![]() |
Ajansa başvuru yaptım gelen cevap ajansa bugün başvuru yapmıştım.Mail ile bilgilendirme geldi.Dizilerde falan gerçekten roller verilirmi acaba sizce:) Gitsemmi acaba kararsız kaldım:rolleyes: http://img710.imageshack.us/img710/6600/rrrpp.png |
bende 1 2 ajans'a fotoğrafımı göndermiştim bir kaç dizi için çagırdılar genelde gençlik dizisi ise 1 bölümlük esas kızın sevgilisi,arkadaşı,akrabası polisi dizi ise terorist yada polis olabiliyorsun mafya filmi ise koruma oluyorsun kim vurduya gidiyorsun verdikleri ise max 30 tl boşuna gitme derim :) ama yinede sen bilirsin |
aslında şans denemek lazım belki bişeyler olur.Ama bu sektörde o kadar kişi varki bize sıra gelene kadar:p |
aynen öyle artık herkes tiyatrocu herkes sineması herkes şarkıcı olmuş 1985 ila 1990 yılları arası sormadan direk giderdi insan :) |
aynen valla bu kadar oyuncunun arasından sıyrılıpta şans gelmesi çok zor bir ihtimal gibi. |
Ciddi şekilde rol falan alamazsın ama bazen hani kalabalık ortamlar oluyor, Kalabalıklık için... O gibi durumlarda sen ve senin gibilerini arayıp çağırıyorlar. :) Yani öyle ciddi bir şekilde, Herhangi bir dizinin aile bireyi, esnafı, delisi, hırlısı, hırsızı, kahvecisi vs. olamazsın. :) Üniversite 'de Oyunculuk bölümü boşuna yok, Değil mi?:) |
Alıntı:
|
Aman adanalıya gitme kesin dayak yeme sahnesidir :D adanalı yavuz epey dövüyor :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Insallah istediginiz yerlere gelirsiniz. Ileride bana'da bir rol verirsin:D |
Bu dizilerin arasında en çok izlenen benim tahminim adanalı var. Umarım bir kaç bölüm de olsa rol verirler size de.. |
yarın için 14:30 da randevu aldım.Ama vesikalık falan istediler evde fotoğraf yok bir tane bile ya:D belki televizyon kariyerim bir tane vesikalık foto yüzünden başlamadan sonlanacak:p |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
gazetelerin ilan sayfalarında bu tür ilanlar cok arkadaslar dizi oyuncusu yeni yüz manken vs vs ...Boş işler |
best modele sakın gıtme kardes benden soylemesı benıde cagırdılar para odemesı yapmadılar kavga ettık falan banada hatırla sevgılı yaprak dokumu falan demıslerdı bı ton saymıslardı dedıler hatırla sevgılıye gıdıceksınız bı gıttım suc dosyası dıye dandık bısey cıktı neyse oynadık parayı alamadık kavga dovus falan verdıler 50tl bunun ıcınmıydı lanet olsun dedım cıktım best model berbat |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bizde görsek :D |
Ajanslara başvurmayın arkadaşlar bu sektör için bir çok kişi bunu deniyor ancak yalnış bir deneme. Yinede ajanslara başvuracaksan en azından bu best olmasın. ;) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:15:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.