R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Benim kadar salak olamazsınız :) (https://www.r10.net/off-topic/3946549-benim-kadar-salak-olamazsiniz.html)

lorxy 08-01-2024 04:19:40

Benim kadar salak olamazsınız :)
 
Merhabalar değerli hocam hayırlı geceler dilerim :)

Kız arkadaşım vardı belirli sebeplerden ayrılmıştık. Yazın başında konuşmaya başladık yazın tatile gitti Mersin'e tanıdığına, kuzenimle geziyorum diye aracın içinde foto atmıştı, ona önceden ahlaksız teklifler eden arkadaşının aracıymış, şimdi tiktok atmış o arkadaşına sarılırken..

Yazın sonunda yakın arkadaşıma istek attırdım ne olacak diye, onunla da muhabbete girdi. O yüzden ayrılmıştım.

Yine normal bir şekilde arkadaş olarak ama daha samimi olarak konuşuyorduk, bu sefer de eski sevgilisi ile konuşmaya başlamış yılbaşında, öğrenince konuşmayı kesmiştim. Yalvardı yakardı dayanamadım. Şimdi o arkadaşı ile attığı tiktok videosunu gördüm.

Dükkanın yanında esnaf komşum arkadaşım vardı, onunla da zamanında samimi konuşmalar yaşamıştı.

İyi geceler diliyorum, kendime yaptığım bu saygısızlığı sonsuza dek unutmayacak ve affetmeyeceğim. Diyeceklerim bu kadar :)

https://youtu.be/CGoTOSdJsGw?si=fjzE4LyGshJeeuRv

Askanlicensing 08-01-2024 04:24:07

İyi geceler, zamanla unutursun aklına gelince gülersin

NymO 08-01-2024 04:24:07

[IMG=386]https://cdn.r10.net/editor/43645/571227387.jpeg[/IMG]

lorxy 08-01-2024 04:25:52

Alıntı:

Askan Licensing Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637414)
İyi geceler, zamanla unutursun aklına gelince gülersin

Unuturum hocam unutmasına da, ben kendime yaptığım bu saygısızlığı unutamam :)
Alıntı:

NymO Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637415)
[IMG=386]https://cdn.r10.net/editor/43645/571227387.jpeg[/IMG]

Bariyer mi, tır mı :)

erenkurt 08-01-2024 04:26:55

Muhtemelen arkadaşının teklifini duyduğunuzda hiçbirşey demeden arkadaşının g** olduğunu düşündünüz ama asıl düşünmeniz gereken bu teklifi yapma boyutuna nasıl geldiler? sorusudur. Sizin için bir sigara yaktım. Aynı hataları tekrarlamayın. İyi forumlar.

VPNCI 08-01-2024 04:29:45

bıyık büküle büküle kaytan, insan sevile sevile şeytan olur.

lorxy 08-01-2024 04:30:06

Alıntı:

erenkurt Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637419)
Muhtemelen arkadaşının teklifini duyduğunuzda hiçbirşey demeden arkadaşının g** olduğunu düşündünüz ama asıl düşünmeniz gereken bu teklifi yapma boyutuna nasıl geldiler? sorusudur. Sizin için bir sigara yaktım. Aynı hataları tekrarlamayın. İyi forumlar.

Asla konuşmadığını her yerden engellediğini falan demişti o zamanlar, annesi ailesini falan da tanır o çocuğun. Bir kaç hafta önce annesinin üstüne yemin ettirdim falan dedi, yazın beraber iken bana tek kelime bahsetmedi ama her gün onla gezmiş :) Tekliften ziyade bildiğim kadarıyla onu seviyorum gelir gelmez yapisicam gibi terimler kullanmış :) Allah sabır vermiş de k*til olmamışım diyelim, afiyet olsun hocam hayırlısı buymuş..

kriptokulu 08-01-2024 04:32:39

Valla hocam kötü denk gelmişsin ya ne diyeyim.
Umarım karşına daha düzgün birisi çıkar

Tevfik 08-01-2024 04:32:41

Aklıma celal ile ceren’den bir sahne geldi.
Hiç sıkma canını bence mutlu ol, herkese yeşil ışık yakan insan sana kaza yaptırır. Dikkatli geçtiğin iyi olmuş.

bikuplemuhendis 08-01-2024 04:33:33

https://youtu.be/oDEQ9Y6X0i0?si=ZqQb62ygzCz9vv6I
Boşver hocam zamanla geçiyor ama şunu bil senden daha salaklarıda var :r67:
Kendine fazla yüklenme ne meseleler gördü bu gözler ne çile çeken dostlar.
Tabiki söylemesi kolay, her ilişki kendince özeldir. Ama bir noktada bitmeside gerekir.
Herşeyin ilacının zaman olduğunu bilmeye bak. Meseleyi hayatından komple sil at. Vakit kaybetme.
Çünkü değmediğini görüyorsun. Bir mesaj yazmak bile değmiyor bazı meselelere...

tayyfund 08-01-2024 04:33:40

bu durumu yaşamış olmanın sana armağan edildiğine sevinmelisin, ucuz yırtmışsın..

lorxy 08-01-2024 04:34:21

Alıntı:

kriptokulu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637437)
Valla hocam kötü denk gelmişsin ya ne diyeyim.
Umarım karşına daha düzgün birisi çıkar

Umarım hocam, hepimize nasip olsun en iyileri :)
Alıntı:

Tevfik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637438)
Aklıma celal ile ceren’den bir sahne geldi.
Hiç sıkma canını bence mutlu ol, herkese yeşil ışık yakan insan sana kaza yaptırır. Dikkatli geçtiğin iyi olmuş.

Duyduğum en haklı söz :) Biraz da benim hatam, ilk problemde hayatımın her noktasından çıkartmam gerekirdi.

OMERXGOD 08-01-2024 04:40:22

Üzeceği tek kişi babası olur cok kafaya takmaya gerek yok hocam siz sadece cok kabullenmissiniz onu da zamanla atlatırsınız umarım 🙏

IkReklam 08-01-2024 04:52:14

Ne kadar kolay değil mi "unutmak" söylemesi o kadar basit ki. Asla unutulmuyor, birde hayatının merkezine koyduysan. Alışırsın belki ama unutulmaz. Acı bir gerçek daha var, bir daha kimseye bu kadar güvenemiyorsun.
İyi geceler , tabii mümkünse.

gokhangencebay 08-01-2024 05:22:18

Borsa kaplanı haklı çıkmış 🤣🤣🤣

diyaraslan 08-01-2024 08:22:49

Kusura bakma ama sen ona tavizi vermişsin bro. Başkası ile bu denli iletişimde olduğu ilk an resti çekip tekmeyi vuracaktın. Giden her zaman değerlidir ve sen gidecektin... Git YouTube da Dr Redpill izle ne diyelim

yataydeli 08-01-2024 08:26:05

Alıntı:

NymO Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637415)
[IMG=386]https://cdn.r10.net/editor/43645/571227387.jpeg[/IMG]

benim özetim olmuş bu hocam :D

profaks 08-01-2024 08:32:20

Sevgiliden eşten beklenecek ilk şey sadakattir.
İllaki sevgiliniz olucak illaki evli olucaksınız diye kafanızı kodlamayın.
Sevgiyi, bağlılığı, sadakati ve uyumu bulmadanda evlenmeyin, bekar kalmak daya sağlıklıdır.

Byhalil 08-01-2024 11:31:45


Maharaja 08-01-2024 11:39:34

Sizinkisi salaklık değil. Kurtulduğunuz iyi olmuş. Asıl salaklık nasıl olur kendimden örnekle anlatayım. tinderdan bir kızla tanışıp buluştum. Bir mekana götürdü direkt şampanya açtırdı. hayatımda şampanya açtırmamışım. Kıllandım. Hemen hesabı alalım kalkalım başka yere gidelim dedim. 5 dk sonra 8000 tl hesap geldi. O an anladım ki kız işyeriyle anlaşmalı. Tuzağa düşürmüşler beni. Yanımda da 2000 tl para var. Zar zor ordan burdan 5000 tl ödedim kızın yüzüne bakmadan mekandan kaçıp gittim. İşte o gün bu gündür tindermış sosyal medyadan kızmış asla. Kızlara güvenim sıfır.

BySpy 08-01-2024 11:46:11

yeni nesil aşklar sevgiler :) gecmis olsun genede allah korumus

asiyekosesurucu 08-01-2024 11:47:41

Kardeşim ucuz kızlarla işin olmasın.

Granny 08-01-2024 13:04:32

Alıntı:

gokhangencebay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637497)
Borsa kaplanı haklı çıkmış 🤣🤣🤣

o Her zaman haklı. (kanka konuları sadece)

berkantipek 08-01-2024 14:50:50

Postmodern dünyanın postmodern ilişkileri işte. Normali bu. Fazla takılmamak lazım. Herkes puan kasma derdinde. Sen de ayak uydurmaya bak. 15-20 gün önce ben de sevgilisini benimle aldatan biriyle aramızdaki şeye son verdim, ikimizden de vazgeçmek istemiyordu, sonra baktım ki moral kodum artık aşırı yüklenmeye başladı, saldım ben de. İlginç olan kısmı kızın (ciddi psikolojik sorunları vardı, küme B tipi kişilik bozuklukları vs.) kafasında izlediği Netflix dizilerinden, okuduğu aptal saptal kadın-erkek temalı cinsellik barındıran entrikalardan vs. parça parça senaryo araklayıp kendi kafasında ucuz bir Aşk-ı Memnu replikası yaratması, kendini bunun tam ortasına koyması, hayatındaki herkesi de kafasında biçtiği rollere büründürmesiydi. Yani toksik sevgili rolü dolu zaten, beni de “ekstraları olan arkadaş” olarak sınıflandırıyordu kafada. Ekstralar kısmını anladınız siz ;) Soran olursa arkadaşız diyor ama olan bitenlerden kimsenin haberi yok tabi. Bu da kız için bir haz kaynağı olmuştu en son baktığımda.

Saitama 08-01-2024 14:51:51

öyle bir olay ki koy tvye 3 sezonluk dizi

lorxy 08-01-2024 15:06:14

Alıntı:

profaks Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637650)
Sevgiliden eşten beklenecek ilk şey sadakattir.
İllaki sevgiliniz olucak illaki evli olucaksınız diye kafanızı kodlamayın.
Sevgiyi, bağlılığı, sadakati ve uyumu bulmadanda evlenmeyin, bekar kalmak daya sağlıklıdır.

aynen öyle : )
Alıntı:

diyaraslan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637627)
Kusura bakma ama sen ona tavizi vermişsin bro. Başkası ile bu denli iletişimde olduğu ilk an resti çekip tekmeyi vuracaktın. Giden her zaman değerlidir ve sen gidecektin... Git YouTube da Dr Redpill izle ne diyelim

maalesef : / hayırlısı olsun ne diyelim olan oldu
Alıntı:

IkReklam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637471)
Ne kadar kolay değil mi "unutmak" söylemesi o kadar basit ki. Asla unutulmuyor, birde hayatının merkezine koyduysan. Alışırsın belki ama unutulmaz. Acı bir gerçek daha var, bir daha kimseye bu kadar güvenemiyorsun.
İyi geceler , tabii mümkünse.

: ) Geceler kötü geçse de sabahınız güzel geçsin hocam, yanlış kişilere gönül verdik bizim ayıbımız olsun..
Alıntı:

OMERXGOD Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637456)
Üzeceği tek kişi babası olur cok kafaya takmaya gerek yok hocam siz sadece cok kabullenmissiniz onu da zamanla atlatırsınız umarım 🙏

Umarım hocam : )
Alıntı:

Byhalil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086638140)

🥲🥲🥲
Alıntı:

Maharaja Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086638175)
Sizinkisi salaklık değil. Kurtulduğunuz iyi olmuş. Asıl salaklık nasıl olur kendimden örnekle anlatayım. tinderdan bir kızla tanışıp buluştum. Bir mekana götürdü direkt şampanya açtırdı. hayatımda şampanya açtırmamışım. Kıllandım. Hemen hesabı alalım kalkalım başka yere gidelim dedim. 5 dk sonra 8000 tl hesap geldi. O an anladım ki kız işyeriyle anlaşmalı. Tuzağa düşürmüşler beni. Yanımda da 2000 tl para var. Zar zor ordan burdan 5000 tl ödedim kızın yüzüne bakmadan mekandan kaçıp gittim. İşte o gün bu gündür tindermış sosyal medyadan kızmış asla. Kızlara güvenim sıfır.

Hayırlısı olsun hocam ya herkesin böyle acemilikleri oluyor kayıp değil tecrübe olarak görün : )
Alıntı:

BySpy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086638206)
yeni nesil aşklar sevgiler :) gecmis olsun genede allah korumus

Evet hocam teşekkürler :)
Alıntı:

asiyekosesurucu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086638215)
Kardeşim ucuz kızlarla işin olmasın.

Çok haklısın da işte iş işten geçmişti :)
Alıntı:

berkantipek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086639322)
Postmodern dünyanın postmodern ilişkileri işte. Normali bu. Fazla takılmamak lazım. Herkes puan kasma derdinde. Sen de ayak uydurmaya bak. 15-20 gün önce ben de sevgilisini benimle aldatan biriyle aramızdaki şeye son verdim, ikimizden de vazgeçmek istemiyordu, sonra baktım ki moral kodum artık aşırı yüklenmeye başladı, saldım ben de. İlginç olan kısmı kızın (ciddi psikolojik sorunları vardı, küme B tipi kişilik bozuklukları vs.) kafasında izlediği Netflix dizilerinden, okuduğu aptal saptal kadın-erkek temalı cinsellik barındıran entrikalardan vs. parça parça senaryo araklayıp kendi kafasında ucuz bir Aşk-ı Memnu replikası yaratması, kendini bunun tam ortasına koyması, hayatındaki herkesi de kafasında biçtiği rollere büründürmesiydi. Yani toksik sevgili rolü dolu zaten, beni de “ekstraları olan arkadaş” olarak sınıflandırıyordu kafada. Ekstralar kısmını anladınız siz ;) Soran olursa arkadaşız diyor ama olan bitenlerden kimsenin haberi yok tabi. Bu da kız için bir haz kaynağı olmuştu en son baktığımda.

Allah kurtarmış hocam gerçek bir narsiste denk gelmişsiniz : /
Alıntı:

Saitama Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086639328)
öyle bir olay ki koy tvye 3 sezonluk dizi

Daha neler neler var hocam da bu kadarına gerek duydum, hayırlısı olsun..

ahmetyigit 08-01-2024 15:51:30

Bu geldi aklıma :)
https://www.youtube.com/watch?v=10zC...ZXIgdGlyYXQ%3D

lorxy 08-01-2024 16:08:24

Alıntı:

ahmetyigit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086639681)

😁😁 bu arada aklıma geldi, aynı mahallede ikamet ediyoruz hocam ikimiz de :)

ahmetyigit 08-01-2024 16:37:03

Alıntı:

lorxy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086639768)
😁😁 bu arada aklıma geldi, aynı mahallede ikamet ediyoruz hocam ikimiz de :)

Öyle mi batıkentte misiniz? Benim mahallemi nereden biliyorsunuz :D
Sitede yazıyordu gerçi :)

lorxy 08-01-2024 17:53:44

Alıntı:

ahmetyigit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086639955)
Öyle mi batıkentte misiniz? Benim mahallemi nereden biliyorsunuz :D
Sitede yazıyordu gerçi :)

Evet aylar önce yazılım ararken sitenize denk geldim :) Siteye bir baktım Turgut Özal yazıyor sonra bir baktım r10 da moderatörsünüz o zamanlar :D Ara ara akkentin ordaki arabicada dijital iş ile uğraşanlara denk geliyorum muhabbetlerini duyuyorum hep aklıma gelirsiniz acaba o r10daki hocam mı diye :)

ademakcan 08-01-2024 19:13:08

Okurken sinirlendim.

EmrPce 08-01-2024 20:30:28

Alıntı:

lorxy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086637410)
Merhabalar değerli hocam hayırlı geceler dilerim :)

Kız arkadaşım vardı belirli sebeplerden ayrılmıştık. Yazın başında konuşmaya başladık yazın tatile gitti Mersin'e tanıdığına, kuzenimle geziyorum diye aracın içinde foto atmıştı, ona önceden ahlaksız teklifler eden arkadaşının aracıymış, şimdi tiktok atmış o arkadaşına sarılırken..

Yazın sonunda yakın arkadaşıma istek attırdım ne olacak diye, onunla da muhabbete girdi. O yüzden ayrılmıştım.

Yine normal bir şekilde arkadaş olarak ama daha samimi olarak konuşuyorduk, bu sefer de eski sevgilisi ile konuşmaya başlamış yılbaşında, öğrenince konuşmayı kesmiştim. Yalvardı yakardı dayanamadım. Şimdi o arkadaşı ile attığı tiktok videosunu gördüm.

Dükkanın yanında esnaf komşum arkadaşım vardı, onunla da zamanında samimi konuşmalar yaşamıştı.

İyi geceler diliyorum, kendime yaptığım bu saygısızlığı sonsuza dek unutmayacak ve affetmeyeceğim. Diyeceklerim bu kadar :)

https://youtu.be/CGoTOSdJsGw?si=fjzE4LyGshJeeuRv

Hocam sen daha neyi bekliyorsun pilavı kaşıklamak için ?

eyefive5 08-01-2024 21:47:52

genç koridor ne tarafta :r64:

Vanq 08-01-2024 23:35:11

Yenge çok hızlıymış. Vay be.

ahmetyigit 08-01-2024 23:42:08

Alıntı:

lorxy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086640395)
Evet aylar önce yazılım ararken sitenize denk geldim :) Siteye bir baktım Turgut Özal yazıyor sonra bir baktım r10 da moderatörsünüz o zamanlar :D Ara ara akkentin ordaki arabicada dijital iş ile uğraşanlara denk geliyorum muhabbetlerini duyuyorum hep aklıma gelirsiniz acaba o r10daki hocam mı diye :)

Belki görmüşsünüzdür, orada bir ara oturuyordum sık sık :) Son zamanlarda hiç uğrayamadım iş yoğunluğundan valla.
Oturalım sizle de bir gün hocam, kahve ısmarlayayım :)

lorxy 09-01-2024 00:13:59

Alıntı:

ahmetyigit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086642739)
Belki görmüşsünüzdür, orada bir ara oturuyordum sık sık :) Son zamanlarda hiç uğrayamadım iş yoğunluğundan valla.
Oturalım sizle de bir gün hocam, kahve ısmarlayayım :)

valla hocam hayır demem tanışmak isterim :) İşiniz rast gelsin inşallah müsait vaktinizde rahatsız edeceğim sizi :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:39:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.