R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Maliye'nin dağıttığı dergi (https://www.r10.net/off-topic/501024-maliyenin-dagittigi-dergi.html)

KaRa_MaSkE 17-11-2009 14:44:44

Maliye'nin dağıttığı dergi
 
Merhaba arkadaşlar maliye iş yerlerine 3 ayda bir dergi götürüyor almak mecbur diyor 10 tl acaba doğrumu almak mecburimi?

Tufan 17-11-2009 14:46:16

MAliye kılıklı adamlar gelebilir, çarpıcı cinsinde dikkat et.

KaRa_MaSkE 17-11-2009 14:48:27

Fatura verdiler fiş kestiler 2 dir alıyorum :( Yandaki adamın yerinede almıştım bir keresinde almasaydın dedi

ahtapot 17-11-2009 14:58:02

alma ya. onlar maliye filan değil. resmi gazete tarzı bir şey o. zorunlu değilsin.

cuhadar 17-11-2009 15:01:06

Hiç bir kamu kurumu özel bir yere zorla dergi satmaz

sonsuzluk_16 17-11-2009 15:02:13

Zorunlu değil. Geçen senede bizim işyerine geldiler. Almak zorundasınız direttiler almıyorum dedim internetten takip ediyorum herşeyi çıkıp gittiler bir daha uğramadılar.

TaGo 17-11-2009 15:16:04

Zorunlu değil mecburi. Maliye bu uğraşmaya başlarsa iki yakan bir araya gelmez.
3 Ayda bir 10 lira alıver gitsin uğraşma.

OfisTech 17-11-2009 15:24:15

Maliye sana takmasın diye alabilirsiniz, takarlarsa en ufak hatanda süper bir ceza yiyebilirsin

KaRa_MaSkE 17-11-2009 15:58:54

Doğru haklısınız napalım 2 keredir alıyoruz bakkala :)

ahtapot 17-11-2009 18:30:07

hocam şunu getirmiyor mu yahu?
http://portal1.sgb.gov.tr/calismalar...iyedergisi.asp

son sayıya tıklayıp pdf olarak okursun. cezasıda yok. kimseninde takacağını sanmıyorum. 10 tl ye 10 ekmek alırsın eve az paramı ya.

KaRa_MaSkE 17-11-2009 19:12:46

Evet bakmıştım zaten internettekinin aynısı yani almazsak ondan sonra sinirli bir şekilde gidip bize takmasınlar

OfisTech 17-11-2009 22:46:21

Alıntı:

ahtapot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059838625)
hocam şunu getirmiyor mu yahu?
http://portal1.sgb.gov.tr/calismalar...iyedergisi.asp

son sayıya tıklayıp pdf olarak okursun. cezasıda yok. kimseninde takacağını sanmıyorum. 10 tl ye 10 ekmek alırsın eve az paramı ya.

Maliye senin defterini incelemeye alırsa en ufak bir sayı hatasının bile cezası çok ağır o yüzden takacağını sansan iyi edersin.

unchange 18-11-2009 15:10:17

Alıntı:

OfisTech Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059837294)
takarlarsa en ufak hatanda süper bir ceza yiyebilirsin

gözünün yaşına bakmaz:)2 yılda bir geliyolar her yere ceza kesip gidiyolar illa bir kusur buluyorlar. Vergiler yetmiyor heralde.

GodLessTurtLe 18-11-2009 15:13:56

Alıntı:

KaRa_MaSkE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059837030)
Merhaba arkadaşlar maliye iş yerlerine 3 ayda bir dergi götürüyor almak mecbur diyor 10 tl acaba doğrumu almak mecburimi?

Mecburi değil almak zorunda değilsiniz.

raskors 18-11-2009 16:21:11

Gizli adıyla rüşvet almaya geliyorlar...

schreck 18-11-2009 16:30:37

Almak mecburi değil zorunluda değil cezasıda yok.Eğer işini iyi yapıyorsan tabi her insanın yanlışı olabilir düzgün dille durumum iyi dğeil şöyle böyle de geçiştir bir daha gelmezler.

NeLph 18-11-2009 16:33:52

geldiklerinde telefonu kaldır. 11811 'i ara. bağlı bulunduğun Vergi Dairesinin numarasını iste. Sonra ara. Vergi Dairesi müdür ile görüşmek istiyorumde. Çıkan kişiye dükkanıma böyle birileri geldi ve zorunlu olduğu söylendi. Yasal olmayan böyle bir iş sizin vergi daireniz ile gerçekten yapılıyor mu ? şayet yapılıyorsa sonraki arayacağım yer cumhuriyet baş savcılığı diyebilirsin. (:

ArtiEksi 18-11-2009 17:16:28

Bizim işyerine hergeldiklerinde s.kt.r çekiyorum. İlk başta korkutuyor kimsiniz diyorum Maliye diyor kısık sesle gazetesi diyor. Dikkat et bu şekilde diyor aynen :) Almak zorunda değilsin sende benim gibi yap bas küfür çıkıp gitsinler. Almak zorunda değilsin

KaRa_MaSkE 18-11-2009 19:44:21

Tamam bir daha geldiklerinde almıcam saolun arkadaşlar :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:05:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.