![]() |
Konulara ChatGPT ile Cevap Verenler Googleda aratsan çıkacak olan soruları soran konuları hariç tutuyorum. Her konuyu ChatGPTye atıp cevabını aşağıya yapıştıran bir tayfa var. Bu arkadaşlar bizim de ChatGPT kullanabileceğimizi düşünemiyor mu? Kendisi konu hakkında hiç bir bilgiye sahip değil belki ne yazdığını bile bilmiyor ama kopyalayıp yoruma yapıştırıp geçiyor. Forum kalitesini düşürdüğünü düşünüyorum. Herkes buradaki insanların tecrübelerini dinlemek için konu açıyor. Bana tuhaf geliyor fikirlerinizi merak ettim. |
Son zamanlarda bu tarz insanlar çoğaldı. Artık insanlar sorulan sorulara da chatgpt yanıtı yapıştırıp geçiyor. Sanki biz bilmiyoruz sormayı :D Bu arada bir arkadaş bir tık daha ileri gidip benimle whatsapp üzerinden chatgpt ile cevap vermeye başlamıştı yapılacak işi yapmadım :r27: Bu tarz insanları ben ciddiye almıyorum:r13: |
(!) (!) Böyle durum gerçekten forumların ruhunu zedeliyor. İnsanlar bir konu açarken genellikle tecrübeli kişilerin yaşanmış deneyimlerini, pratik çözümlerini ya da farklı bakış açılarını öğrenmek istiyor. Ama bazı üyeler sırf cevap vermiş olmak için ChatGPTye soruyu yapıştırıp cevabı kopyalıyor. Bunun birkaç sıkıntısı var:
Yoksa sadece yapıştır-geç tarzı paylaşımlar, forumu bilgi çöplüğüne çevirir. |
Alıntı:
|
Bence insanlar imzalarindaki konularinin gorunmesi icin bos gecmiyor bu tarz cevaplar yapistiriyor. Reklam gibi |
Gençler post kasıyor işte. :) https://www.r10.net/sorum-var/431372...ben-miyim.html Epey önce benzer bir konu açıp rahatsızlığımı dile getirmiştim. İş çığrından çıktı iyice, gün geçtikçe de artarak devam ediyor. |
Canım çekti chatbota soracaktım arkadaş sormuş 😂 Gerçekten bilgi almak için konu açılıyor ve cevaplar komik ve alakasız oluyor. |
Alıntı:
|
Forumda chatgpt yanıt yasaklansın |
Chatgpt konusuna katılıyorum ama googlea sormak yerine buraya konu açanlar kısmına katılmıyorum. Buraya açılan konular sorular, googleda forumun listelenmesini sağlıyor. Forum dışı insanlar tıklayıp foruma geliyor. |
Ben onları bot sanıyordum :D |
Alıntı:
|
Eskiden olsa post kasma falan derdim de geriye dönüp bakınca post kasma olayı çok çocukça geliyor (: Ya bu çocukluğu üzerinden atamadılar ya da psikolojik sorunları var :d |
Alıntı:
|
Böyle 10 tane arkadaş var bot diye engelledim ama hala konulara ilk cevap atanlar bunlar. Off-topic kategorisine sürekli konu açıyorlar. Şu engellenen botların herhangi bir şeyini görmesek harika olacak. 5 yıldır beklediğim bir özellik. İş güç yok 2-3 yıllık üyeler 2000 tane konu açmışlar 15 bin mesaj var. |
Alıntı:
|
Yapay zeka hayatımıza girdikçe organik gегizekalılıkta artış yaşanması kaçınılmaz. |
R10 GPT gelmeden bu sorun çözülmez |
https://www.r10.net/off-topic/350704...m-efendim.html O değil de aklıma bu konu geldi. Bu arkadaş bu alandaki ilk troll olarak tarihe adını altın harflerle yazdırmıştı, eskiler bilir. ChatGPT'nin daha ilk çıktığı 3.5 dönemleriydi, tabii böyle olunca garip karşılanıyordu. Şimdi iyice yaygınlaştı ve normalleştirildi. |
Bir arkadaş var konularını geçtim herkese yazdığı cevapları hile gptye yazdırıyor |
beyinleri erimiş. |
|
İşin kolaylaşması sadece zor meselelerde kullanılmalı. bende konum kullanma alışkanlığı geliştiğinden beri yol hafızam sıfıra indi. yapay zekada yeni nesili maalesef böyle yapacak gibi duruyor. 6 yaşındaki çocuğum en ufak bi sorusuna bilmiyorum dediğimde ceminay yada çatcibitiye sor diyor. |
Özellikle şikayet kısmında bu olay çok yaşanıyor |
Alıntı:
|
Komedi gerçekten |
|
Maalesef sayıları gittikçe çoğalıyor, sıkıntılı bir durum ama yapabilecek pekte birşey yok. Ben gördüğüm zaman uyarı veriyorum esprili veya ciddi şekilde 😁 |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:08:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.