R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Komik doğum günü mesajı (https://www.r10.net/off-topic/435482-komik-dogum-gunu-mesaji.html)

sechkine 17-08-2009 03:19:16

Komik doğum günü mesajı
 
komik doğum günü mesajı lazım :D arkadaşlar birini etkilemem gerek komik olmalı hemde çok komik. cidden komik ve güzel olsun. sacmalama olmasın lütfen:D komik doğum günü mesajı çok önemli benim için

masteRy100 17-08-2009 03:21:29

Minareden Atlarım Yaş Gününü Kutlarım :p
çok mu saçmaladım.. :D pek komik mesaj olmadı ama :p

sechkine 17-08-2009 03:23:34

Alıntı:

masteRy100 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059244861)
Minareden Atlarım Yaş Gününü Kutlarım :p
çok mu saçmaladım.. :D

az once msn den soylediler bunu :D birazdaha uzun ve güzel bişi bekliyorum :D
komik olmalı

hsnac95 17-08-2009 03:25:19

önce kardın, eridin çağlayan oldun. goncaydın, açtın gül oldun. gözümde yaştın, bittin gülücük oldun. bir yaş daha büyüdün, İyİ kİ doğdun!...

sechkine 17-08-2009 03:30:14

ya aşk mesajı gibi olmasın :D cok sevdiğim bir orta yaşlı bayan hocama yazacam . face de. ama komik olsun :D cunku o beni oyle tanır:D

Programmer 17-08-2009 09:48:19

en İÇTEN ve DIŞTAN dileklerimle doğum gününü kutlarım cicikom :P


Hayyyy senii doğurtan ebeninnnnnnn yanaklarından öpiyim emiii :P

Yeehee 17-08-2009 11:43:44

nerden doğdun bilmemki :D

sechkine 17-08-2009 15:10:31

:D güzel bir resim buldum hallettim. resim o kadar güzel ki söze gerek kalmadı :D

Alperbil 17-08-2009 17:30:28

o foto bu olmasın :D

http://img208.imageshack.us/img208/3205/adszawa7.png

sechkine 17-08-2009 18:14:38

Alıntı:

Alperbil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059247997)

hayır :D

bu foto :D

http://i31.tinypic.com/34qqmw1.jpg
ve yanınada bir yaş daha yaşlandıgınız için üzgünüm yazdım :)

orta yaşlı bayan hoca cünkü : )

Alperbil 17-08-2009 18:52:24

güzelmiş :D

uguR2 17-08-2009 23:19:19

Alıntı:

sechkine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059244883)
ya aşk mesajı gibi olmasın :D cok sevdiğim bir orta yaşlı bayan hocama yazacam . face de. ama komik olsun :D cunku o beni oyle tanır:D

seni öyle tanıyorsa bizden niye istion :D

sechkine 18-08-2009 02:11:20

Alıntı:

uguR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059250075)
seni öyle tanıyorsa bizden niye istion :D

aklıma komik bişi gelmedi o anda. uykum da vardı ki :d

edirneli 18-08-2009 14:53:27

Gündüzün yatta, gecen barda, altında porsche araba, kaldığin ev tripleks villa, gezdiğin yerde herkes sana hasta olsun. Doğum günün kutlu olsun.

OKANIL 18-06-2010 00:09:51

Vay yeni bi yaşa girdinartık bizim gibilerini unutursun eski yaşını dışlarsın!

sechkine 18-06-2010 15:03:15

tşk ler fakat konu cok eski ;)

vBulletinMaster 18-06-2010 15:05:58

Güneş kadar sıcak, kartanesi kadar berrak, yağmur kadar saf ve temiz, imf’deki kadar bol paralı bir ömür dileğiyle. Mutlu yıllar.

Tekerleğin icadının 35. yıl dönümü kutlu olsun.

AgReSsiVe35 18-06-2010 21:17:45

nasıl hoplatmayı başara biliyorsunuz anlayamıyorum :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:49:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.