![]() |
Teşekkürler Rokito :) R10+ Yeni yaşıma girerken Rokito tarafından gönderilen bu nazik mesajla karşılaşmak gerçekten güzel bir sürpriz oldu. Başta Rokito olmak üzere değerli R10 üyelerine ve yönetime teşekkür ederim. Bu değerli topluluğun bir parçası olmaktan memnuniyet duyuyorum. Hep birlikte daha nice güzel ve verimli yıllara. :r65: |
|
Doğum gününüz kutlu olsun, nice sağlıklı yıllara :r41: |
Doğum gününüz kutlu olsun sağlıklı mutlu başarılı yaşlara :) |
|
Nice mutlu yıllara hocam |
hayırlı yıllar |
Normal üyelere platin üyelik veriliyordu doğum günlerinde, kurumsal plus üyelere de yöneticilik verilmeli bence 1 gün :D edit :// nice senelere hocam :) |
Nice senelere hocam doğum gününüz kutlu olsun. :r65: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Nice sağlıklı huzurlu yılların olsun hocam :) |
Doğum gününüz kutlu olsun. Nice senelere |
Doğum gününüz kutlu olsun nice sağlıklı yıllara https://cdn.r10.net/emojis/rokito/2022/Rokito-41.svg |
Mutlu yaşlar |
|
Doğum gününüz kutlu olsun, nice mutlu yaşlara. :r65: |
Doğum gününüz kutlu olsun :) |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Herkese iyi forumlar dileriz. :r65: |
Doğum gününüz kutlu olsun. Nice senelere. :) |
Alıntı:
|
|
|
|
Doğum gününüz kutlu olsun |
Mutlu yıllar |
Mutlu yıllarınız olsun. |
|
|
|
Doğum günün kutlu olsun hocam [IMG=106]https://cdn.r10.net/gifs/4.gif[/IMG] |
|
Nice seneleriniz olsun. :) |
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:38:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.