R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   I Can Football (https://www.r10.net/off-topic/654983-i-can-football.html)

BuRacK 11-06-2010 22:57:52

I Can Football
 
Arkadaşlar oynayan var mı?

www.icanfootball.com

Oyunda belirli futbolcuları maç esnasında NTV SPOR kanalına çıkarıyorlarmış anladığıma göre :D Ünlü olacaksınız yani :D

vBulletinMaster 11-06-2010 23:02:23

Çok güzel bir proje ve çok güzel detaylı eğlenceli bir oyun.

unchange 11-06-2010 23:09:23

Bir süre oynadıktan sonra sıkıyor 2 hafta kadar oynamıştım:)

BuRacK 11-06-2010 23:33:13

Yok ya tv de çıkma hayalleri olunca zevkli oluyor :D halı saha gibi pas ver falan :D

Space 11-06-2010 23:34:37

I Can Volleyball (kurtarır mı)

DarksPrince 12-06-2010 00:06:08

Konu açmadan önce arama yap !

https://www.r10.net/oyun-dunyasi/4771...bol-oyunu.html
https://www.r10.net/futbol/152738-i-can-football.html
https://www.r10.net/oyun-dunyasi/3163...-football.html

beraterylmz 12-06-2010 00:09:18

Bende oynayım az canım sıkılıyodu :D

BuRacK 12-06-2010 00:19:46

Ben burda oyunun tanıtımını yapmıyorum. sadece toplanıp maç falan atalım diyorum. ;)

DarksPrince 12-06-2010 00:22:20

Alıntı:

BuRacK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061214716)
Ben burda oyunun tanıtımını yapmıyorum. sadece toplanıp maç falan atalım diyorum. ;)

Sanırım linklere bakmadınız.
Diğer konularda oyunu tanıtmak için ,
3.konuda ise 2.cümleniz dahilinde ki amaçla açılmı.


Alıntı:

BuRacK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061214038)
Arkadaşlar oynayan var mı?

www.icanfootball.com

Oyunda belirli futbolcuları maç esnasında NTV SPOR kanalına çıkarıyorlarmış anladığıma göre :D Ünlü olacaksınız yani :D



Ayrıca burada 2.cümlenizle alakalı bir durum yok. Sadece durumu toparlamayla ilgili yazdığınız bir mesaja benziyor.

PcKoliq 12-06-2010 00:22:21

1 ay önce bırakmıştım oyunu. Hatırlattığın iyi oldu tekrar indiriyimde oynayım dersane çıkışlarında güzel oluyodu :D

BuRacK 12-06-2010 00:27:28

Alıntı:

DarksPrince Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061214728)
Sanırım linklere bakmadınız.
Diğer konularda oyunu tanıtmak için ,
3.konuda ise 2.cümleniz dahilinde ki amaçla açılmı.






Ayrıca burada 2.cümlenizle alakalı bir durum yok. Sadece durumu toparlamayla ilgili yazdığınız bir mesaja benziyor.

1. benim burda amacım kısa bir özet geçmekti. oynayanlar çıkınca maç yapacaktık, r10 takımı kuracaktık.

eğer yasaksa yöneticiler halleder. kendinize göre uygun değilse report edin. yöneticiler kilitlenip kilitlenmemesine karar verirler.

PcKoliq 12-06-2010 00:34:58

VIP üyeliğime giriş yapamıyorum :cry

BuRacK 12-06-2010 01:10:12

Alıntı:

PcKoliq Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061214809)
VIP üyeliğime giriş yapamıyorum :cry

:D Destek bölümünden yardım alabilirsin. (:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:49:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.