![]() |
Maliye'nin dağıttığı dergi Merhaba arkadaşlar maliye iş yerlerine 3 ayda bir dergi götürüyor almak mecbur diyor 10 tl acaba doğrumu almak mecburimi? |
MAliye kılıklı adamlar gelebilir, çarpıcı cinsinde dikkat et. |
Fatura verdiler fiş kestiler 2 dir alıyorum :( Yandaki adamın yerinede almıştım bir keresinde almasaydın dedi |
alma ya. onlar maliye filan değil. resmi gazete tarzı bir şey o. zorunlu değilsin. |
Hiç bir kamu kurumu özel bir yere zorla dergi satmaz |
Zorunlu değil. Geçen senede bizim işyerine geldiler. Almak zorundasınız direttiler almıyorum dedim internetten takip ediyorum herşeyi çıkıp gittiler bir daha uğramadılar. |
Zorunlu değil mecburi. Maliye bu uğraşmaya başlarsa iki yakan bir araya gelmez. 3 Ayda bir 10 lira alıver gitsin uğraşma. |
Maliye sana takmasın diye alabilirsiniz, takarlarsa en ufak hatanda süper bir ceza yiyebilirsin |
Doğru haklısınız napalım 2 keredir alıyoruz bakkala :) |
hocam şunu getirmiyor mu yahu? http://portal1.sgb.gov.tr/calismalar...iyedergisi.asp son sayıya tıklayıp pdf olarak okursun. cezasıda yok. kimseninde takacağını sanmıyorum. 10 tl ye 10 ekmek alırsın eve az paramı ya. |
Evet bakmıştım zaten internettekinin aynısı yani almazsak ondan sonra sinirli bir şekilde gidip bize takmasınlar |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Gizli adıyla rüşvet almaya geliyorlar... |
Almak mecburi değil zorunluda değil cezasıda yok.Eğer işini iyi yapıyorsan tabi her insanın yanlışı olabilir düzgün dille durumum iyi dğeil şöyle böyle de geçiştir bir daha gelmezler. |
geldiklerinde telefonu kaldır. 11811 'i ara. bağlı bulunduğun Vergi Dairesinin numarasını iste. Sonra ara. Vergi Dairesi müdür ile görüşmek istiyorumde. Çıkan kişiye dükkanıma böyle birileri geldi ve zorunlu olduğu söylendi. Yasal olmayan böyle bir iş sizin vergi daireniz ile gerçekten yapılıyor mu ? şayet yapılıyorsa sonraki arayacağım yer cumhuriyet baş savcılığı diyebilirsin. (: |
Bizim işyerine hergeldiklerinde s.kt.r çekiyorum. İlk başta korkutuyor kimsiniz diyorum Maliye diyor kısık sesle gazetesi diyor. Dikkat et bu şekilde diyor aynen :) Almak zorunda değilsin sende benim gibi yap bas küfür çıkıp gitsinler. Almak zorunda değilsin |
Tamam bir daha geldiklerinde almıcam saolun arkadaşlar :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:05:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.