R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Yanlış birşeyler yaptığınızda... (https://www.r10.net/off-topic/649151-yanlis-birseyler-yaptiginizda.html)

Space 04-06-2010 22:20:21

Yanlış birşeyler yaptığınızda...
 
Yanlış bir şey yaptığınızda... vicdanınız sızladığında ne yaparsınız?
Olan olmuştur ama...

loperselim 04-06-2010 22:22:48

Hocam bunun ucu çok açık oldu (: Biraz daha detaya girebilirsek daha iyi olur :p

Nasıl bir yanlış yaptın sen :o

sRc 04-06-2010 22:23:36

Telafi edebilmek için her şeyi yaparım

Mr.Function 04-06-2010 22:24:21

eğer yanlış birşey yapmışsam hiç sesimi çıkarmam yaptıklarımın sonucuna katlanırım :D

HoXLeY 04-06-2010 22:55:30

Alıntı:

O_o Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061159440)
eğer yanlış birşey yapmışsam hiç sesimi çıkarmam yaptıklarımın sonucuna katlanırım :D

+

kendi benliğime bir nevi işkence ederim , kara kara düşünürüm " Ne yaptım , neden , kime , ne için yaptım ? " diye :(

vBulletinMaster 04-06-2010 23:05:19

O olayı unutmaya çalışır ve ders almaya çalışırım çünki çok aşırı düşünürseniz psikolojiniz çok bozulur hem negatif hemde pozitif düşünebilmelisiniz anca böyle kurturabilirsiniz.Psikolojiniz etkilenirse yanlış üstüne yanlış yaparsınız.

delikanli53 04-06-2010 23:14:58

Hatanın telafisi için herşeyi yaparım. Hatalardan kaçmak gölgenden kaçmak gibi birşey....

utku1 04-06-2010 23:34:51

Kısa bir örnek veriyim
Dün gibi hatırlarım...
Akçay'da yazlıktaydık. 3 kuzeniz 2 si kız bir erkek ben vardım... cebimizde 1 TL para var 3 TL lazım... Çarpışan arabalara bineceğiz... O gece çok bindik diye annemler para vermedi (yaşlarımız 8-9...)
annemler sahilde otururken biz biraz dolaştık ileriye doğru. Bir baktık adamın biri oyun oynatıyor. Topu kaleye sokana (3 kere ard arda) 5 TL yada 1 paket sigara veriyor
1 TL ile katılıyorsunuz yarışmaya
katıldım son şutum girmedi...
bi tarafımıza baka baka döndük geri. Sonradan anladım yaptığımın kumar olduğunu... belki o kadar büyük bir olay değil ama küçüklük işte...
Çok üzülmüştüm gece 1-2 saat ağlamıştım... İçim hiç rahat değildi... Çok dua etmiştim o gece ve sabah kalktığımda içim rahattı
Eğer bu tarz bişeyse bol bol dua edin... yaptığınız yanlışlıkla olduysa inanın çaresi oluyor...

Rudeboy 04-06-2010 23:44:32

Duvarları yumruklar yaptığımın acısını kendimden çıkartırım.

Bir müddet sonra salaklık ettiğimin farkına varır, ellerimin acısına yanarım.

Ama kısırdöngüdür bu, her defasında aynı şey.

Abdlsmt! 05-06-2010 01:05:52

Kafaya takarım, özür dileme özürlüsüyüm dileyemem kendime kızarım.

BarCode 05-06-2010 01:30:19

Genelde bi' yerleri yumrukluyor ve saçımı suyun altına sokuyorum. Ardından da unutmak için uyuyorum.

Space 05-06-2010 01:49:06

Alıntı:

BarCode Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061160765)
Genelde bi' yerleri yumrukluyor ve saçımı suyun altına sokuyorum. Ardından da unutmak için uyuyorum.

Denemek lazım...

PostratoR 05-06-2010 01:56:12

Elimden geldiği kadar içer ağlarım bunalıma girerim manyarım :)

teknohaberci 05-06-2010 02:49:12

Yanlışa, yanlışı kime ve nasıl yaptığıma bağlı..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:36:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.