R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Balıklarım Dögüşüyor. Yardım :( (https://www.r10.net/off-topic/687317-baliklarim-dogusuyor-yardim.html)

Hibrahim 20-07-2010 21:17:29

Balıklarım Dövüşüyor. Yardım :(
 
Merhaba arkadaşlar,
İki adet beyaz zebra balıgım var.
http://banknot.org/wp-content/upload..._3-300x214.jpg

Bu balıklardan. Normalde çok iyi geçinirlerdi. Bugun sabahdan beri . dövüşüyor .
Birbirlerinin dudagını ısırıyorlar. Çiftleştiklerini sanmıyorum. :(

Anlayan varsa yardımcı olursa sevinirim. Öleceklar yoksa .:(

GodLessTurtLe 20-07-2010 21:21:36

ayrı tutmaya çalış onları acaba birbirlerine küfür falanmı ettiler :p

bydewa 20-07-2010 21:29:46

açmı bıraktın hocam, birbirlerini yiyo olmasınlar

Hibrahim 20-07-2010 21:31:37

Alıntı:

bydewa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514496)
açmı bıraktın hocam, birbirlerini yiyo olmasınlar

Yok hocam. Valla fazla bile yem attım. Yemi atınca bırakıyorlar birbirlerini . Bir dakka geçmiyor. Tekrar dudaklarını ısırıyorlar. Çiftleştiklerini sanmıyorum. Daha dogrusu nasıl ciftleşir bilmiyorum. :(

hayaletimsi 20-07-2010 21:32:51

Alıntı:

falc0n Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514509)
Yok hocam. Valla fazla bile yem attım. Yemi atınca bırakıyorlar birbirlerini . Bir dakka geçmiyor. Tekrar dudaklarını ısırıyorlar. Çiftleştiklerini sanmıyorum. Daha dogrusu nasıl ciftleşir bilmiyorum. :(

Belki ön sevişme aşamasındadırlar daha.

digiklan 20-07-2010 21:36:04

Garip olan şu anda kavga etmeleri değil. Daha önce kavga etmiyor olmaları :))) Kavgacıdır zaten o balık :)))

GodLessTurtLe 20-07-2010 21:36:45

Alıntı:

hayaletimsi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514518)
Belki ön sevişme aşamasındadırlar daha.

evet bak bu olabilir. Bu balıkları satan ilgilenen biryere sor bence daha iyi olur kesin bilgi alırsın :o

Hibrahim 20-07-2010 21:38:30

Alıntı:

digiklan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514545)
Garip olan şu anda kavga etmeleri değil. Daha önce kavga etmiyor olmaları :))) Kavgacıdır zaten o balık :)))

Yok dişi erkekli birbirleri ile çok iyi geçiniyorlardı. Mavi presnses var . Onu kovalayıp duruyorlarda birbirleri ile hiç böyle yapmıyorlardı. Bugun sürekli didişip duruyorlar.

Serdar007 20-07-2010 21:41:40

Alıntı:

hayaletimsi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514518)
Belki ön sevişme aşamasındadırlar daha.

Bir ilişkide ön sevişme çok önemlidir. Katılıyorum arkadaşa :D

Hibrahim 20-07-2010 21:43:33

Alıntı:

Serdar007 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514598)
Bir ilişkide ön sevişme çok önemlidir. Katılıyorum arkadaşa :D

Gırgır konusu yaptınızda :)
Galiba gercekten öyleymiş.
İnşallah birbirlerini öldürmezler. :(
http://www.akvaryum.com/Forum/sari_p...ti_k357956.asp

By_ReFLeX 20-07-2010 21:47:20

arkadaşlar dögüşmek ne demek yav ? dövüşmek mi demek istemiş arkadaş ? :)

GodLessTurtLe 20-07-2010 21:49:54

Bak bence sen akvaryumus yanına mum falan yak ışıkları kapat odadan çık :D

Hibrahim 20-07-2010 21:52:00

Alıntı:

By_ReFLeX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514650)
arkadaşlar dögüşmek ne demek yav ? dövüşmek mi demek istemiş arkadaş ? :)

Yanlış yazmışım pardon :)

Alıntı:

GodLessTurtLe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514675)
Bak bence sen akvaryumus yanına mum falan yak ışıkları kapat odadan çık :D

:)

kalitelihostorg 20-07-2010 21:55:42

Alıntı:

GodLessTurtLe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514675)
Bak bence sen akvaryumus yanına mum falan yak ışıkları kapat odadan çık :D

OHo ne yaptiniz :D

Serdar007 20-07-2010 22:20:31

Alıntı:

falc0n Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514616)
Gırgır konusu yaptınızda :)
Galiba gercekten öyleymiş.
İnşallah birbirlerini öldürmezler. :(
http://www.akvaryum.com/Forum/sari_p...ti_k357956.asp

Ne gırgırı yav :D
Çok sevişgen balıkların var artık sende oturur izlersin onları zaaa :D
Eskiden bende beslerim ciklet pirana vs :D

NetBlogi 20-07-2010 22:27:13

Zebralar agresif balıklardır. Çift olarak bakılmaları gerek. Akvaryumda sadece erkek ve dişi olmalı. Birde yavruları. Ayrıyaten başka cins balık olmamalı.

Akvaryumun hacmide 80 litreden az olmamalı. Aksi takdirde böyle sorunlar çıkabiliyor. 1-2 gün gözlemleyin devam ederse ayırın. Çiftleşme öncesi bu tür şeyler olabiliyor. Tabiki yukarıda yazdığım kriterler varsa.

Pirana besliyorum ama aralarında kavga etmediler hiç :D Et atıyorum nasıl kapışıyorlar. O arada bile birbirlerini ısırmazlar. Dediğim kriterlerden biri uymuyor mutlaka.

RebeLMasteR 20-07-2010 23:03:09

Dudak ısırma falan,yiyişiyolar galiba hocam çiftleşme evreside olabilir.

GodLessTurtLe 20-07-2010 23:04:40

Dişi balığı gözüm tutmadı zaten benim kesin hamurunda oynaklık var onun :D

LLL 20-07-2010 23:53:38

Karı kız davasımıymış aralarındaki sorun :D

Şaka bir tarafa balıklarda bazen stres yapıyor gözlerinin altlarına dikkatli bakabilirmisin bir kızarıklık veya siyah damlacıklar varmı?

Şöylede birşey var balıklar fantazi balığı olarakta duyarsın isimlerini kendilerine zarar vererek çiftleşiyor olabilirler:)

GrupSoft 21-07-2010 00:02:46

Adam haklı beyler.

GodLessTurtLe 21-07-2010 00:03:25

Alıntı:

LLL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061515827)
Karı kız davasımıymış aralarındaki sorun :D

Şaka bir tarafa balıklarda bazen stres yapıyor gözlerinin altlarına dikkatli bakabilirmisin bir kızarıklık veya siyah damlacıklar varmı?

Şöylede birşey var balıklar fantazi balığı olarakta duyarsın isimlerini kendilerine zarar vererek çiftleşiyor olabilirler:)

o kızarıklık genellikle sigara içen balıklarda oluyo :D

SystemMaiN 21-07-2010 01:06:42

Alıntı:

GodLessTurtLe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514435)
ayrı tutmaya çalış onları acaba birbirlerine küfür falanmı ettiler :p

Hacı yalnız biraz yavaş ol kaç parçaya bölücen beni ölecem gülmekten :D

BuRacK 21-07-2010 04:53:03

Alıntı:

falc0n Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514616)
Gırgır konusu yaptınızda :)
Galiba gercekten öyleymiş.
İnşallah birbirlerini öldürmezler. :(
http://www.akvaryum.com/Forum/sari_p...ti_k357956.asp

hayaletimsi her konuda böyle hocam. alışırsın yavaş yavaş. :D

TRojan_NETwork 21-07-2010 09:47:12

Alıntı:

hayaletimsi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514518)
Belki ön sevişme aşamasındadırlar daha.

Alıntı:

Serdar007 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061514598)
Bir ilişkide ön sevişme çok önemlidir. Katılıyorum arkadaşa :D

Koptum yaaaa :D

LLL 21-07-2010 09:54:58

Alıntı:

GodLessTurtLe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061515913)
o kızarıklık genellikle sigara içen balıklarda oluyo :D

Ahaha bu güzeldi :D

delikanli53 21-07-2010 10:00:55

Suyun ph değeri düşmüştür yada yükselmiştir, akvaryumcularda ilacı var. Birde başka bir zebra al at akvaryuma ikisi birden saldırırlarsa korkma o zaman, tek olan saklanır merak etme. Bende de jack temsey besliyordum, erkek olan dişiye sürekli saldırıyordu fakat dudaktan falan değil karnına vuruyordu. Araştırdım ilk çiftleşme yapmaya çalışanlarda oluyormuş. Sonra yaralama mevzuu olunca akvaryumcuya verdim ikisini de.

GodLessTurtLe 21-07-2010 10:09:34

Sbaha oldu hala kavga ediyolarmı yav :D

Uix 21-07-2010 11:30:18

Bırak Cikleti Hocam Hele Zebra İse Hiç Bulaşma. Eskişehirde Porsuk Çayına Atıyorlar Zebra Cikletleri =). En İyisi Canlı Doğuran Kısmından Kılıç - Moli - Plati - Lepistes ve Bu 4 Türün Değişik Modelleri :D Bence En İyisi Bunlar Birde Kavrayuma Bitki Yaptınızmı Tamamdır. Yakında Benim Akvaryumu Çekip Atıcam Off Topice :p

Serdar007 21-07-2010 11:58:58

Alıntı:

BeacHer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061518251)
Bırak Cikleti Hocam Hele Zebra İse Hiç Bulaşma. Eskişehirde Porsuk Çayına Atıyorlar Zebra Cikletleri =). En İyisi Canlı Doğuran Kısmından Kılıç - Moli - Plati - Lepistes ve Bu 4 Türün Değişik Modelleri :D Bence En İyisi Bunlar Birde Kavrayuma Bitki Yaptınızmı Tamamdır. Yakında Benim Akvaryumu Çekip Atıcam Off Topice :p

Tanesi 10 Lira o balıkların nereye atıyorlar tam yerini söylede olta ile gidip tutalım :D

GodLessTurtLe 21-07-2010 12:18:03

Oltayla tutmakmı :D şakamı yapıyon ben direk atlarım oraya ne toplasam kardır :D

Serdar007 21-07-2010 13:10:08

Alıntı:

GodLessTurtLe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061518561)
Oltayla tutmakmı :D şakamı yapıyon ben direk atlarım oraya ne toplasam kardır :D

Cikletten bahsediyoruz ben akvaryumun içinde yakalamaya çalışıyorum bedenlerini akvaryuma vuruyorlar tak tak diye sesler çıkıyor koca akvaryum sallanıyor çokta hızlılar imkansız :D

Doc.Deniz 21-07-2010 13:41:27

Alıntı:

GodLessTurtLe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061518561)
Oltayla tutmakmı :D şakamı yapıyon ben direk atlarım oraya ne toplasam kardır :D

Hocam yeter size r10 olarak espriyi yasaklamalıyız. :D Öldüm yeter yeteeeerrrr. :D

Cycl0ne 21-07-2010 14:10:49

hocam önsevişme aşaması bittiyse yada devam ediyorsa kayda al webloadere ver yeni sürümlerde onu da extra koysun:D

Serdar007 21-07-2010 14:17:48

Alıntı:

Doc.Deniz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061519139)
Hocam yeter size r10 olarak espriyi yasaklamalıyız. :D Öldüm yeter yeteeeerrrr. :D

Espiri Ne arar La R10'da :D
Cidden diyorum varsa cikletlerin salındığı bi yer harbi harbi giderim oraya yakalarım bir tane japon balığı 2 Lira, Ciklet 10 Lira aradaki farka bak :D

GodLessTurtLe 21-07-2010 14:20:37

Alıntı:

Serdar007 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061518888)
Cikletten bahsediyoruz ben akvaryumun içinde yakalamaya çalışıyorum bedenlerini akvaryuma vuruyorlar tak tak diye sesler çıkıyor koca akvaryum sallanıyor çokta hızlılar imkansız :D

hahahah hızlı olsa kaç yazar ki :D bana diyecekler işin ucunda 2000 lira var yemin ederim kürekle girerim o suya hepsini çıkartırım :D küreği gören korkudan çıkar dışarı zaten :D

Uix 21-07-2010 14:24:10

Eskişehir PORSUK ÇAYI Beklerim Arkadaşlar :D Valla Ciddiyim Burda Akvaryumcular Hediye Veriyor Bazııları Porsuğa Atıyo Bazıları Kedisine Veriyo Bu Zebra Cikleti :D

LLL 21-07-2010 17:15:55

Alıntı:

delikanli53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061517793)
Suyun ph değeri düşmüştür yada yükselmiştir, akvaryumcularda ilacı var. Birde başka bir zebra al at akvaryuma ikisi birden saldırırlarsa korkma o zaman, tek olan saklanır merak etme. Bende de jack temsey besliyordum, erkek olan dişiye sürekli saldırıyordu fakat dudaktan falan değil karnına vuruyordu. Araştırdım ilk çiftleşme yapmaya çalışanlarda oluyormuş. Sonra yaralama mevzuu olunca akvaryumcuya verdim ikisini de.

İlk ciddi cevap :D

Hibrahim 21-07-2010 17:21:53

Alıntı:

BeacHer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061519444)
Eskişehir PORSUK ÇAYI Beklerim Arkadaşlar :D Valla Ciddiyim Burda Akvaryumcular Hediye Veriyor Bazııları Porsuğa Atıyo Bazıları Kedisine Veriyo Bu Zebra Cikleti :D

Ben ilk japonlarla ve lepisteslerle başladım. Sonra Yunus aldım. Ciklet aldım. Sarı prenses , mavi prenses aldım. Çok hassas balıklar. Hemen öle biliyorlar. Zaten bi ara ev pet shop gibi idi. Halen de öyle . 2 Akvaryum birde muhabbet kuşum var. Ama zebraları seviyorum. Özellikle yavruladıgı zaman yavrularına karşı çok duygusal oluyorlar. Annelik duyguları çok fazla bu balıklarda.

Ayrı dolaşan yavru balıgı geliyor. Agzına alıyo ilk yedi sanmıştım. Sonra diger balıkların içine püskürttü.

Yani şunu diyebilirim. Bence çok güzel balıklar biraz agresifler ama oda kendi türü dışındaki balıklara öyle davranıyorlar.
İlk besleyecek arkadaşlara tavsiye ederim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:53:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.