![]() |
Sizce telefonu iyimi aldım? İPhone 15 pro max Pil 86 - 472 devir Titanyum Garanti bitmiş Değişen yok 68.000₺ |
Pahalı almışsınız. |
Gayet iyi hayırlı olsun, garanti bitmese daha iyiymiş. |
yd alsaydınız keşke hazır hepsinin açılmasına az kalmışken |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
30k ya 13 alirdim geri kalan 38k ilede hergun et doner yerdim |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
boş ver almışsın gitmiş. araştırıp dert etmenin alemi yok. senin içine sindiyse güle güle kullan. hayırlı olsun |
40 dan fazla verilmezdi |
O paraya sıfır 17 yd alırdım... |
Hayırlı olsun, iyi almışsınız. |
16 Pro Max 512 GB telefonu 85'e sattım. Ama sanki 🥲 pahalı olmuş sizin cihaz |
alınmış alınmıştır! Hayırlı olsun güle güle kullanın |
iyi fiyat |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:27:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.