![]() |
Sizce Tercihim Ne Olmalı ? Arkadaşlar bu sene kısmet olursa öss ye gideceğim düz lise tm bölümü öğrencisiyim.ileride aç kalmayacağım piyasada tutulan bir mesleğe sahip olmak istiyorum.sizce hangi bölümü hedef olarak seçmeliyim ? |
Rehber hocalarına sormanı tavsiye ederim. |
Alıntı:
|
Senin yeteneğin ilgi alanın nedir? |
Alıntı:
önerinizmi vardı ? |
İleride ne olayım diye sorulmaz ki, insan yapmak istediği işi kendisi belirler. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Bunun dışında kendi alanından hukuk veya psikoloji seçebilirsin. Memleketimizde insanların sürekli psikolojik desteğe ve avukata ihtiyacı olduğunu düşünürsek bu meslekler geleceği olan mesleklerdir. Çoğu TM mezunu gibi iktisat, işletme falan okursan sen de büyük olasılıkla işsiz kesimin içerisinde bulursun kendini. Ancak bu bölümlerden mezun olduktan sonra kendini geliştirebilirsen (yabancı dil, bilgisayar vb.) diğerlerinden bir adım önde olursun ve yine iş bulursun. Yani tüm iş sende bitiyor. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
yokmu bilgisayar mühendisi ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bilgisayar mühendisi olman çok zor. Yönetim Bilişim Sistemleri var Tm de boğaziçive burdur ygs ile alıyor bartın ve sivas lys puanı 350e kadar düştü boğaz içi 483 taban:) boğaziçi hayal diyorsan burdur çalış onlarda olmazsa sivas veya bartın bak. aç kalmazsın ileride yönetim bilisim sistemleri ve mühendisliğine yüksek lisans yaparsın. mühendis imza yetkisi alırsın. C#,.NEt,Java ve sistem ağ yönetimi öğretiyorlar bunun yanında veritabanı ayrıca işletme konularını görüyorsun. edit ztn sivastaymışın git sivas cumhuriyette paşa paşa oku:D |
Alıntı:
|
Değişen katsayı farklarından haberiniz yok sanırım ? TM bölümünden bilgisayar mühendisliği zor ancak hayal değil. Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Puanlar her değişir, arz talep meselesi. |
hayal demedim zor dedim:) devlet üniler çok zor he sen özel ünide okucaksan ve burssuz okucaksan girersin çok rahat bunun dışında tmde bilgisayarla ilgili tek bölüm yönetim bilisim sistemleri dir. bilgisayar mühendisliği ygs ile almaz mf-4 ile alır yani 50 soruluk fiizk kimya biyoloji testine tabi kalırsın buda zordur tm öğrencisi için. |
Alıntı:
peki başka neleri seçebilirim |
Alıntı:
Ama oturup dört senedir görmediğim dersleri çalışarak yaparım diyorsan yine de şansını dene derim. Mezitli, iftar yaklaşıyor. Dalgınlığımı mazur gör. :) |
ygs-1 ile alan bilgisayar teknolojisi ve bilisim sistemleri var. ygs-1 387 ile aldı bu yıl taban puan bunu okudunda üstüne bilgisayar mühendisliği yüksek lisans yaparsan bilgisayar mühendisi olursun. yüksek lisans yapmadanda yazılım uzmanıveya sistem ağ uzmanı olara iş bulabilirsin. devlet olarak sadece edirne trakya üniversitesinde var. sana tavsiyem yönetim bilisim sistemleridir ilerde bana dua edersin:D |
Alıntı:
|
bir bilgisayar öğretmeni olarak bilgisayar mühendisliğini de öğretmenliğini de önermiyorum. eski cazibesi kalmadı bu mesleklerin zaten puanlarından da belli oluyor. biz zamanında ne derecelerle kazandık bölümü, şimdi çok sıradan dereceler bile bilgisayar mühendisliğine veya öğretmenliğine girebiliyor. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:36:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.