R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Gürcistan’da yaşanır mı? (https://www.r10.net/off-topic/4429033-gurcistan-ida-yasanir-mi.html)

instasaticisi 21-04-2025 08:22:20

Gürcistan’da yaşanır mı?
 
Konu Kilit.

profaks 21-04-2025 08:23:48

Türkiyeden daha iyi koşullar olacağını sanmıyorum. Varsa durumumuz içler acısı.

instasaticisi 21-04-2025 08:25:14

.
 
Hocam ufak bir göz gezdirdim aslında. Orda araba fiyatları daha ucuz gibi duruyor,300 dolara kiralar olduğunu görüyorum. Bu yüzden buradaki herkesin fikrini almak istedim.

Omurcn53 21-04-2025 08:25:31

Asla ama asla yaşanmaz, tabi bu bira sizin durumunuza göre de değişebilir. Ben pislik içerisinde yemek yiyemedim, koku sebebiyle gezemedim. Ekonomi olarak Türkiye’den daha beter olduğunu düşünüyorum veya hemen hemen aynıdır.

sysadmin 21-04-2025 08:28:14

Alıntı:

instasaticisi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089119746)
Merhabalar,1 ay sonrasında Gürcistan’a yerleşmeyi düşünüyorum ilk gideceğimde yapacağım şey otel tutmak olacak ardından ayrı eve çıkacağım. Sizce Gürcistan yaşanabilecek bir yermi ? Ortalama minimum olarak orda aylık ne kadar bir maliyet olur? Sizce Türkiye’den gitmeye değer mi?

gitme motivasyonunuzu yazarsanız ona göre cevap verilebilir.

denden 21-04-2025 08:29:02

Ben 2017 gibi gitmiştim. Arka sokaklarda yol yoktu bazı yerlerinde. Türkiye, Gürcistan yanında süper güç kalabilir. Gürcistan kötü demiyorum, küçük ülke. Küçük yerlerde yaşamayı seviyorsanız, sorun olmaz. Yani genellikle internetteyseniz konum pek önemli değil. Ancak gidince artılarını eksilerini değerlendirin derim.

Gokenim 21-04-2025 08:38:39

Youtubeda izlediğim videolarda falan çok kötü kokan pis bir yer olduğunu duymuştum hep

Omurcn53 21-04-2025 08:50:54

Alıntı:

Gokenim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089119783)
Youtubeda izlediğim videolarda falan çok kötü kokan pis bir yer olduğunu duymuştum hep

Bir yer değil her yeri öyle. Bu kadar pis bir toplum görmedim daha önce adamlar sadece dolandırmaya yönelik çalışıyorlar.

dev 21-04-2025 08:51:25

Senin orada ne aradigin ve orada ne yapacagina gore degisir.
Oraya gidip calisacak isen cok mantikli olmaz, ama zaten kendi bir gelirin var ise ve dil ogrenip adapte olmaya calisip Turklerden uzak durursan her yerde yasanir.

Betik 21-04-2025 08:53:28

Hocam yurtdışında yaşayan birisi olarak sorulması gereken ilk soruyu sorayım, ne iş yapacaksınız yada nasıl geçineceksiniz. Buna vereceğiniz cevaba göre, ben size yardımcı olurum.

UAH 21-04-2025 08:56:09

Ne iş ile ilgilendiğinizi veya nasıl geçim sağlayacağınızı bilmiyorum ama Gürcistana göre Karadağ veya Sırbistan daha iyi olabilir hocam bir araştırın derim.

veyselislm 21-04-2025 08:59:33

Hocam her hafta gider gelirim , Türkiye daha iyi bir yer farklı seçeneklere odaklanın.

umut_umut 21-04-2025 09:42:31

gitme amaciniz bir yerde yasal olarak calismak ya da online yasal 3-4kdolarin uzerinde para kazanarak yasamak ise Türkiyeden daha iyi bir evde oturup burada cok pahaliya gelecek etkinliklere daha az miktarlarla ulasabilirsiniz. ama agresif bir ülke Türkiyenin hatta dünyanin bir cok ülkesinin pisliginin döndügü bir ülke. saglikli bir Türke denk gelme ihtimalinizin cok düsük oldugu bir ülke. kücük herhangi bir konuda yanlis anlasilmaya bile maruz kalsaniz devaminda cok zorluk yasayacaginiz bir ülke yasadisi gelir yasal calisma firsatlarinin önünü cok kapatiyor ilk tanistiginiz kisinin onerileri yasadisi islerle parayi vurmaniz olacaktir. kendi halki Türkleri cok seviyor gibi de durmuyor. antipatik davraniyorlar. ingilizce bilen insan sayisi beyaz yakanin disindaki alanlarda cok az yalniz kalabilirsiniz. Burdan giden cogu insan suc temelli sebeplerden gittigi icin zarar vermis ne kadar efendi uslu da davransaniz onlar tarzinda bir nedenden orada bulundugunuzu dusunuyorlar. kahve ictigim bir yerde muhabbet ettigim bir bayan arkadasi mafya olmadigima ikna edememistim ornegin. (bu tarz konularla hic bir alakam olmamasina ragmen) dilini ogrenmesi de kanser bir konu. yani tek avantaji Türkiyeden daha ucuza Türkiyede oturacaginizdan daha iyi bir evde oturup daha ucuza daha iyi bir arabaya biner yer icersiniz.diger konular ofsayt

nul 21-04-2025 10:04:33

Alıntı:

Omurcn53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089119755)
Asla ama asla yaşanmaz, tabi bu bira sizin durumunuza göre de değişebilir. Ben pislik içerisinde yemek yiyemedim, koku sebebiyle gezemedim. Ekonomi olarak Türkiye’den daha beter olduğunu düşünüyorum veya hemen hemen aynıdır.

Hocam hindistana mı gittin Gürcistan da ne kokusu türkiyeden daha temiz ülke sevmem yaşamam ama bu da saçma bir yorum ben gece hayatını sevmediğim için kalmam

F4t1hckr 21-04-2025 12:36:17

Gürcistan yerine Arnavutluk, Makedonya, Karadağ, Kosova gibi balkan ülkelerini tercih ederseniz daha iyi olur hem o ülkelerdeki Türk nüfusundan dolayı yabancılık çekmezsiniz hemde avrupaya daha yakın olursunuz ama Türkiyenin yanında o ülkeler ülke vasfı kazanırmı bilemem ülkecik demek daha mantıklıdır. Sokaklar istanbuldan daha pis olacak en turistik yerlerin iki sokak ötesine geçin çöpler kokmaya başlar Türkiyedeki belediyecilik oralara nazaran kat ve kat üsttedir. İş imkanı açısından da Balkanlarda daha fazla getiri elde edebilirsiniz kiralar ise 1+1 küçük bir ev için 10k tl den başlar tabi gideceğiniz ve yaşayacağınız şartlara bağlı olarak değişir bu durum. Yeme içme Türkiyeden çok ucuzdur ve lezzet bakımından popüler yerleri tercih ederseniz Türkiyedeki lezzeti yakalayabilirsiniz. 150-200 tl bir öğün yemek hesap edin. Kültür bakımından çok saygılılar balkan ülkeleri kavga gürültü çok yok gürcistanda biraz daha katı insanlar ve haz ettiklerini düşünmüyorum genel anlamda Türklerden ayrıca nerede içeriye düşecek adam varsa gürcistana kaçıyor Tr deki mafyaların çoğu orada ikamet ediyor bahis baronları işlerini orada yürütüyor sizin yerinizde olsam üsküpü tercih ederdim yaşamak için. Tatil sezonlarında Turizm amaçlı gelen Türklerden ciddi getiri elde etme imkanınızda mevcut. Ama belirttiğim gibi ülkeler çok küçük kalır İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız o yavaşlık sizi boğar.

Nexlab Ventures 21-04-2025 12:44:33

kaçak göcek ne kadar insan varsa gittiği bir yer Türkiye ile kıyaslamamak lazım
Karadağ vs daha mantıklı olabilir

BlueAegean 21-04-2025 14:54:35

Senede 2-3 kere giderim, türkiyeden çok bir farkı yok. Daha boğucu bir ülke. Türkiye, Gürcistan'ın yanında 100 gömlek daha iyi.

BlueAegean 21-04-2025 14:56:01

Alıntı:

Growify Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089120515)
kaçak göcek ne kadar insan varsa gittiği bir yer Türkiye ile kıyaslamamak lazım
Karadağ vs daha mantıklı olabilir

Karadağ da dolandıcı, sabıkalı, bir suçtan kaçmış türklerin mekanı.

Nexlab Ventures 21-04-2025 15:01:27

Alıntı:

BlueAegean Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089121164)
Karadağ da dolandıcı, sabıkalı, bir suçtan kaçmış türklerin mekanı.

Gürcistana göre iyidir ama
bizim insanımız maalesef heryerde *********** hemde bizi dolandırmaya calısıyor
Taylandta Bali de vs 5-6 ülkede daha memlekettim diye dolandırılmaya çalışıldım :)

BlueAegean 21-04-2025 15:02:58

Alıntı:

Growify Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089121187)
Gürcistana göre iyidir ama
bizim insanımız maalesef heryerde *********** hemde bizi dolandırmaya calısıyor
Taylandta Bali de vs 5-6 ülkede daha memlekettim diye dolandırılmaya çalışıldım :)

Maalesef, evet karadağ daha iyidir tatile geldiğinde 10 insandan 9'unun türk olması aşırı rahatsız ediciydi.

salihturker 21-04-2025 15:59:07

Kıbrısı çok sevmiştim. Birçok açıdan Türkiyeden iyiydi.

black6sea1 21-04-2025 19:12:34

Bir arkadaşım uzun bi süre orda kalmıştı. Aşırı fazla redneck cinsi insan olduğunu söylemişti.

GameTrackerTR 22-04-2025 00:04:33

Merhaba, uzun bir süre yaşadım. Ne iş yapmayı planlıyorsunuz dijital işler ise kazanıyorsanız olabilir fakat Türkiyeden ne sebeple Gürcüye taşınma sebebiniz olacak alternatif bir yanı yok ortalama 350$ - 600$ kiralar var bir işte çalışıp kira ve yeme içme gibi düşünüyorsanız zor giderseniz de Türklere asla güvenmeyin :)

ocon 22-04-2025 00:06:09

Alıntı:

Growify Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089120515)
kaçak göcek ne kadar insan varsa gittiği bir yer Türkiye ile kıyaslamamak lazım
Karadağ vs daha mantıklı olabilir

karadağda türkle denk gelmek istemem yada türk olduğumu belli edecek bi hareket yapmam bu kadar diyeyim, asıl buradan kaçan azılı suçluların meskeni orası.

escapist 22-04-2025 02:00:18

Alıntı:

Omurcn53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089119755)
Asla ama asla yaşanmaz, tabi bu bira sizin durumunuza göre de değişebilir. Ben pislik içerisinde yemek yiyemedim, koku sebebiyle gezemedim. Ekonomi olarak Türkiye’den daha beter olduğunu düşünüyorum veya hemen hemen aynıdır.

Gürcistan’da kurulu düzenin mi var? Gidip görmesek inanacağız adamlar 20-30 birime araba alıyor Avrupa birliğine girilmesi konuşuluyor sende şeriat denen tabiri caizse siyasal islamcılarla burada yaşıyorsun :D

looktr 22-04-2025 02:24:04

Alıntı:

instasaticisi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089119746)
Merhabalar,1 ay sonrasında Gürcistan’a yerleşmeyi düşünüyorum ilk gideceğimde yapacağım şey otel tutmak olacak ardından ayrı eve çıkacağım. Sizce Gürcistan yaşanabilecek bir yermi ? Ortalama minimum olarak orda aylık ne kadar bir maliyet olur? Sizce Türkiye’den gitmeye değer mi?

Hocam hiçbir bilginiz olmadan yerleşmeyi düşünmeniz şaşırtıcı.
Ben 2 kez gezmeye gittim, gezmek için güzel. Ancak türkiyedeki suçluların mafyaların kaçış yeri olduğu için olumsuz yönleri var.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:18:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.