![]() |
Kablolu modemli internet Kablosuza çevirebilirmiyim? Merhaba arkadaşlar, Benim ttnet vardı, taahüt sona ermiş diye biliyordum fakat ocakta bitiyormuş. D smart ın tv + internet kampanyasını aldım. D smart tvye kuruldu fakat ttneti iptal etmeden neti bağlayamiyorlarmiş. Iyi dedim taahüt bittikten sonra neti bağlarız, tamam dediler. Şimdi benim kablosuz modemim var açılmamış. Ttnetin kablolu netini kullanıyorum. Bu kablolu modem yerine kablosuz modem takarsam çalışırmı? Ve nasıl bir yol izlemem gerek? Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim. Ayrıca ttnetin 1 küsur ayı var bitmesine iptal edersek ne kadar atarlar üzerine. Teşekkürler. |
Alıntı:
|
Alıntı:
http://www.pcdistrict.com/d-link-dsl...rod136017.html --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:57:46 -->-> Daha önceki mesaj 17:56:35 -- benim anlatmak istediğim bu olurmu acaba. http://resim.donanimhaber.com/upfile...BBE9EDE2E8.jpg ayrıca kablolu modemin markası Pikatel Combomax |
yokmu bilgisi olan :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
Öyle birşey yok ise modeminizin kurulumunu yapıp kullanabilirsiniz. Modem kurulumunu bilmiyor iseniz müşteri hiz. yardım alabilirsiniz. Ayrıca şunu anlamadım biraz açıklar mısınız? Alıntı:
|
Alıntı:
+ k.adı şifre bilmiyorum onlar verecekti ama, ttnet taahüt süresine 1 ay kaldığı için bağlayamadık. kablosuz modemi bağlarsam şifre isteyecek ama şifre yok bende. Dsmart net bağlandıktan sonra modem kurulumu için şifreleri mesaj olarak atacak. son sordugunuz soru şöyleki, ocakta almış bizimkiler neti 12 ay taahütlü, bende taahütünün bittiğini saniyordum fakat 1 ay var daha. Onu iptal edersek taahüt iptal etme ücreti ne olur onu öğrenmek istedim. |
zor iş diye biliyorum ama kesin bilgim yok 1 hat 2 modemde çalışmaz diye biliyorum . |
nette araştırdım yapılıyor ama çok karışık anlatmışlar yav. |
Taahhüt şartı ile verilen modemlerde genellikle yazılım atıyorlar farklı bir internet hattıyla kullanılmaması için. Ama bazı modemlerde bu yazılım olmuyor. Eğer modem yapılandırmasında domaini değiştirebiliyorsanız(bkz.@ttnet, @smile vb.) her sağlayıcıda kullanabilirsiniz modemi. Zaten Smile ADSL Türk Telekom alt yapısını kullanmakta herhangi bir arıza olduğunda biz ilgileniyoruz bölgemizde :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Dediğiniz gibi en iyisi beklemek sanırım. Teşekkürler. |
Alıntı:
şimdi şu taahdük işine anlatayım. Eger sözleşmeyi iptal ederseniz.İster 1 ay kala ister 1 gün kala siz güzel geçirirler.Mesala siz interneti abone olurkene size indirim veridler ya o indirimin bütün paralarını alırlar mesala 10 tl indirim ypatılar 10 ay 10*10=100 Tl bile modem parası alırlar en güzel sözleşmenin bitmesini bekleyin. ------Modem işi ise anladıgım kadarıyla siz smile verdigi modemi ttnet kullanmak istiyorsunuz demi onu ögrenebilir miyim ? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:50:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.