![]() |
Benim kadar salak olamazsınız :) Merhabalar değerli hocam hayırlı geceler dilerim :) Kız arkadaşım vardı belirli sebeplerden ayrılmıştık. Yazın başında konuşmaya başladık yazın tatile gitti Mersin'e tanıdığına, kuzenimle geziyorum diye aracın içinde foto atmıştı, ona önceden ahlaksız teklifler eden arkadaşının aracıymış, şimdi tiktok atmış o arkadaşına sarılırken.. Yazın sonunda yakın arkadaşıma istek attırdım ne olacak diye, onunla da muhabbete girdi. O yüzden ayrılmıştım. Yine normal bir şekilde arkadaş olarak ama daha samimi olarak konuşuyorduk, bu sefer de eski sevgilisi ile konuşmaya başlamış yılbaşında, öğrenince konuşmayı kesmiştim. Yalvardı yakardı dayanamadım. Şimdi o arkadaşı ile attığı tiktok videosunu gördüm. Dükkanın yanında esnaf komşum arkadaşım vardı, onunla da zamanında samimi konuşmalar yaşamıştı. İyi geceler diliyorum, kendime yaptığım bu saygısızlığı sonsuza dek unutmayacak ve affetmeyeceğim. Diyeceklerim bu kadar :) https://youtu.be/CGoTOSdJsGw?si=fjzE4LyGshJeeuRv |
İyi geceler, zamanla unutursun aklına gelince gülersin |
[IMG=386]https://cdn.r10.net/editor/43645/571227387.jpeg[/IMG] |
Alıntı:
Alıntı:
|
Muhtemelen arkadaşının teklifini duyduğunuzda hiçbirşey demeden arkadaşının g** olduğunu düşündünüz ama asıl düşünmeniz gereken bu teklifi yapma boyutuna nasıl geldiler? sorusudur. Sizin için bir sigara yaktım. Aynı hataları tekrarlamayın. İyi forumlar. |
bıyık büküle büküle kaytan, insan sevile sevile şeytan olur. |
Alıntı:
|
Valla hocam kötü denk gelmişsin ya ne diyeyim. Umarım karşına daha düzgün birisi çıkar |
Aklıma celal ile cerenden bir sahne geldi. Hiç sıkma canını bence mutlu ol, herkese yeşil ışık yakan insan sana kaza yaptırır. Dikkatli geçtiğin iyi olmuş. |
https://youtu.be/oDEQ9Y6X0i0?si=ZqQb62ygzCz9vv6I Boşver hocam zamanla geçiyor ama şunu bil senden daha salaklarıda var :r67: Kendine fazla yüklenme ne meseleler gördü bu gözler ne çile çeken dostlar. Tabiki söylemesi kolay, her ilişki kendince özeldir. Ama bir noktada bitmeside gerekir. Herşeyin ilacının zaman olduğunu bilmeye bak. Meseleyi hayatından komple sil at. Vakit kaybetme. Çünkü değmediğini görüyorsun. Bir mesaj yazmak bile değmiyor bazı meselelere... |
bu durumu yaşamış olmanın sana armağan edildiğine sevinmelisin, ucuz yırtmışsın.. |
Alıntı:
Alıntı:
|
Üzeceği tek kişi babası olur cok kafaya takmaya gerek yok hocam siz sadece cok kabullenmissiniz onu da zamanla atlatırsınız umarım 🙏 |
Ne kadar kolay değil mi "unutmak" söylemesi o kadar basit ki. Asla unutulmuyor, birde hayatının merkezine koyduysan. Alışırsın belki ama unutulmaz. Acı bir gerçek daha var, bir daha kimseye bu kadar güvenemiyorsun. İyi geceler , tabii mümkünse. |
Borsa kaplanı haklı çıkmış 🤣🤣🤣 |
Kusura bakma ama sen ona tavizi vermişsin bro. Başkası ile bu denli iletişimde olduğu ilk an resti çekip tekmeyi vuracaktın. Giden her zaman değerlidir ve sen gidecektin... Git YouTube da Dr Redpill izle ne diyelim |
Alıntı:
|
Sevgiliden eşten beklenecek ilk şey sadakattir. İllaki sevgiliniz olucak illaki evli olucaksınız diye kafanızı kodlamayın. Sevgiyi, bağlılığı, sadakati ve uyumu bulmadanda evlenmeyin, bekar kalmak daya sağlıklıdır. |
|
Sizinkisi salaklık değil. Kurtulduğunuz iyi olmuş. Asıl salaklık nasıl olur kendimden örnekle anlatayım. tinderdan bir kızla tanışıp buluştum. Bir mekana götürdü direkt şampanya açtırdı. hayatımda şampanya açtırmamışım. Kıllandım. Hemen hesabı alalım kalkalım başka yere gidelim dedim. 5 dk sonra 8000 tl hesap geldi. O an anladım ki kız işyeriyle anlaşmalı. Tuzağa düşürmüşler beni. Yanımda da 2000 tl para var. Zar zor ordan burdan 5000 tl ödedim kızın yüzüne bakmadan mekandan kaçıp gittim. İşte o gün bu gündür tindermış sosyal medyadan kızmış asla. Kızlara güvenim sıfır. |
yeni nesil aşklar sevgiler :) gecmis olsun genede allah korumus |
Kardeşim ucuz kızlarla işin olmasın. |
Alıntı:
|
Postmodern dünyanın postmodern ilişkileri işte. Normali bu. Fazla takılmamak lazım. Herkes puan kasma derdinde. Sen de ayak uydurmaya bak. 15-20 gün önce ben de sevgilisini benimle aldatan biriyle aramızdaki şeye son verdim, ikimizden de vazgeçmek istemiyordu, sonra baktım ki moral kodum artık aşırı yüklenmeye başladı, saldım ben de. İlginç olan kısmı kızın (ciddi psikolojik sorunları vardı, küme B tipi kişilik bozuklukları vs.) kafasında izlediği Netflix dizilerinden, okuduğu aptal saptal kadın-erkek temalı cinsellik barındıran entrikalardan vs. parça parça senaryo araklayıp kendi kafasında ucuz bir Aşk-ı Memnu replikası yaratması, kendini bunun tam ortasına koyması, hayatındaki herkesi de kafasında biçtiği rollere büründürmesiydi. Yani toksik sevgili rolü dolu zaten, beni de ekstraları olan arkadaş olarak sınıflandırıyordu kafada. Ekstralar kısmını anladınız siz ;) Soran olursa arkadaşız diyor ama olan bitenlerden kimsenin haberi yok tabi. Bu da kız için bir haz kaynağı olmuştu en son baktığımda. |
öyle bir olay ki koy tvye 3 sezonluk dizi |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Bu geldi aklıma :) https://www.youtube.com/watch?v=10zC...ZXIgdGlyYXQ%3D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Sitede yazıyordu gerçi :) |
Alıntı:
|
Okurken sinirlendim. |
Alıntı:
|
genç koridor ne tarafta :r64: |
Yenge çok hızlıymış. Vay be. |
Alıntı:
Oturalım sizle de bir gün hocam, kahve ısmarlayayım :) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:39:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.