R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   GSS Borcu Olanlar ? (https://www.r10.net/sorum-var/2220360-gss-borcu-olanlar.html)

Serhat 17-01-2020 15:07:01

GSS Borcu Olanlar ?
 
Merhaba, 31.10.2018 Tarihinde askeri görevimi bitirip evime döndüm.2 Ay çalışmadan gezdim, dolaştım. 31.12.2018 Tarihinde işe başladım.

Sık sık hastaneye giden biri değilim.1200 Gün sigortalı çalışmışlığım var belki 3, 5 kere hastaneye gitmişimdir.

E-Devlet'e girip GSS yazıp sorgulama yapabilirsiniz.Bilgisi olan aydınlatabilir mi ?


OguzhanEzber 17-01-2020 15:09:12

Geçenlerde abimin GSS sürekli ödenmesi rağmen 2800 lira borç gözüküyordu sistemde araştırıp hallettirdik. Sistemde yanlışlık olmuş sanırım

Mert.in 17-01-2020 15:09:14

25 yaşın üstündeyseniz veya 25 yaşın altında ancak öğrenci değilseniz "3" ay boş kalma sürecinden sonra GSS süreniz başlıyor diye biliyorum.

Bacterium 17-01-2020 15:09:27

Bende var yaklaşık 753 TL af olmasını bekliyorum :)

safak1990 17-01-2020 15:10:23

takipteyim devlet silmiyor mu 30 yas altını acaba

Samkoman 17-01-2020 15:10:55

2 ay işşizlik maaşı almadın mı ?

zekikaynak 17-01-2020 15:15:10

dünya üzerinde işsiz vatandaşını borçlandıran başka bir hizmet anlayışı yoktur heralde.. yazık..

Xajans 17-01-2020 15:21:02

İşsiz ol bir de para öde güzel iş valla tam da sosyal devlet modeli yersen...

akafo 17-01-2020 15:29:02

2015 yılında askerden geldiğimde 30 gün falan işsizdim doğal olarak, borç çıkmıştı. Gidip ödedim :)

Ama bir yaş sınırı var sanırım silinmesi için. En yakın sgk dan yüzyüze görüşerek bilgi alınması iyi olur.

Tonks 17-01-2020 15:34:45

Alıntı:

Sungmert Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076109111)
25 yaşın üstündeyseniz veya 25 yaşın altında ancak öğrenci değilseniz "3" ay boş kalma sürecinden sonra GSS süreniz başlıyor diye biliyorum.

3 ay değiş direkt başlamıştı bende, bi kısmı seçimle affedildi, bi noktadan sonra öğrenci olarak devam ettim, arada 307 TL'lik bir borç kalmıştı

ComPuter_DoctoR 17-01-2020 15:54:52

Gss = Yasal Mafya

mos 17-01-2020 16:07:31

ben geçen yıl 400-600 TL gibi bir gecikmiş borç ödemiştim.

bu yıl aylık rakam 88,29 TL.

sonucu çok merak ediyorum. bir çok kişi benim gibi ödüyor. bir çok kişi de ödemeyeceğim diye diretiyor. bakalım ne olacak.

edit: sizin borç 1 ay + 1 gün. ödeyin gitsin küçük bir rakam.

controlz 17-01-2020 16:14:29

en azından kyksını ödeyip işsiz olanlara bi kolaylık getirselerdi :) adsense, gss bunlar babadan oğula nesil heralde

AlperDemircan 17-01-2020 18:04:52

Bu çok uzun zamandır var, 8 yıl kadar oldu. birçok dönem ödememe karşın ana borç ufacıkken faiz bindirmişler 7 binli rakamlardaydı en son. Ne diyelim, faiz binsin dursun, haram olan faiz. Boğazlarında kalsın der köşeme çekilirim.

arpej 17-01-2020 18:15:57

400 TL civarı benimde var ısrarla ödemiyorum bakalım ne olacak.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:01:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.