R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Herkese merhaba :D (https://www.r10.net/off-topic/4690051-herkese-merhaba-d.html)

hzshadowbey 05-02-2026 23:46:39

Herkese merhaba :D
 
2x ye katlanan cezalar yüzüne 2 aydır aranızda değilim Forum içi herhangi birine hakaret etmememe rağmen saçma sapan hakaret küfür Banı yedim biliyorum beni çok özlediniz aranızdaym tekrardan 😘

ahmetoyuncu 05-02-2026 23:48:01

Hoşgeldin hocam https://cdn.r10.net/gifs/1.gif

GL4D14TOR 05-02-2026 23:48:22

Hoşgeldiniz hocam, başarılarınızın devamını dilerim 😄

emirhanx 05-02-2026 23:48:25

Hoşgeldiniz hocam 🙂 gözlerim profil resminizi arıyordu

İbrahimH 05-02-2026 23:48:58

https://cdn.r10.net/gifs/6.gif

aliaydin05 05-02-2026 23:49:27

geçmiş olsun, hoşgeldin.

brotesss 05-02-2026 23:50:07

çok özledik evet keşke....

Serhat 05-02-2026 23:52:31

Ayvayı yedık 😂 hosgeldın

hzshadowbey 05-02-2026 23:54:37

Alıntı:

Serhat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090521215)
Ayvayı yedık 😂 hosgeldın

busefer 4 ay yıcez herhalde :r48:

hzshadowbey 05-02-2026 23:55:10

Alıntı:

Serhat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090521215)
Ayvayı yedık 😂 hosgeldın

turuncu modluk .... gormeyelı cok sey degısmıs bu forumda

GADDARKARACA 05-02-2026 23:57:08

Ne zaman küfür ediyorsun bekliyoruz :D

AFNaNTiK 06-02-2026 19:28:36

Yine banned... :r78: :r77: Hoş geldin hocam..

BotMan 06-02-2026 19:32:41

Hoşgeldiniz hocam


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:47:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.