim aldım. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
8 aydır bekliyorum, kartın son kullanma tarihi geçince getirirler artık, mail falan attım ama boş. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Tam 45 gün sonra kart elime ulaştı. Paparayı agt'yi kuryeyi ayrı ayrı aramama rağmen hep saçma salak cevaplar aldım veya telefona hiç açılmadı. En son artık 1 ay olduktan sonra agt twitter hesabına mesaj yolladım onlar da takip no istediler 1 haftaya gelecek dedi ve 1 buçuk hafta sonra kargo geldi. Belki de geleceği vardı twitterın faydası falan olmadı. Gelen kargo da kargo değil bu arada, resmen yoldan geçen 18'li yaşlarında birini çevirip eline kartı tutuşturmuşlar. Ne bi şirket kıyafeti ne resmi bir yaka kartı vardı. Dümdüz geldi kartı verdi gitti :D Paparayı nasıl güvenle kullanabiliriz ki :D Müşteri hizmetlerine bağlanabilmek için 24 dakika beklemiştim |
Benzer sorunu bende yaşadım. Şikayet var sitesine şikayet oluşturdum. Kurye numarasının güncellemesini istedim. Sonra sürekli kuryeyi arayıp ne zaman getireceğini sordum. Kart basimindan sonra 10 gün sonra teslim aldım. Papara acilse lite olan versiyonu alıp black card gelene kadar kullanmanızı tavsiye ederim. Aylarca bekleyenler var. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
2 sefer bana da gelmeden adres bulunamadı deyip geri iade yapıldı, geleceği yok en son Lite kart aldım |
Benim enpara kredi kartı da agt kurge ile yollandı. Normalde 1 hafta sonra gelecekti ama 1 ay sonra geldi. Çok da takmayın,canı ne zaman isterse o zaman geliyor. Problem agt kuryede. Gelen adama sorduğumda ise, bu kart bana 3 gün önce verildi dedi. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:14:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.