R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Ajansa başvuru yaptım gelen cevap (https://www.r10.net/off-topic/576255-ajansa-basvuru-yaptim-gelen-cevap.html)

webalem 24-02-2010 15:02:19

Ajansa başvuru yaptım gelen cevap
 
ajansa bugün başvuru yapmıştım.Mail ile bilgilendirme geldi.Dizilerde falan gerçekten roller verilirmi acaba sizce:) Gitsemmi acaba kararsız kaldım:rolleyes:

http://img710.imageshack.us/img710/6600/rrrpp.png

RedZ 24-02-2010 15:11:53

bende 1 2 ajans'a fotoğrafımı göndermiştim bir kaç dizi için çagırdılar genelde gençlik dizisi ise 1 bölümlük esas kızın sevgilisi,arkadaşı,akrabası polisi dizi ise terorist yada polis olabiliyorsun mafya filmi ise koruma oluyorsun kim vurduya gidiyorsun verdikleri ise max 30 tl boşuna gitme derim :) ama yinede sen bilirsin

webalem 24-02-2010 15:17:18

aslında şans denemek lazım belki bişeyler olur.Ama bu sektörde o kadar kişi varki bize sıra gelene kadar:p

RedZ 24-02-2010 15:29:06

aynen öyle artık herkes tiyatrocu herkes sineması herkes şarkıcı olmuş 1985 ila 1990 yılları arası sormadan direk giderdi insan :)

webalem 24-02-2010 15:34:26

aynen valla bu kadar oyuncunun arasından sıyrılıpta şans gelmesi çok zor bir ihtimal gibi.

Dtractus 24-02-2010 15:37:19

Ciddi şekilde rol falan alamazsın ama bazen hani kalabalık ortamlar oluyor, Kalabalıklık için... O gibi durumlarda sen ve senin gibilerini arayıp çağırıyorlar. :)
Yani öyle ciddi bir şekilde, Herhangi bir dizinin aile bireyi, esnafı, delisi, hırlısı, hırsızı, kahvecisi vs. olamazsın. :)

Üniversite 'de Oyunculuk bölümü boşuna yok, Değil mi?:)

webalem 24-02-2010 15:42:29

Alıntı:

Dtractus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060511464)
Ciddi şekilde rol falan alamazsın ama bazen hani kalabalık ortamlar oluyor, Kalabalıklık için... O gibi durumlarda sen ve senin gibilerini arayıp çağırıyorlar. :)
Yani öyle ciddi bir şekilde, Herhangi bir dizinin aile bireyi, esnafı, delisi, hırlısı, hırsızı, kahvecisi vs. olamazsın. :)

Üniversite 'de Oyunculuk bölümü boşuna yok, Değil mi?:)

öyle ekranda 5 saniye falan gözüksemde yeter:D bazen dizilerde mesela böyle kafe gibi yerlerde kalabalık çekimler oluyor.O şekilde olsada iyi aslında.Mesela dün papatyam dizisinde çarşı gibi bi mekanda çekim oluyor ordan geçen teyzeler falan oluyor.Yarın uygun olursam randevu alacam.Bir denemek lazım

KeWeLL19 24-02-2010 15:44:49

Aman adanalıya gitme kesin dayak yeme sahnesidir :D adanalı yavuz epey dövüyor :)

webalem 24-02-2010 15:48:53

Alıntı:

KeWeLL19 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060511514)
Aman adanalıya gitme kesin dayak yeme sahnesidir :D adanalı yavuz epey dövüyor :)

:D para için dayakta yenir hocam:p

DarksPrince 24-02-2010 16:10:14

Alıntı:

webalem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060511541)
:D para için dayakta yenir hocam:p

30 tl verip dövebileceğimiz adamlar aranıyor :D İletişim p.m .:p

webalem 24-02-2010 16:11:11

Alıntı:

DarksPrince Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060511687)
30 tl verip dövebileceğimiz adamlar aranıyor :D İletişim p.m .:p

şabanın filminde bi mazlum vardı o geldi aklıma:D mazlumu getirin bana:p

KadirYLDRM 24-02-2010 16:18:11

Alıntı:

DarksPrince Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060511687)
30 tl verip dövebileceğimiz adamlar aranıyor :D İletişim p.m .:p

Koptum buna ya :D

serhad_ 24-02-2010 16:35:19

Insallah istediginiz yerlere gelirsiniz. Ileride bana'da bir rol verirsin:D

Engin Z 24-02-2010 21:31:47

Bu dizilerin arasında en çok izlenen benim tahminim adanalı var. Umarım bir kaç bölüm de olsa rol verirler size de..

webalem 25-02-2010 00:43:02

yarın için 14:30 da randevu aldım.Ama vesikalık falan istediler evde fotoğraf yok bir tane bile ya:D belki televizyon kariyerim bir tane vesikalık foto yüzünden başlamadan sonlanacak:p

Burti 25-02-2010 10:26:42

Alıntı:

webalem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060515533)
yarın için 14:30 da randevu aldım.Ama vesikalık falan istediler evde fotoğraf yok bir tane bile ya:D belki televizyon kariyerim bir tane vesikalık foto yüzünden başlamadan sonlanacak:p

Sorun olmaz :D Bende baktımda siteye profösyonel bir çekim görüntüm yok bugün kuaförde bi şekil çektiremde kendime resim çekelim bol bol :D:D

ahtapot 25-02-2010 10:50:42

Alıntı:

webalem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060511694)
şabanın filminde bi mazlum vardı o geldi aklıma:D mazlumu getirin bana:p

Yadigar Ejder, Kemal Sunal ile tartıştığı için iş bulamadı 92 yılında taksimde donarak öldü. :S

webalem 25-02-2010 12:00:02

Alıntı:

ahtapot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060516805)
Yadigar Ejder, Kemal Sunal ile tartıştığı için iş bulamadı 92 yılında taksimde donarak öldü. :S

yazık adama ya:(

Sync 25-02-2010 12:05:32

gazetelerin ilan sayfalarında bu tür ilanlar cok arkadaslar
dizi oyuncusu yeni yüz manken vs vs ...Boş işler

1Altay 25-02-2010 15:39:28

best modele sakın gıtme kardes benden soylemesı benıde cagırdılar para odemesı yapmadılar kavga ettık falan banada hatırla sevgılı yaprak dokumu falan demıslerdı bı ton saymıslardı dedıler hatırla sevgılıye gıdıceksınız bı gıttım suc dosyası dıye dandık bısey cıktı neyse oynadık parayı alamadık kavga dovus falan verdıler 50tl bunun ıcınmıydı lanet olsun dedım cıktım best model berbat

qktq 25-02-2010 15:51:03

Alıntı:

Altay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060518366)
best modele sakın gıtme kardes benden soylemesı benıde cagırdılar para odemesı yapmadılar kavga ettık falan banada hatırla sevgılı yaprak dokumu falan demıslerdı bı ton saymıslardı dedıler hatırla sevgılıye gıdıceksınız bı gıttım suc dosyası dıye dandık bısey cıktı neyse oynadık parayı alamadık kavga dovus falan verdıler 50tl bunun ıcınmıydı lanet olsun dedım cıktım best model berbat

Görende kavgada gerçekten dayak yedin zannedecek :D:D:D

webalem 25-02-2010 16:08:05

Alıntı:

Altay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060518366)
best modele sakın gıtme kardes benden soylemesı benıde cagırdılar para odemesı yapmadılar kavga ettık falan banada hatırla sevgılı yaprak dokumu falan demıslerdı bı ton saymıslardı dedıler hatırla sevgılıye gıdıceksınız bı gıttım suc dosyası dıye dandık bısey cıktı neyse oynadık parayı alamadık kavga dovus falan verdıler 50tl bunun ıcınmıydı lanet olsun dedım cıktım best model berbat

vesikalık fotoğraf bulamadım evde randevuya gidemedim.Peki ödemeyi nasıl yapıyorlar hemen bittikten sonra veriyorlarmı.Birde ücretlendirme ne kadar oluyor ortalama

eub 25-02-2010 16:30:16

bizde görsek :D

Aşkım Ateş 25-02-2010 20:16:01

Ajanslara başvurmayın arkadaşlar bu sektör için bir çok kişi bunu deniyor ancak yalnış bir deneme.
Yinede ajanslara başvuracaksan en azından bu best olmasın. ;)

1Altay 26-02-2010 12:02:20

Alıntı:

CaCaLaPaNeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060520375)
Ajanslara başvurmayın arkadaşlar bu sektör için bir çok kişi bunu deniyor ancak yalnış bir deneme.
Yinede ajanslara başvuracaksan en azından bu best olmasın. ;)

kesinlikle katılıyorum para ödeme konusuna gelıncede parayı odemıyolar yok kanal oducek dıyolar kanala gıdıyoduk kanal biz sirkete odeme yaptık dıyolar ole kavga dovus gıdıyosun bana parayı kanal verdı dedı lanet olsun dedı kadın kavga ettıler verdıler bıde bana dıyolardı yok araba gelıp alıcak sızı falan adam telefonu kapattı ve normalde o ısten bı 200tl falan almam lazımmıs kadınla konustum poset tasıdım falan fılmde :D:D sonra polıse selam verdım :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:15:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.