![]() |
Hangi Araba Daha İyi Sizce ? Arkadaşlar merhaba, Pejo 307 > otomatik fites http://img493.imageshack.us/img493/6140/307c4gq.jpg Reno Megane > otomatik fites http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...KZTW6Rmx0-tKM= hangisi daha iyi sizce.? |
Bence Pejo her zaman 1 adım daha önde. Renaulttan kalitelidir hocam. |
Fites :D |
otomatik fites olan iyi :D |
otomatik vites alma derim. |
Megane tabi ki :) Kıyaslanacak araba mı 307 |
307 tabi |
megane. |
Aynı katagori araçlardı değil bunlar zaten.Eğer konfor ve kolaylık ve arıyorsan megane,sert ve süratli arıyorsan 307 |
reno alcaksan megane dan şaşmıcaksın hocam |
Megane II kullanıcısı olarak tek diyebileceğim, yol tutuşu bitiriyor beni :) tavsiyem megane. |
murat 124 |
Yeni kasa Megane'lar çok güzel. Pişman olmazsın. Hele 307 ile kıyaslanmayacak kadar güzel ama sen sen ol dijital kartını kaybetme. 1000 liracık. :D |
Arabaların özelliklerini yazarsan daha iyi yorum yapmış oluruz...Mesela arabanın bi full olanı vardır birde bir kaç özelliği olmayan vs.varya. Ayrıca ne için alacaksın aile tarzı mı, yoksa genç arabası olarak mı ? :) |
paran çoksa passatta alabilirsin http://www.harikaarabalar.com/data/media/439/passat.jpg |
Aile arabası için Megane daha iyi.. Ama genç işi takılacaksan 307 :) Bir arkadaşın dediği gibi rahat konfor istiyorsan megane derim.. Bizde Megane var çünkü. 307'de oldu zamanında. İkisinide biliyorum;) |
güvenlik üstünlüğü ve kusursuz yol tutuşu ile tartışmasız megane. |
Konfor ve aile diyosan megane ama yok ben gencim diyosan 307 al hocam. Paran varsa da passatlar gerçekten güzel. Artık ayda 400-500TLye alabiliyorsun ödeme baya uzun oluyor ama alıyorsun sonuçta... Bu arada otomatik vitesli araba var araba var. Yani böyle 307dir meganedır falan alıyorsan düz vites al. Ama bi mercedes cls 320 yada rangerover gibi V8 motorlara sahip araçlarda ise tabikide otomatik. Düşünsene bi hangi lüks araç düz vites. Elbet var performans araçları vs. ancak dediğim gibi... |
307 |
Reno hem daha güzel görünüyor hem daha iyi. |
Ayni fiyatlarda git astra gtc al,ikisindende daha iyi yol tutusu vardir :). 307 al derim yedek parcalari daha ucuz pejolarin. |
Peugeot marka olarak iyide, 307 o kadar iyi değil bence. Yeni kasa magane'lar süper. |
Yeni eski farketmez.. Her türlü Megane.. |
307 ile Megane kıyaslanamaz tabii ki Megane derim.Ayrıca gençsen bunların dışında sana Golf öneririm 307 felan hikaye. |
herkesin ortak fikri megane bindim ikisinede eşime alacağım için. İki araçtan birini istiyor. Ama ben hangisi daha iyi ise onu almak istiyorum. 307'ye bindim çok havalı duruyor minübüs gibi ön camları var 8 hava yastığı felan. Meganda çok dehşet bişey resmen makam arabası gibi çok güven verici duruyordu. Ama yorumlar megane diyor. |
Alıntı:
|
Git hocam megane al. Bir arkadaş demiş peugeot parçaları daha ucuz diye olurmu öyle şey peugeot parçaları el yakıyor valla. bendede peugeot var. |
megane`la 307 kıyaslamak tuhaf :):) ikisini kıyaslayıp tipe bakıp 307 dmeek daha tuhaf :D |
pejo otomatik Fites |
İkisi arasında gidip geliyorsan bende Megane tavsiye ederim , ek seçenek istiyorsan tabiki golfden şaşma ;) |
merhaba strkrl 307 kullandım açıklamam hantal yavaş takır tukur bir araba interkom denilen bir cihaz var onu taktırırsan biraz normale dönüyor oda 5500 tl bu interkom 308 lerde orjinalınde var 308 öneririim peugeot almak istiyorsan megane için yorumum güzel atik hızlı konforlu bir araba ama sonuçta renault markası iş arabası iş araçları olarak ortaya çıkmıştır bilmiyenler araştrabilir o yuzden ikisininde test araçlarını bikaç saat sür kullan derim son olarakta hit bi chevrolet firmasına gedizler benım aracım chevrolet lacetti bu rahatlığı birtek volvoda gördüm bi denemenı test etmeni isterim |
megan 3 hblere bakın onlarda güzel |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:59:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.