R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Agt kurye (https://www.r10.net/sorum-var/2498734-agt-kurye.html)

berkeakguncomtr 14-09-2020 10:50:00

Agt kurye
 
Papara black kart siparişi vermiştim. Teslimat tarihimin son günü bu gündü fakat halen daha dağıtıma çıkarılmadı az önce bana ulaşması gereken kuryeyi aradığımda bulunduğunuz bölgeye ben bakmıyorum dedi bir karışıklık olmuş olabilir dedi depoyu arayacağım dedi ve halen daha değişen bir şey olmadığı için bende çağrı merkezi ile iletişime geçtim çağrı merkezinden 14 ünde teslim edilecek gibi bir yanıt alıp telefon suratıma kapatıldı. Şimdi sizlere soruyorum 7 iş günü içerisinde teslim edilmesi gerekiyor iken bu gün de gelmez ise hukuki sürece başvurma hakkım var mı? Kimsenin ekmeği ile oynamak istemiyorum fakat sırf bu kurye yüzünden 1 haftadır evden dışarı çıkamıyorum.

orhansinane 14-09-2020 10:53:21

Hiç bi şey yapamazsın. Aynı olayı yaşıyorum 5-6 ay önce sipariş verdim. Gelmedi. Geçen ay yine verdirdim kuryeye Ağustos 13 ü son gündü teslim tarihi hala gelen yok giden yok. Hiç gelmeyebilirde çok kafana takma yani AGT sonuçta bu gelmez.

BALmedya 14-09-2020 10:54:43

7 iş günü bankanın verdiği süredir. normalde kredi kartı dağıtım süresi max 14 gündür.

berkeakguncomtr 14-09-2020 10:56:55

Alıntı:

orhansinane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061151)
Hiç bi şey yapamazsın. Aynı olayı yaşıyorum 5-6 ay önce sipariş verdim. Gelmedi. Geçen ay yine verdirdim kuryeye Ağustos 13 ü son gündü teslim tarihi hala gelen yok giden yok. Hiç gelmeyebilirde çok kafana takma yani AGT sonuçta bu gelmez.

Alıntı:

BAL MEDYA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061156)
7 iş günü bankanın verdiği süredir. normalde kredi kartı dağıtım süresi max 14 gündür.

e o zaman ben çıkıyorum evden gelirlerse de gelsinler. Bir dünya şikayet okudum şimdi firma hakkında. Eğer dediğiniz gibi 14 gün geçerse hukuki sürece başlamayı düşünüyorum.

patrick2dev 14-09-2020 10:58:34

papara keşke 30-40tl para istese de düzgün bi' kargo şirketiyle gönderse.

BALmedya 14-09-2020 10:58:58

Alıntı:

berkeakguncomtr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061167)
e o zaman ben çıkıyorum evden gelirlerse de gelsinler. Bir dünya şikayet okudum şimdi firma hakkında. Eğer dediğiniz gibi 14 gün geçerse hukuki sürece başlamayı düşünüyorum.

şu sıralar çok boş olur. coronadan dolayı bir sürü mazeret var. ufak bir şehirde yaşıyorsanız sizi ararlar zaten dönüşte yanına gidersin. belli başlı bölgelere bakıyorlar zaten

AlperOzkan 14-09-2020 11:00:21

Alıntı:

orhansinane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061151)
Hiç bi şey yapamazsın. Aynı olayı yaşıyorum 5-6 ay önce sipariş verdim. Gelmedi. Geçen ay yine verdirdim kuryeye Ağustos 13 ü son gündü teslim tarihi hala gelen yok giden yok. Hiç gelmeyebilirde çok kafana takma yani AGT sonuçta bu gelmez.

5-6 ay mi maşallah

eycreative 14-09-2020 11:02:14

Aynı olayı yaşadım nerdeyse 15 gün kadar bekledim. Kuryenin telefonuna da ulaşılmıyor. Aradım gel kendin al dediler gittim aldım.

berkeakguncomtr 14-09-2020 11:06:13

Alıntı:

BAL MEDYA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061186)
şu sıralar çok boş olur. coronadan dolayı bir sürü mazeret var. ufak bir şehirde yaşıyorsanız sizi ararlar zaten dönüşte yanına gidersin. belli başlı bölgelere bakıyorlar zaten

İstanbul/Tuzla’da kalıyorum

orhansinane 14-09-2020 11:06:36

Alıntı:

AlperOzkan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061192)
5-6 ay mi maşallah

Hocam AGT kuryeye hiç bi erişim yok zaten şikayet mesajı atıyorsunuz dönmüyorlar. Müşteri hizmetleri random sayı veriyor 1. Sıraya gelirsiniz bir türlü o telefon açılmaz. En az 20 kere Paparayı aradım gelmiyor diye yaptıkları bi şey yok. Şikayet vara yazdım. Papara ve AGT’ye ayrı ayrı şikayet. Ertesi gün 6 kere AGT aramış gelecek diye 15 gün geçti ortalıkta kimse yok. Bundan sonra paparada para tutmamı kimse bekleyemez böyle rezalet yok.

berkeakguncomtr 14-09-2020 11:07:17

Alıntı:

eycreative Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061199)
Aynı olayı yaşadım nerdeyse 15 gün kadar bekledim. Kuryenin telefonuna da ulaşılmıyor. Aradım gel kendin al dediler gittim aldım.

Hocam gel kendin al deme hakkı bulunmuyor siz neden gidip aldınız ki ?

AlbaySIMSEK 14-09-2020 11:08:27

8 aydır bekliyorum, kartın son kullanma tarihi geçince getirirler artık, mail falan attım ama boş.

berkeakguncomtr 14-09-2020 11:09:12

Alıntı:

AlbaySIMSEK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061242)
8 aydır bekliyorum, kartın son kullanma tarihi geçince getirirler artık, mail falan attım ama boş.

Ben mail de atamıyorum hocam Error veriyor sayfa 😅

AlbaySIMSEK 14-09-2020 11:10:54

Alıntı:

berkeakguncomtr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061247)
Ben mail de atamıyorum hocam Error veriyor sayfa 😅

AGT kuryenin kendisi de sistemleri de beş para etmez bana göre, ben papara desteğine yazmıştım tekrar gönderin şeklinde, adamlar bir kez aramadan adres yanlış diyip geçiyorlar. (En rezalet kargo firması bile bulur burayı, net). Diyecek bir şeyim yok artık

eycreative 14-09-2020 11:12:57

Alıntı:

berkeakguncomtr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061231)
Hocam gel kendin al deme hakkı bulunmuyor siz neden gidip aldınız ki ?

Hocam yaşadığım şehir küçük bir şehir. Ben normalde şubelerini bilmiyordum, tarif ettiler, yakın bir yermiş. Sıkıntı çıkarmak istemedim gittim aldım.

berkeakguncomtr 14-09-2020 11:13:29

Alıntı:

AlbaySIMSEK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061258)
AGT kuryenin kendisi de sistemleri de beş para etmez bana göre, ben papara desteğine yazmıştım tekrar gönderin şeklinde, adamlar bir kez aramadan adres yanlış diyip geçiyorlar. (En rezalet kargo firması bile bulur burayı, net). Diyecek bir şeyim yok artık

bence mağdur olanlar toplanıp basalım orayı (!)

berkeakguncomtr 14-09-2020 11:14:17

Alıntı:

eycreative Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061270)
Hocam yaşadığım şehir küçük bir şehir. Ben normalde şubelerini bilmiyordum, tarif ettiler, yakın bir yermiş. Sıkıntı çıkarmak istemedim gittim aldım.

Hocam umarım bana da gel kendin al derler 😊

Bizon 14-09-2020 11:16:28

Tam 45 gün sonra kart elime ulaştı.
Paparayı agt'yi kuryeyi ayrı ayrı aramama rağmen hep saçma salak cevaplar aldım veya telefona hiç açılmadı. En son artık 1 ay olduktan sonra agt twitter hesabına mesaj yolladım onlar da takip no istediler 1 haftaya gelecek dedi ve 1 buçuk hafta sonra kargo geldi. Belki de geleceği vardı twitterın faydası falan olmadı.

Gelen kargo da kargo değil bu arada, resmen yoldan geçen 18'li yaşlarında birini çevirip eline kartı tutuşturmuşlar. Ne bi şirket kıyafeti ne resmi bir yaka kartı vardı. Dümdüz geldi kartı verdi gitti :D

Paparayı nasıl güvenle kullanabiliriz ki :D Müşteri hizmetlerine bağlanabilmek için 24 dakika beklemiştim

Producerr 14-09-2020 11:22:14

Benzer sorunu bende yaşadım. Şikayet var sitesine şikayet oluşturdum. Kurye numarasının güncellemesini istedim. Sonra sürekli kuryeyi arayıp ne zaman getireceğini sordum. Kart basimindan sonra 10 gün sonra teslim aldım. Papara acilse lite olan versiyonu alıp black card gelene kadar kullanmanızı tavsiye ederim. Aylarca bekleyenler var.

berkeakguncomtr 14-09-2020 11:24:46

Alıntı:

Producerr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061340)
Benzer sorunu bende yaşadım. Şikayet var sitesine şikayet oluşturdum. Kurye numarasının güncellemesini istedim. Sonra sürekli kuryeyi arayıp ne zaman getireceğini sordum. Kart basimindan sonra 10 gün sonra teslim aldım. Papara acilse lite olan versiyonu alıp black card gelene kadar kullanmanızı tavsiye ederim. Aylarca bekleyenler var.

Anladım hocam çok sağolun 😊

AlbaySIMSEK 14-09-2020 13:02:20

Alıntı:

berkeakguncomtr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061274)
bence mağdur olanlar toplanıp basalım orayı (!)

valla birkaç yerde ofisleri varmış sanrım ama burda adamların adını bile ilk defa duydum, basabileceğim bir yer yok :D

eycreative 14-09-2020 13:28:59

Alıntı:

berkeakguncomtr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078061283)
Hocam umarım bana da gel kendin al derler 😊

Hocam eğer yakında ise hiç sorun çıkarmaya gerek yok gidin alın bence

CreedLeo 14-09-2020 17:46:12

2 sefer bana da gelmeden adres bulunamadı deyip geri iade yapıldı, geleceği yok en son Lite kart aldım

prowebci 15-09-2020 06:27:31

Benim enpara kredi kartı da agt kurge ile yollandı. Normalde 1 hafta sonra gelecekti ama 1 ay sonra geldi. Çok da takmayın,canı ne zaman isterse o zaman geliyor. Problem agt kuryede. Gelen adama sorduğumda ise, bu kart bana 3 gün önce verildi dedi.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:14:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.