![]() |
Gürcistanda yaşanır mı? Konu Kilit. |
Türkiyeden daha iyi koşullar olacağını sanmıyorum. Varsa durumumuz içler acısı. |
. Hocam ufak bir göz gezdirdim aslında. Orda araba fiyatları daha ucuz gibi duruyor,300 dolara kiralar olduğunu görüyorum. Bu yüzden buradaki herkesin fikrini almak istedim. |
Asla ama asla yaşanmaz, tabi bu bira sizin durumunuza göre de değişebilir. Ben pislik içerisinde yemek yiyemedim, koku sebebiyle gezemedim. Ekonomi olarak Türkiyeden daha beter olduğunu düşünüyorum veya hemen hemen aynıdır. |
Alıntı:
|
Ben 2017 gibi gitmiştim. Arka sokaklarda yol yoktu bazı yerlerinde. Türkiye, Gürcistan yanında süper güç kalabilir. Gürcistan kötü demiyorum, küçük ülke. Küçük yerlerde yaşamayı seviyorsanız, sorun olmaz. Yani genellikle internetteyseniz konum pek önemli değil. Ancak gidince artılarını eksilerini değerlendirin derim. |
Youtubeda izlediğim videolarda falan çok kötü kokan pis bir yer olduğunu duymuştum hep |
Alıntı:
|
Senin orada ne aradigin ve orada ne yapacagina gore degisir. Oraya gidip calisacak isen cok mantikli olmaz, ama zaten kendi bir gelirin var ise ve dil ogrenip adapte olmaya calisip Turklerden uzak durursan her yerde yasanir. |
Hocam yurtdışında yaşayan birisi olarak sorulması gereken ilk soruyu sorayım, ne iş yapacaksınız yada nasıl geçineceksiniz. Buna vereceğiniz cevaba göre, ben size yardımcı olurum. |
Ne iş ile ilgilendiğinizi veya nasıl geçim sağlayacağınızı bilmiyorum ama Gürcistana göre Karadağ veya Sırbistan daha iyi olabilir hocam bir araştırın derim. |
Hocam her hafta gider gelirim , Türkiye daha iyi bir yer farklı seçeneklere odaklanın. |
gitme amaciniz bir yerde yasal olarak calismak ya da online yasal 3-4kdolarin uzerinde para kazanarak yasamak ise Türkiyeden daha iyi bir evde oturup burada cok pahaliya gelecek etkinliklere daha az miktarlarla ulasabilirsiniz. ama agresif bir ülke Türkiyenin hatta dünyanin bir cok ülkesinin pisliginin döndügü bir ülke. saglikli bir Türke denk gelme ihtimalinizin cok düsük oldugu bir ülke. kücük herhangi bir konuda yanlis anlasilmaya bile maruz kalsaniz devaminda cok zorluk yasayacaginiz bir ülke yasadisi gelir yasal calisma firsatlarinin önünü cok kapatiyor ilk tanistiginiz kisinin onerileri yasadisi islerle parayi vurmaniz olacaktir. kendi halki Türkleri cok seviyor gibi de durmuyor. antipatik davraniyorlar. ingilizce bilen insan sayisi beyaz yakanin disindaki alanlarda cok az yalniz kalabilirsiniz. Burdan giden cogu insan suc temelli sebeplerden gittigi icin zarar vermis ne kadar efendi uslu da davransaniz onlar tarzinda bir nedenden orada bulundugunuzu dusunuyorlar. kahve ictigim bir yerde muhabbet ettigim bir bayan arkadasi mafya olmadigima ikna edememistim ornegin. (bu tarz konularla hic bir alakam olmamasina ragmen) dilini ogrenmesi de kanser bir konu. yani tek avantaji Türkiyeden daha ucuza Türkiyede oturacaginizdan daha iyi bir evde oturup daha ucuza daha iyi bir arabaya biner yer icersiniz.diger konular ofsayt |
Alıntı:
|
Gürcistan yerine Arnavutluk, Makedonya, Karadağ, Kosova gibi balkan ülkelerini tercih ederseniz daha iyi olur hem o ülkelerdeki Türk nüfusundan dolayı yabancılık çekmezsiniz hemde avrupaya daha yakın olursunuz ama Türkiyenin yanında o ülkeler ülke vasfı kazanırmı bilemem ülkecik demek daha mantıklıdır. Sokaklar istanbuldan daha pis olacak en turistik yerlerin iki sokak ötesine geçin çöpler kokmaya başlar Türkiyedeki belediyecilik oralara nazaran kat ve kat üsttedir. İş imkanı açısından da Balkanlarda daha fazla getiri elde edebilirsiniz kiralar ise 1+1 küçük bir ev için 10k tl den başlar tabi gideceğiniz ve yaşayacağınız şartlara bağlı olarak değişir bu durum. Yeme içme Türkiyeden çok ucuzdur ve lezzet bakımından popüler yerleri tercih ederseniz Türkiyedeki lezzeti yakalayabilirsiniz. 150-200 tl bir öğün yemek hesap edin. Kültür bakımından çok saygılılar balkan ülkeleri kavga gürültü çok yok gürcistanda biraz daha katı insanlar ve haz ettiklerini düşünmüyorum genel anlamda Türklerden ayrıca nerede içeriye düşecek adam varsa gürcistana kaçıyor Tr deki mafyaların çoğu orada ikamet ediyor bahis baronları işlerini orada yürütüyor sizin yerinizde olsam üsküpü tercih ederdim yaşamak için. Tatil sezonlarında Turizm amaçlı gelen Türklerden ciddi getiri elde etme imkanınızda mevcut. Ama belirttiğim gibi ülkeler çok küçük kalır İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız o yavaşlık sizi boğar. |
kaçak göcek ne kadar insan varsa gittiği bir yer Türkiye ile kıyaslamamak lazım Karadağ vs daha mantıklı olabilir |
Senede 2-3 kere giderim, türkiyeden çok bir farkı yok. Daha boğucu bir ülke. Türkiye, Gürcistan'ın yanında 100 gömlek daha iyi. |
Alıntı:
|
Alıntı:
bizim insanımız maalesef heryerde *********** hemde bizi dolandırmaya calısıyor Taylandta Bali de vs 5-6 ülkede daha memlekettim diye dolandırılmaya çalışıldım :) |
Alıntı:
|
Kıbrısı çok sevmiştim. Birçok açıdan Türkiyeden iyiydi. |
Bir arkadaşım uzun bi süre orda kalmıştı. Aşırı fazla redneck cinsi insan olduğunu söylemişti. |
Merhaba, uzun bir süre yaşadım. Ne iş yapmayı planlıyorsunuz dijital işler ise kazanıyorsanız olabilir fakat Türkiyeden ne sebeple Gürcüye taşınma sebebiniz olacak alternatif bir yanı yok ortalama 350$ - 600$ kiralar var bir işte çalışıp kira ve yeme içme gibi düşünüyorsanız zor giderseniz de Türklere asla güvenmeyin :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Ben 2 kez gezmeye gittim, gezmek için güzel. Ancak türkiyedeki suçluların mafyaların kaçış yeri olduğu için olumsuz yönleri var. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:18:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.