![]() |
R10'da bir şeyler mi oluyor? aşırı derecede yavaşlık hatta cloudflare hatası vs. alıyorum tek bende mi oluyor yoksa şuan r10'a ddos saldırısı veya herhangi bir şey mi oluyor |
aynısı bendede |
Bendede var hocam |
noldu ya forum gitti |
Host error verdi :D |
Bende de var aynısı |
R10 da ilk kez cloudflare gördüm az önce açıldı sanırım :) |
Maalesef birşeyler olmakta. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:02:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.