R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Yazılım Mühendisliğini Kazandım (https://www.r10.net/off-topic/863602-yazilim-muhendisligini-kazandim.html)

AyazWeb 10-09-2012 20:07:34

Yazılım Mühendisliğini Kazandım
 
Merhaba arkadaşlar küçüklükten beridir hayalim olan bilgisayar/yazılım mühendisliğini istiyordum yani tek hayalimdi bu sene ygs lys girdim ama şansım orada gülmedi ama en sonunda dgs den istediğim yer olan BEYKENT ÜNİVERSİTESİ YAZILIM MÜHENDİSLİĞİNİ %50 BURSLU OLARAK KAZANDIM! ALLAHIM İNŞALLAH HERKESEDE İSTEDİĞİNİ NASİP EDER BU DUYGUYU YAŞAMAK GERÇEKTEN TARTIŞILMAZ.

hiciste 10-09-2012 20:08:56

Hayırlı uğurlu olsun eğer bir adağın filan varsa itina ile alabilirim. :rolleyes:

KorkakHerif 10-09-2012 20:10:06

Tebrik ederim kardeşim, hayırlı uğurlu olsun.

Hasidluu 10-09-2012 20:11:01

Hayırlı uğurlu olsun herhangi bir adağın varsa ben kesebilirim.

Hublot 10-09-2012 20:14:31

Beykent - İnşaatı kazandım bende, yardımcı olurum size gelin

siyahh 10-09-2012 23:05:18

Hocam bende yazılımı düşünüyorum ancak özel üniversitelerde burslu olarak gidince sanki 2.plana kalıyormuşum gibi hissetmekten korkuyorum :(

Blue 10-09-2012 23:10:08

siyahh, hocam ayni sey bende 'de var , bende bahcesehir yazilim muh. Olarak burslu kazandim, bakalim nasil olcak :) ama sonucta ortamin olduktan sorun olmaz:)

siyahh 10-09-2012 23:11:07

Alıntı:

KBilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065773503)
siyahh, hocam ayni sey bende 'de var , bende bahcesehir yazilim muh. Olarak burslu kazandim, bakalim nasil olcak :) ama sonucta ortamin olduktan sorun olmaz:)

Hocam Üniv. başladığı zaman bu konuya abone olursanız ve bana ortamı filan anlatırsanız çok mutlu olurum :( İnanın yeni başlayacak kişilerin yorumlarına çok ihtiyacım var...

Bu arada konuyu açan hocam hayırlı uğurlu olsun...

HaDeme 10-09-2012 23:14:46

hayırlı uğurlu olsun arkadaşım Burslu okuyabilirsiniz arkadaşlar bunda utanılacak birşey yok size bedava para vermiyorlar sizin sayenizde hem sevap kazanıyorlar hemde isimlerini duyuruyorlar dilenci gibi hissetmeyin kendinizi

siyahh 10-09-2012 23:15:36

Alıntı:

AyazWeb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065772126)
Merhaba arkadaşlar küçüklükten beridir hayalim olan bilgisayar/yazılım mühendisliğini istiyordum yani tek hayalimdi bu sene ygs lys girdim ama şansım orada gülmedi ama en sonunda dgs den istediğim yer olan BEYKENT ÜNİVERSİTESİ YAZILIM MÜHENDİSLİĞİNİ %50 BURSLU OLARAK KAZANDIM! ALLAHIM İNŞALLAH HERKESEDE İSTEDİĞİNİ NASİP EDER BU DUYGUYU YAŞAMAK GERÇEKTEN TARTIŞILMAZ.

Hocam %50 burslu ile fiyat kaça iniyor acaba?

Saygılar...

xyber 10-09-2012 23:49:35

hayırlı olsun bende o bölümü düşünmeye başladım acaba artıları eksileri nedir bilgilendire bilirmisiniz?

AyazWeb 11-09-2012 10:13:42

Alıntı:

siyahh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065773553)
Hocam %50 burslu ile fiyat kaça iniyor acaba?

Saygılar...

hocam %50 şuanda yıllık 10 bin tl ödüyeceğim(sınıf birincisi olursan %50 bursta okul sağlıyor sana) ayrıca okul şişli ayazağada yani hem okuyup hem parttime çalışamayı düşünüyorum. ayrıca özel üni. de utanılacak sıkılacak bişey yok kendine güvenceksin bu kadar.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:13:42 -->-> Daha önceki mesaj 10:08:56 --

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065773914)
hayırlı olsun bende o bölümü düşünmeye başladım acaba artıları eksileri nedir bilgilendire bilirmisiniz?

hocam aslında pek farkı yok bilg. müh ama ders içerikleri olarak bilg. müh biraz fazla programlama dersleri var yani bilgisayar müh genel olarak yazılım+donanım üzerine ama yazılım müh. sırf derslerin yazılım üzerine.

ayrıca şuradan yazılım müh. ders içeriklerine şuradanda bilg. müh ders içeriklerine bakarak bi akıl yürütebilirsiniz.

Broon 11-09-2012 10:17:08

Tebrik ederim insanın hayallerinin yolundan yürümesi kadar güzel birşey yok :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

AqHuaN 11-09-2012 10:30:29

Alıntı:

Hasidluu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065772153)
Hayırlı uğurlu olsun herhangi bir adağın varsa ben kesebilirim.

domuz eti arayan siz değil miydiniz ? siz nasıl keseceksiniz adağı ?

Hasidluu 11-09-2012 12:54:40

Alıntı:

AqHuaN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065775874)
domuz eti arayan siz değil miydiniz ? siz nasıl keseceksiniz adağı ?

Ona bıçak saplayacağım

AqHuaN 11-09-2012 12:57:03

Alıntı:

Hasidluu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065776809)
Ona bıçak saplayacağım

çok mantıklı

duskorc 11-09-2012 13:12:54

Alıntı:

Hasidluu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065776809)
Ona bıçak saplayacağım

:D :D :D çok güldüm ya :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:35:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.