![]() |
Balıklarım Dövüşüyor. Yardım :( Merhaba arkadaşlar, İki adet beyaz zebra balıgım var. http://banknot.org/wp-content/upload..._3-300x214.jpg Bu balıklardan. Normalde çok iyi geçinirlerdi. Bugun sabahdan beri . dövüşüyor . Birbirlerinin dudagını ısırıyorlar. Çiftleştiklerini sanmıyorum. :( Anlayan varsa yardımcı olursa sevinirim. Öleceklar yoksa .:( |
ayrı tutmaya çalış onları acaba birbirlerine küfür falanmı ettiler :p |
açmı bıraktın hocam, birbirlerini yiyo olmasınlar |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Garip olan şu anda kavga etmeleri değil. Daha önce kavga etmiyor olmaları :))) Kavgacıdır zaten o balık :))) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Galiba gercekten öyleymiş. İnşallah birbirlerini öldürmezler. :( http://www.akvaryum.com/Forum/sari_p...ti_k357956.asp |
arkadaşlar dögüşmek ne demek yav ? dövüşmek mi demek istemiş arkadaş ? :) |
Bak bence sen akvaryumus yanına mum falan yak ışıkları kapat odadan çık :D |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Çok sevişgen balıkların var artık sende oturur izlersin onları zaaa :D Eskiden bende beslerim ciklet pirana vs :D |
Zebralar agresif balıklardır. Çift olarak bakılmaları gerek. Akvaryumda sadece erkek ve dişi olmalı. Birde yavruları. Ayrıyaten başka cins balık olmamalı. Akvaryumun hacmide 80 litreden az olmamalı. Aksi takdirde böyle sorunlar çıkabiliyor. 1-2 gün gözlemleyin devam ederse ayırın. Çiftleşme öncesi bu tür şeyler olabiliyor. Tabiki yukarıda yazdığım kriterler varsa. Pirana besliyorum ama aralarında kavga etmediler hiç :D Et atıyorum nasıl kapışıyorlar. O arada bile birbirlerini ısırmazlar. Dediğim kriterlerden biri uymuyor mutlaka. |
Dudak ısırma falan,yiyişiyolar galiba hocam çiftleşme evreside olabilir. |
Dişi balığı gözüm tutmadı zaten benim kesin hamurunda oynaklık var onun :D |
Karı kız davasımıymış aralarındaki sorun :D Şaka bir tarafa balıklarda bazen stres yapıyor gözlerinin altlarına dikkatli bakabilirmisin bir kızarıklık veya siyah damlacıklar varmı? Şöylede birşey var balıklar fantazi balığı olarakta duyarsın isimlerini kendilerine zarar vererek çiftleşiyor olabilirler:) |
Adam haklı beyler. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Suyun ph değeri düşmüştür yada yükselmiştir, akvaryumcularda ilacı var. Birde başka bir zebra al at akvaryuma ikisi birden saldırırlarsa korkma o zaman, tek olan saklanır merak etme. Bende de jack temsey besliyordum, erkek olan dişiye sürekli saldırıyordu fakat dudaktan falan değil karnına vuruyordu. Araştırdım ilk çiftleşme yapmaya çalışanlarda oluyormuş. Sonra yaralama mevzuu olunca akvaryumcuya verdim ikisini de. |
Sbaha oldu hala kavga ediyolarmı yav :D |
Bırak Cikleti Hocam Hele Zebra İse Hiç Bulaşma. Eskişehirde Porsuk Çayına Atıyorlar Zebra Cikletleri =). En İyisi Canlı Doğuran Kısmından Kılıç - Moli - Plati - Lepistes ve Bu 4 Türün Değişik Modelleri :D Bence En İyisi Bunlar Birde Kavrayuma Bitki Yaptınızmı Tamamdır. Yakında Benim Akvaryumu Çekip Atıcam Off Topice :p |
Alıntı:
|
Oltayla tutmakmı :D şakamı yapıyon ben direk atlarım oraya ne toplasam kardır :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
hocam önsevişme aşaması bittiyse yada devam ediyorsa kayda al webloadere ver yeni sürümlerde onu da extra koysun:D |
Alıntı:
Cidden diyorum varsa cikletlerin salındığı bi yer harbi harbi giderim oraya yakalarım bir tane japon balığı 2 Lira, Ciklet 10 Lira aradaki farka bak :D |
Alıntı:
|
Eskişehir PORSUK ÇAYI Beklerim Arkadaşlar :D Valla Ciddiyim Burda Akvaryumcular Hediye Veriyor Bazııları Porsuğa Atıyo Bazıları Kedisine Veriyo Bu Zebra Cikleti :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Ayrı dolaşan yavru balıgı geliyor. Agzına alıyo ilk yedi sanmıştım. Sonra diger balıkların içine püskürttü. Yani şunu diyebilirim. Bence çok güzel balıklar biraz agresifler ama oda kendi türü dışındaki balıklara öyle davranıyorlar. İlk besleyecek arkadaşlara tavsiye ederim. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:53:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.