R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Kablolu modemli internet Kablosuza çevirebilirmiyim? (https://www.r10.net/off-topic/926257-kablolu-modemli-internet-kablosuza-cevirebilirmiyim.html)

Emrah 26-11-2012 16:08:06

Kablolu modemli internet Kablosuza çevirebilirmiyim?
 
Merhaba arkadaşlar,
Benim ttnet vardı, taahüt sona ermiş diye biliyordum fakat ocakta bitiyormuş.
D smart ın tv + internet kampanyasını aldım. D smart tvye kuruldu fakat ttneti iptal etmeden neti bağlayamiyorlarmiş.
Iyi dedim taahüt bittikten sonra neti bağlarız, tamam dediler.

Şimdi benim kablosuz modemim var açılmamış.
Ttnetin kablolu netini kullanıyorum.

Bu kablolu modem yerine kablosuz modem takarsam çalışırmı? Ve nasıl bir yol izlemem gerek?

Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.

Ayrıca ttnetin 1 küsur ayı var bitmesine iptal edersek ne kadar atarlar üzerine.
Teşekkürler.

HYPNO 26-11-2012 17:53:36

Alıntı:

Emrah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066285463)
Merhaba arkadaşlar,
Benim ttnet vardı, taahüt sona ermiş diye biliyordum fakat ocakta bitiyormuş.
D smart ın tv + internet kampanyasını aldım. D smart tvye kuruldu fakat ttneti iptal etmeden neti bağlayamiyorlarmiş.
Iyi dedim taahüt bittikten sonra neti bağlarız, tamam dediler.

Şimdi benim kablosuz modemim var açılmamış.
Ttnetin kablolu netini kullanıyorum.

Bu kablolu modem yerine kablosuz modem takarsam çalışırmı? Ve nasıl bir yol izlemem gerek?

Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.

Ayrıca ttnetin 1 küsur ayı var bitmesine iptal edersek ne kadar atarlar üzerine.
Teşekkürler.

Eğer modemse kullanabilirsiniz tabiki . Ama d-smartın sağladığı şey wireless router ise sadece d-smartta çalışır diye biliyorum.

Emrah 26-11-2012 17:57:46

Alıntı:

HYPNO Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066286129)
Eğer modemse kullanabilirsiniz tabiki . Ama d-smartın sağladığı şey wireless router ise sadece d-smartta çalışır diye biliyorum.

şunu kullanıyorum;

http://www.pcdistrict.com/d-link-dsl...rod136017.html

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:57:46 -->-> Daha önceki mesaj 17:56:35 --

benim anlatmak istediğim bu olurmu acaba.

http://resim.donanimhaber.com/upfile...BBE9EDE2E8.jpg

ayrıca kablolu modemin markası Pikatel Combomax

Emrah 26-11-2012 20:04:04

yokmu bilgisi olan :)

HYPNO 26-11-2012 22:55:15

Alıntı:

Emrah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066286976)
yokmu bilgisi olan :)

yazın superonline ile denemiştim olmadı :)

gencseen 27-11-2012 00:17:45

Alıntı:

Bu kablolu modem yerine kablosuz modem takarsam çalışırmı? Ve nasıl bir yol izlemem gerek?

Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.

Ayrıca ttnetin 1 küsur ayı var bitmesine iptal edersek ne kadar atarlar üzerine
şimdi eger kablosuz modeminizde engelleme yok ise yani ör: TTnet modemi smile çalışmaz gibi (örnegin dedim )
Öyle birşey yok ise modeminizin kurulumunu yapıp kullanabilirsiniz.
Modem kurulumunu bilmiyor iseniz müşteri hiz. yardım alabilirsiniz.

Ayrıca şunu anlamadım biraz açıklar mısınız?
Alıntı:

Ayrıca ttnetin 1 küsur ayı var bitmesine iptal edersek ne kadar atarlar üzerine

Emrah 27-11-2012 02:16:41

Alıntı:

gencseen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066289078)
şimdi eger kablosuz modeminizde engelleme yok ise yani ör: TTnet modemi smile çalışmaz gibi (örnegin dedim )
Öyle birşey yok ise modeminizin kurulumunu yapıp kullanabilirsiniz.
Modem kurulumunu bilmiyor iseniz müşteri hiz. yardım alabilirsiniz.

Ayrıca şunu anlamadım biraz açıklar mısınız?

hocam dsmart kablosuz modemin üstünde smile yazıyor.

+ k.adı şifre bilmiyorum onlar verecekti ama, ttnet taahüt süresine 1 ay kaldığı için bağlayamadık.

kablosuz modemi bağlarsam şifre isteyecek ama şifre yok bende.

Dsmart net bağlandıktan sonra modem kurulumu için şifreleri mesaj olarak atacak.


son sordugunuz soru şöyleki, ocakta almış bizimkiler neti 12 ay taahütlü, bende taahütünün bittiğini saniyordum fakat 1 ay var daha.

Onu iptal edersek taahüt iptal etme ücreti ne olur onu öğrenmek istedim.

Lone 27-11-2012 09:23:07

zor iş diye biliyorum ama kesin bilgim yok 1 hat 2 modemde çalışmaz diye biliyorum .

Emrah 27-11-2012 10:37:12

nette araştırdım yapılıyor ama çok karışık anlatmışlar yav.

ITManager 27-11-2012 10:44:13

Taahhüt şartı ile verilen modemlerde genellikle yazılım atıyorlar farklı bir internet hattıyla kullanılmaması için. Ama bazı modemlerde bu yazılım olmuyor. Eğer modem yapılandırmasında domaini değiştirebiliyorsanız(bkz.@ttnet, @smile vb.) her sağlayıcıda kullanabilirsiniz modemi. Zaten Smile ADSL Türk Telekom alt yapısını kullanmakta herhangi bir arıza olduğunda biz ilgileniyoruz bölgemizde :)

Emrah 27-11-2012 12:45:25

Alıntı:

ITManager Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066290624)
Taahhüt şartı ile verilen modemlerde genellikle yazılım atıyorlar farklı bir internet hattıyla kullanılmaması için. Ama bazı modemlerde bu yazılım olmuyor. Eğer modem yapılandırmasında domaini değiştirebiliyorsanız(bkz.@ttnet, @smile vb.) her sağlayıcıda kullanabilirsiniz modemi. Zaten Smile ADSL Türk Telekom alt yapısını kullanmakta herhangi bir arıza olduğunda biz ilgileniyoruz bölgemizde :)

Peki hocam 1 ay var taahüt bitmesine ekstra ücret alırlarmi?

ITManager 27-11-2012 14:03:15

Alıntı:

Emrah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066291229)
Peki hocam 1 ay var taahüt bitmesine ekstra ücret alırlarmi?

Modem ücretini alırlar indirim tutarını veya kalan ayın faturasını alırlar hocam 1 ay daha sabretmek en iyisi.

Emrah 27-11-2012 14:25:39

Alıntı:

ITManager Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066291655)
Modem ücretini alırlar indirim tutarını veya kalan ayın faturasını alırlar hocam 1 ay daha sabretmek en iyisi.

Modem vermediler zaten ve indirim falanda yok ya bi yıldır 4mb nete 65tl ödüyoruz babam sağolsun atmış imzayı.
Dediğiniz gibi en iyisi beklemek sanırım. Teşekkürler.

gencseen 27-11-2012 15:48:13

Alıntı:

Emrah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066289751)
hocam dsmart kablosuz modemin üstünde smile yazıyor.

+ k.adı şifre bilmiyorum onlar verecekti ama, ttnet taahüt süresine 1 ay kaldığı için bağlayamadık.

kablosuz modemi bağlarsam şifre isteyecek ama şifre yok bende.

Dsmart net bağlandıktan sonra modem kurulumu için şifreleri mesaj olarak atacak.


son sordugunuz soru şöyleki, ocakta almış bizimkiler neti 12 ay taahütlü, bende taahütünün bittiğini saniyordum fakat 1 ay var daha.

Onu iptal edersek taahüt iptal etme ücreti ne olur onu öğrenmek istedim.

,
şimdi şu taahdük işine anlatayım.
Eger sözleşmeyi iptal ederseniz.İster 1 ay kala ister 1 gün kala siz güzel geçirirler.Mesala siz interneti abone olurkene size indirim veridler ya o indirimin bütün paralarını alırlar mesala 10 tl indirim ypatılar 10 ay 10*10=100 Tl bile modem parası alırlar en güzel sözleşmenin bitmesini bekleyin.


------Modem işi ise anladıgım kadarıyla siz smile verdigi modemi ttnet kullanmak istiyorsunuz demi onu ögrenebilir miyim ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:50:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.