![]() |
Gaziantep'te Bombalı Patlama! Arkadaşlar Gaziantep'te bombalı saldırı düzenlenmiş arkadaşlar. Çok sayıda yaralı varmış, lütfen hastane ve kan merkezlerine gidebilecek arkadaşlarımız gitsin. --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:06:16 -->-> Daha önceki mesaj 20:51:48 -- DUYURU - Gaziantep'te kan bekleyen hastaneler: Dr. Ersin Akarsu, Medical Park, Primer, 25 Aralık ve Üniversite Hastanesi. |
Şuanlık 7 ölü diye veriyor NTV, tam net bir bilgi değil ama. |
Oyverenınden destekleyenıne hepınızı Allah bıldıgı gıbı yapsın 7 canın vebalını gecmıs canların vebalını vermeden cennet yuzu gormeyın ınsallah |
Alıntı:
|
2.patlama oldu diyorlar inş. yalandır. Allah ölenlere rahmet eylesin ailelerine sabır versin. Çok zor durumdur :( |
Bu vatanı babasının malı sananların da Allah belasını versin. Kimse birliği bütünlüğü ve huzuru düşünmüyor. Allah fırsat vermesin. Bütün bunların suçlusu onlardır. |
açılıma devam.. |
Gaziantep Valisi Ata, 9 kişinin hayatını kaybettiğini açıkladı :( |
Alıntı:
|
Yok terörle sorunu çözmeye çalışıyorlar ama biz barış yanlısıyız, yok huzuru bozmaya çalışanlara fırsat vermeyeceğiz, yok barış yolunda bizi kimse engelleyemz falan falan ama vatandaş can veriyor, asker şehit oluyor, polise saldırı devam..Diyemiyorlar ki korkuyoruz terörü bitiremiyoruz bizi de yönetenler var.. Alıntı:
|
Hitli face sayfamda duyuru geçtim acil kan ihtiyacı varmış. Alttaki metin ile bir resmi sizde paylaşabilirsiniz sayfalarınızda.. ( Gaziantep'te terör saldırısında yaralanan vatandaşlar için tüm kan gruplarından acil kana ihtiyaç var. Gaziantep ve çevresinden kan vermek isteyenler Gaziantep Şehit Kamil, Dr. Ersin Akarsu, Medical Park, Primer, 25 Aralık ve Üniversite Hastanelerine başvuru yapabilir!!! ) 2. SALDIRI Gaziantep'te Karşıyaka Polis Merkezi yakınına patlayıcı dolu otomobil infilat etmesi sonrası bir patlama daha olduğu iddia edildi. TRT'nin haberine göre Yukarı Bayır Mahallesi'nde ikinci bir patlama oldu. |
İKİNCİ PATLAMANIN OLMAMASI YÜREKLERE SU SERPTİ Gaziantep'te Karşıyaka Polis Merkezi yakınına patlayıcı dolu otomobil infilat etmesi sonrası bir patlama daha olduğu iddia edildi. TRT'nin haberine göre Yukarı Bayır Mahallesi'nde ikinci bir patlama oldu. Ancak Şahinbey Kaymakamlığı ikinci patlamanın doğru olmadığını açıklaması yürekleru su serptti. |
Alıntı:
Arkasına şu açıklama gelir; Bölgede geniş çaplı operasyon başlatıldı. |
Ustalık dönemi ;) |
Ama yeter he bi huzur vermediler Allah belalarını versin şerefsizler. Birilerine laf atanlar 90lı yıllara baksınlar savaş içindeydi Türkiye |
Hüseyin Çelik'ten, 'Bir kaç Antepli öldü diye meclisi mi toplayacağız?' diye bir açıklama ne zaman gelecek çok merak ediyorum. |
Yazacağım yine banlanacağım eminim. Ama artık terörle müzakere değil MÜCADELE edir bunu şu akp ve chp kalın kafasına soksun artık. ******* bunların açılımına. Yeter artık her gün kaç tane Şehit haberi biraz duygu olur bu şerefsizlerde hiç birşey yok. %50 uyunmasın diye patlama olayına yayın yasağı geldi. Durmak yok gençler yola devam, Şehit haberlerine devam... |
Alıntı:
Bayramlık agzımı 5 yıldır uye oldugum su forumda ılk defa boyle bozuyorum, ama eger benım annem bayramın 2. Gunu bu onun bunun cocukları yuzunden suan yanı basımda haber karsısında hungur hungur aglıyorsa, kımse benden metanet beklemesın. Artık olagan ustu hal ılan edılme vaktı gelmedı mı? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bizim başımızdakiler ne diye bekliyor hala anlamıyorum. yer belli ne diye yok etmezler. savaşsa savaş arkadaş. Boyle khpece olecegımıze savaşalım olelım anasını satayım. Kaybedecek neyımız var hergun bı yere bı saldırı. |
Alıntı:
http://www.youtube.com/watch?v=RiRgIg22TPo |
ALLAH acil şifalar versin, ALLAH yardımcıları olsun. |
bdpli p*çlerin binası ateşe verilmiş. |
Bende kısmen karşıyım meclisin toplanmasına. Ama iktidar partisinin bir milletvekilinin şuan şu saatte futbol yorumu yapmasını kabullenemiyorum. |
Alıntı:
|
Bu iktidar şehitlere önem falan vermiyor, hiç olağanüstü hal beklemeyin. |
olaylari bitirmeye gucu olupta cikarlarini savunduklari icin birsey yapmayanlara ve en ufak birseyde sadece taraf belirtmek icin kliselere saklananlarada yaziklar olsun. programi izlemedim ama hakan sukur eger bir beyanda bulunmadi ise yanlis. kardesim sporcu kimligini sonradan goster millietinvekilisin git isine gucune bak halka hizmet icin calis |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Gaziantep'li olmaktan gurur duyuyorum! |
Fatih Altaylının yazısı aklıma geldi http://www.haberturk.com/yazarlar/fa...eror-labirenti Ya mücadelede kararlılık ya müzakerede kararlılık.İkisini aynı anda götürmeye çalıştık hüsranla sonuçlandı.Osman Pamukoğlu boş yere konuşmamış .. |
Fatih Terim'de üzüntüsünü dile getirmiş. http://www.haberkip.com/2012/08/21/f...syan-etti.html |
hepsini yakacaksın arkadaş ülkede ne kadar bdpli varsa ne kadar pkk yandaşı varsa hepsini yakacaksın ne derlerse desinler isterse soykırım desinler ben öyle soyun taaaaa .... |
Bunlara bu cesareti, bu gücü veren kim? Kimin zamanında bunlar meclise girdi, kim bunlara siyasi kimlik kazandırdı? Bu ülkede oyunu pirince kömüre 2 paket yağa satanlar oldukça daha çok eziliriz. Koskoca Türkiye Cumhuriyeti üç beş idam yapamayıp milyonlarca vatandaşının canını ateşe atıyor. Bir de her olay sonrası halkı sağ duyuya davet etmeleri yok mu..Allahım sen bunları başımızdan al ya rabbim. |
Ve Amerikan köpekleri fırsattan istifade, Suriye'ye karşı kışkırtmacılığa başladı. Şehit olan 9 vatandışımız umurlarında değil ki... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:09:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.