R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Script Satışı (https://www.r10.net/script-satisi/)
-   -   Video ve Oyun Script Öneriniz ? (https://www.r10.net/script-satisi/683509-video-ve-oyun-script-oneriniz.html)

MaviOkyanuSs 16-07-2010 13:29:11

Video ve Oyun Script Öneriniz ?
 
Arkadaşlar seo, görsellik, uyum, bot vs. vs. konularda en beğendiğiniz video ve oyun scripleri hangileri. Tavsiyelerinizi bekliyorum..

rodokarde 16-07-2010 13:39:06

Buradaki scripti öneririm,
arkadaşta aradığın scriptler mevcut,

Baltic 16-07-2010 13:40:07

Oyun olarak onarcade'i öneriyorum.
Kendi yaptığım tasarımım var görsellik açısından sizi tatmin edeceğini umuyorum. Tek eksiği bot ancak onuda forumda yapan arkadaşlarda var düşük maliyetli güzel bir siteniz olsun istiyorsanız inceleyebilirsiniz.

Buyrun:
https://www.r10.net/script-satisi/677...ssamphtml.html

MaviOkyanuSs 16-07-2010 13:43:41

hmm sağolun arkadaşlar bi inceleyim

Dakota 16-07-2010 13:45:20

Alıntı:

Baltic Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061479502)
Oyun olarak onarcade'i öneriyorum.
Kendi yaptığım tasarımım var görsellik açısından sizi tatmin edeceğini umuyorum. Tek eksiği bot ancak onuda forumda yapan arkadaşlarda var düşük maliyetli güzel bir siteniz olsun istiyorsanız inceleyebilirsiniz.

Buyrun:
https://www.r10.net/script-satisi/677...ssamphtml.html

Baltic'in temasını ve benm botlarımı oneririm birkac arkadasa yaptım bu tema icin botları hepsi memnunlar :)

MaviOkyanuSs 16-07-2010 13:52:29

peki arkadaşlar LugeSoft un scripleri sizce nasıl ?

Dulcidine 16-07-2010 13:55:19

Alıntı:

MaviOkyanuSs Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061479598)
peki arkadaşlar LugeSoft un scripleri sizce nasıl ?

Her tarafta var 250 tl vermek deger degil o scripte. parana yazik. alacaksan o kadar dagitilmamis bir script al. yada kendine ozgun yazdir bir tane fazla paran varsa

MaviOkyanuSs 16-07-2010 13:57:02

yazdırmaya kalksak tahmini nekadar tutarki ? video ve oyun scripti

Dakota 16-07-2010 14:02:46

ben yazsam 300 den asagı demem görsellik kodlama bot falan filan 300 bile ölü fiyat yani.

en iyisi ücretsiz bir script + tema (30 tl) + bot (15tl)

NeLph 16-07-2010 14:54:20

tavsiye bütçenizle alakalı, bütçenize göre öneriler oluşur. bir script için 0-2500 arasında rakamlar döner çünkü

byartwork 16-07-2010 16:20:51

onArcade V1 öneririm kullanım ve geliştirilebilirlik olarak çok keliteli bir script, görsel olarak gayet hoş görünümlü temalar üretiliyor(uz). Video scriptlerini pek incelemedim ancak onArcade scripti video scriptinede çevriliyor, bende bir onArcade hayranlığı olduğu için onArcadeyi öneriyorum ancak siz daha detaylı inceleyip bir karar verirsiniz.

exlampe 16-07-2010 16:23:42

clipshare öneririm

MaviOkyanuSs 16-07-2010 18:01:20

Alıntı:

exlampe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061480882)
clipshare öneririm

clipshare yi görsel olarak hiç beğenmiyorum.

yazdırmayı düşünmüyorum.

Oyun scripti için onArcade'yi düşünüyorum fakat Üyelik sistemi de olsaydı çok süper olurdu :S

Video scripti için ise LugeSoft var aklımda ama hayırlısı bakalım

BiraZ daha araştırayım bakim

byartwork 16-07-2010 20:56:24

Alıntı:

MaviOkyanuSs Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061481767)
Oyun scripti için onArcade'yi düşünüyorum fakat Üyelik sistemi de olsaydı çok süper olurdu :S

onArcade'de üyelik sistemi var zaten, ancak bir çok site bu özelliğini kullanmak ve üyelik gibi + bir uğraş istemiyorlar ama dediğim gibi onArcadede üyelik sistemi var.

MaviOkyanuSs 16-07-2010 22:33:59

Alıntı:

byartwork Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061483147)
onArcade'de üyelik sistemi var zaten, ancak bir çok site bu özelliğini kullanmak ve üyelik gibi + bir uğraş istemiyorlar ama dediğim gibi onArcadede üyelik sistemi var.

evet şimdi farkettim byartwork. ama sanırım haklısın üyelik + bi uğraş.

montana26 17-07-2010 23:02:36

-
 
onArcade ve NeLph 'e bir bak.İkisi üzerindede istediklerini yapabilirsin.ikisninde ayrı ayrı kendine özgü özellikleri var...Ancak onArcade tema açısından çok daha zengin.

MaviOkyanuSs 18-07-2010 01:52:02

Alıntı:

montana26 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061492211)
onArcade ve NeLph 'e bir bak.İkisi üzerindede istediklerini yapabilirsin.ikisninde ayrı ayrı kendine özgü özellikleri var...Ancak onArcade tema açısından çok daha zengin.

evet onarcadeyi deniyorum suanda. olmazsa yazdırcaz bakalım

sechkine 18-07-2010 02:02:24

Alıntı:

MaviOkyanuSs Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061479636)
yazdırmaya kalksak tahmini nekadar tutarki ? video ve oyun scripti

kaliteli oyun scripti düşünüyorsan 1xxx gözden cıkarmalısın.

Webzirve 18-07-2010 19:37:20

Seo & Script optimizasyonu istiyorsan NeLph 'e yazdırmanı tavsiye ederim. Gerek script gerek oyun sitesinde kullanılabilecek seo yönlerini çok iyi biliyor
şuana kadar 2 scpirt yazdırdım, gerek alt yapı gerek kod optimizeleri olarak çok memnunum

Kungiman 18-07-2010 19:50:33

https://www.r10.net/script-satisi/680...tl-bedeva.html

MaviOkyanuSs 04-08-2010 21:46:38

arkadaşlar bir sorum daha olucak.

lugesoft un oyun scriptini (kavun), görsellik olarak toyoyun.com haline (tabiki renk tonlar vs. farklı) getirebilirmiyiz sizce ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:30:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.