![]() |
Buzzy - Gelişmiş Viral Medya Scripti http://akbilisim.com/assets/buzzy/featurestr.png http://akbilisim.com/assets/buzzy/listtr.png Demo Türkçe Demo İngilizce Demo Admin Türkçe Panel Demo Admin İngilizce Panel Demo Demo Admin Giriş Bilgileri Email: demo@admin.com Password: demoadmin Satın Al http://codecanyon.net/item/buzzy-new...ideos/13300279 Ücret: 35$ Eklentiler (Fiyata eklentiler değildir. Ekstra satın alınması gereklidir) https://thumb-cc.s3.envato.com/files...x80quizzes.pnghttps://thumb-cc.s3.envato.com/files...x80contact.png |
Tebrikler cok önceden codecanyonda görmüştüm bir türkten böyle yazılımlar cıkması ayri güzel elinize sağlık. |
mesajım bulunsun |
Codecanyon üzerinden satın almıştım. Çok Başarılı bir iş çıkarmıştı. Hayırlı satışlar |
Tema çok güzel ve hızlı tebrik ederim, hayırlı satışlar. |
admin panel giriş ekranı 404 veriyor |
Hemen satın alıyorum. Böyle bir script görmedim şimdiye kadar. --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:41:33 -->-> Daha önceki mesaj 02:32:13 -- Script için diğer eklentileri de mi satın alacağız yoksa bu eklentiler scripte dahil mi? |
@Meryemce; dahil değil. Test vesaire anlarım da iletişim formunu bile eklenti yapıp satmak parada çok fazla gözü olan izlenimi yarattı bende maalesef. Demo vesaire incelediğimde dışarıdan müthiş ötesi olsa da gerek kurulum, gerek kodlama ve düzenleme aşamaları için zahmet verici bir script. Almanızı tavsiye ederim çünkü wordpress (imagazine teması) dışında bunun gibi bir script daha bulamayacağınıza eminim. Hayırlı satışlar dilerim, umarım ağır olmamıştır yazdıklarım; olduysa da affola. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Teşekkürler Not: Herhangi bir yorum sildirmedik. |
Vallahi bu scripti almıştım ama hiç memnun değilim. Daha önce hiç bir scripti adam etmek için bu kadar uğraşmamıştım. Scripti satın aldım abartısız tam 3 gün kurmak için uğraştım. Kod bilgim olmasına rağmen uzun uğraşlar sonucu yarım yamalak çalıştı. Daha sonra easyComment yorum eklentisi satın aldım. Kurulum için yarım yamalak bir döküman oluşturmuşlar. Abartısız 2 gün de bu eklentiyi çalıştırmak için uğraştım. .htaccess dosyası yanlış olduğu için lanet olası eklenti çalışmıyormuş. Kimin aklına gelir? Son versiyona güncelleme yaparken site komple uçtu. Sıfırdan kurmak durumunda kaldık şimdide de sitemap filan çalışmıyor. Konu içerisindeki gösterim sayıları çalışmıyor, facebook paylaşım sayısı şaibeli, sitemapda 20 konu gösterilmesi gibi aptalca limitler koyulmuş vs.. Kurulum için döküman hazırlamışlar,kurulum sırasında open_basedir ile ilgili bir hata alırsanız manuel kurulum yapın diyorlar. Kurulum yapılan sürüm 1.4, Döküman bölümündeki sql eski bir sürüme ait. Gökten zembille sql mi indirelim bari başınızdan sağıyorsunuz doğru düzgün bir yere yönlendirin. Lisans sistemleri akbilisim sunucuları üzerinden çalışıyor. Adamların sunucu kapanırsa sizin sitenizde yalan oluyor. Sunucunuzda firewall filan varsa sıkıntılar anında başlıyor vs. Ne sorarsanız sorun destek sekmesinden mail gönderin diye klişe bir cevap veriyorlar. Codecanyon üzerinden mail gönderiyoruz 2-3 haftada dönüş yapılmıyor vs. Alacak arkadaşlar codecanyonda yorumları okumadan karar vermesinler derim.. Ayrıca iletişim formu, yorum eklentisi gibi şeyleri de extra ücret ödeyerek satın almanız gerekiyor https://www.r10.net/1071744703-post5.html |
Bunları okuduktan sonra bi an geri adım attım. :( |
Imzamdaki site icin kullaniyorum... evet yorum eklentisi, test eklentisi ve contact eklentileri ek ucret ile satiliyor. @TrueLove; yazdigi her kelimeye katiliyorum, en ufak sorunda destek sekmesinden irtibata gecin diyor Metin bey, destek sekmesinden irtibata gectigimizde ftp ve lazim olabilecek tum bilgileri vermemize ragmen hic bir sey yapmayip yol tarifi verir gibi neler yapmamiz gerektigini soyluyor metin bey, imzamdaki siteye bakarsaniz menuler halen ingilizce ve ne yaptiysam metin bey ilgilenmedi sadece falanca dosyaya gir su degisiklikleri yap gibi anlatimlarda bulunuyor. aslinda esi benzeri olmayan mukemmel bir script fakat Metin beyin destek anlayisi scripti kullanilamaz, satin alinamaz hale getiriyor. codecanyon'da yorumlari okuyacak olursaniz ne kadar hakli oldugumu goreceksiniz, ha bir de guncelleme hikayesi vardi 1 yila yakin binden fazla kisi buyuk bir heyecan ile yeni cikacak surumu bekledi fakat guncelleme sonrasi ortaya cikan seyde konulara sayac eklenmesi ve bir iki ufak degisiklik disinda hic bir sey yoktu. Tek kelime ile Metin bey bu mukemmel scripti davranislari ile heba ediyor, yazik hemde cok yazik. |
Almanız tavsiye edilmez paranız boşa gider. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Gerçekten ilgisizlikten dolayı tema kullanıcı kaybediyor. Codecanyon'daki nice 10larca sayfada hep ilgi alakasızlık ve sorunlar ile dolu. Tamda almayı düşünüyordum ki hayaller yalan oldu. |
Yeni bi projem için düşünüyordum da harbiden o kadar karışık ve problemlimi ne tavsiye edersiniz alimmi almimi |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:17:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.