![]() |
Video ve Oyun Script Öneriniz ? Arkadaşlar seo, görsellik, uyum, bot vs. vs. konularda en beğendiğiniz video ve oyun scripleri hangileri. Tavsiyelerinizi bekliyorum.. |
Buradaki scripti öneririm, arkadaşta aradığın scriptler mevcut, |
Oyun olarak onarcade'i öneriyorum. Kendi yaptığım tasarımım var görsellik açısından sizi tatmin edeceğini umuyorum. Tek eksiği bot ancak onuda forumda yapan arkadaşlarda var düşük maliyetli güzel bir siteniz olsun istiyorsanız inceleyebilirsiniz. Buyrun: https://www.r10.net/script-satisi/677...ssamphtml.html |
hmm sağolun arkadaşlar bi inceleyim |
Alıntı:
|
peki arkadaşlar LugeSoft un scripleri sizce nasıl ? |
Alıntı:
|
yazdırmaya kalksak tahmini nekadar tutarki ? video ve oyun scripti |
ben yazsam 300 den asagı demem görsellik kodlama bot falan filan 300 bile ölü fiyat yani. en iyisi ücretsiz bir script + tema (30 tl) + bot (15tl) |
tavsiye bütçenizle alakalı, bütçenize göre öneriler oluşur. bir script için 0-2500 arasında rakamlar döner çünkü |
onArcade V1 öneririm kullanım ve geliştirilebilirlik olarak çok keliteli bir script, görsel olarak gayet hoş görünümlü temalar üretiliyor(uz). Video scriptlerini pek incelemedim ancak onArcade scripti video scriptinede çevriliyor, bende bir onArcade hayranlığı olduğu için onArcadeyi öneriyorum ancak siz daha detaylı inceleyip bir karar verirsiniz. |
clipshare öneririm |
Alıntı:
yazdırmayı düşünmüyorum. Oyun scripti için onArcade'yi düşünüyorum fakat Üyelik sistemi de olsaydı çok süper olurdu :S Video scripti için ise LugeSoft var aklımda ama hayırlısı bakalım BiraZ daha araştırayım bakim |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
- onArcade ve NeLph 'e bir bak.İkisi üzerindede istediklerini yapabilirsin.ikisninde ayrı ayrı kendine özgü özellikleri var...Ancak onArcade tema açısından çok daha zengin. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Seo & Script optimizasyonu istiyorsan NeLph 'e yazdırmanı tavsiye ederim. Gerek script gerek oyun sitesinde kullanılabilecek seo yönlerini çok iyi biliyor şuana kadar 2 scpirt yazdırdım, gerek alt yapı gerek kod optimizeleri olarak çok memnunum |
|
arkadaşlar bir sorum daha olucak. lugesoft un oyun scriptini (kavun), görsellik olarak toyoyun.com haline (tabiki renk tonlar vs. farklı) getirebilirmiyiz sizce ? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:30:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.