![]() |
Artık ne yapacağımı bilmiyorum Sevgili R10 üyeleri. Kaç senedir bırakmaya çalıştığım kumar illeti bu sefer beni *********** yaptı. Hayatımda hiç kimsenin bir kurusunda gözüm yok olmadıda. Askere geldiğimden beri bu kumara daha çok düştüm. Kontrol edemiyecektir seviyeye geldim . Babam 3 bin Ablam 2 bin para gönderdi 5 kuruşsuz kaldım . Hepsini bu gün yaptım. Dün de @winson adlı arkadaşa sattığım x hesabını geri alıp satmayı düşündüm fakat bunun doğru olmadığını ve hakka girmemeyi yeğledim . Bu kumar beni sahtekar, özgüvensiz karaktersiz biri yaptı. Suan askerde 5 kuruşsuz kaldım 28 yaşında ilk defa ağladım . Adminlerden ricam beni bu sayfadanda banlasınlar. Ben karaktersiz biriyim. Ben artıkt bu illeti bırakamıyacağımı düşünüyorum. Allahım bana yardım et. Beni kurtar artık . Elimden bir şey gelmiyor :( |
Acilen tedavi görmeniz gerekir durum bu kadar kötü ise. |
Bu tür alışkanlıklarla mücadele eden pek çok kişi, sorunlarını kabul etmekte dahi zorlanırken siz ilk ve en önemli adımı atmışsınız. Hiçbir insan hata yapmaktan muaf değildir; önemli olan, hatanın farkına varıp telafi yoluna gitmektir. |
200 200 girmeyi deneyin, çok miktar oynamayın. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Her bağımlılığın tedavisinden sonra tekrar başlamak mümkün. Önemli olan tedavi ile bırakmayı başarmak. |
Bence forumdan süresiz uzaklaştırılman gerekir @Coşkun Çetin; Sonuçta kendin bile bunu söylediğine göre, kimsenin hakkına girmeden forumdan uzaklaş Tedavi ol, arın ve yeniden hayata başla. |
kumara vereceğin parayı hedefine odaklan. |
Nasıl bir illet olduğunu psikolojik açıdan anlayamıyorum tabii ki ama bence tek yolu her zaman kasanın kazandığını bilmek ve kumar atmak yerine fiziki altına atmak |
Hocam askerde telefon yasak değil mi bırakman gerekirken nasıl daha çok bağımlı oluyorsun |
Alıntı:
|
Beni iyi dinle.Yoksa daha rezil hale geleceksin. *R10 hesabını dondur. *Akıllı telefon kullanma *Askerden döndükten sonra hemen psikologa git.Durumun yoksa ücretsiz destek al. |
@Myking32; Önce sakin olmayı dene , sorunu kabul etmen, kendine karşı dürüst olman içinde bulunduğun durumun farkında olman ve dahası . .. bunların hepsi değişim için gerekli olan motivasyonu ve cesareti ortaya çıkarır. Yani hatanı kabul etmek, karanlık bir tünelin ucundaki ilk ışıktır. Cesaretini topla , kararlılığından vaz geçme . Sen zaten kafanda bitirmişsin , Işık orada sadece yürü ve tünelden çık , Tünelin sonunda seni bekleyen güzel günler var , asla vaz geçme.. |
Bu arkadaş benim hesabımı tekrardan çekti bende komutanı dahil herkesin numarası mevcut şimdi ben bu arkadaşa gereğini kendim yapıyorum bu nasıl bir gönderidir 1 gündür hala forumda beni tokatladi |
Alıntı:
|
Öncelikle arkadaş ile bir şekilde anlaşmaya çalış hakkını helal etmesini sağla. Sonra yapacakların * Hesabını uzun süreli tatil moduna al ileride hesabın lazım olacaktır. * Oynayan kişilerden uzak dur * Telefondan uzaklaş banka hesaplarını kapattır * Üye olduğun siteleri kapattır * Psikolojik destek al gerekirse ilaç desteği |
Bu sayfaya günde 30 dakika bak. Tamamiyle uzaklaşırsın. https://www.instagram.com/kumarsiz_y...NocDF5amQ1Mw== |
Ailenize söylemekten çekinmeyin, söyleyin ve tedaviye başlayın. Durum hâlâ kötü ilerliyorsa tuşlu telefon alın, mobil bankacılık hesaplarınızı kapatın ve internetten uzak durun. Bu cümleyi kurmayı asla istemem sadece biraz motive olup bırakmanızı desteklemek için bu cümleyi kuracağım yanlış anlamayın. Utanmıyor musunuz ablanız babanız direkt olarak aileniz her gün çalışıp mesai yaparken onların attığı parayı hiçe sayıp kumara basıyorsunuz... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:07:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.