![]() |
Seni Özetleyen, Bir Söz Seç. Oysa hayatımın en parlak günlerini yaşıyor olmam gerekirdi.. Sylvia Plath Sigmund Freud'a göre, genç bir insanın hayatını mahveden üç şey vardır: Duygusallık, farkındalık ve fazla düşünmek Oğuz Atayın dediği gibi: "Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim." Sessiz sedasız bir köşeye çekilip yaşamak lazım. Sabahattin Ali Acayip başım ağrıyor, umarım hafızam siliniyordur... | Anton Çehov Bana boş boş oturup duvar izlettiren herkese kırgınım.. -Oğuz Atay Yiyordu, içiyordu, uyuyordu, uyanıyordu; ama yaşamıyordu... Lev Tolstoy Frida Kahlonun da dediği gibi: Bir dik duruşun; kaç yenilgi, kaç gözyaşı, kaç kalp ağrısı ettiğini bilemezsiniz. "Denginiz değilim efendim, dengesizim." Suç ve Ceza, Fyodor Dostoyevski Düşünmek istemiyorum. Düşünmek istemediğimi düşünüyorum. Düşünmek istemediğimi düşünmemem gerek. Jean Paul Sartre Son olarak: https://twitter.com/uzerineTR/status...84939793432576 |
Tolstoy çok güzel söylemiş :r46: |
' İnsanın sevilebilmesi için, kendisi gibi olmaması gerekiyormuş ' Mecnun çınar |
Acayip başım ağrıyor, umarım hafızam siliniyordur.. |
İmzama tıkla para kazan |
Rakiplerim bana karşı kolay bir zafer beklemesin. Alperen YILDIRIM |
Biz neler içtik, neler yedik, bak hala burdayiz. Sen hic üzülme, hiç aglama... Bak hala burdayız! |
"Biz, adı geçenlerin pek çoğuyla rakip bile değiliz. Aynı yoldan yürümedik, aynı yollardan geçmedik. Benzer başarılarımız da yok. Üstüne üstlük rütbemiz de farklı" Fatih Terim |
Yoldaş Çehov'un dediğinden. ama kötüler silinsin lütfen. |
Yiyordu, içiyordu, uyuyordu, uyanıyordu; ama yaşamıyordu. Bana boş boş oturup duvar izlettiren herkese kırgınım. Genç bir insanın hayatını mahveden üç şey var: Duygusallık, farkındalık ve fazla düşünmek... Düşünmek istemiyorum. Düşünmek istemediğimi düşünüyorum. Düşünmek istemediğimi düşünmemem gerek.Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim.Denginiz değilim efendim, dengesizim. Sessiz sedasız bir köşeye çekilip yaşamak lazım. Acayip başım ağrıyor, umarım hafızam siliniyordur.Bir dik duruşun; kaç yenilgi, kaç gözyaşı, kaç kalp ağrısı ettiğini bilemezsiniz. Bana hangisi uygun bilmiyorum ama bu sözleri seçtiğinize göre yukarıdaki hikaye şu anki ruh durumunuzu anlatıyor hocam. Hayat o kadar kısa ki, herşeyi boşverin. Bugün düşünüp yarın unutuyoruz. Mutlaka unutacağımız birşeyi bugün bu kadar düşünmemize gerek var mı? |
Alıntı:
|
Sessiz sedasız bir köşeye çekilip yaşamak lazım. |
Kusursuz olmak için değil, gerçek olmak için buradayım. Şu insan denen yaratık her şeyi becerdi, bir insan olmayı beceremedi. Kim kime düşman, kim kimi gammazlıyor bilinmiyor. |
Düşünmek istemiyorum. Düşünmek istemediğimi düşünüyorum. Düşünmek istemediğimi düşünmemem gerek. Jean Paul Sartre |
Her sabah yeniden doğuyoruz. En önemli şey bugün ne yaptığımız. Buda |
Nerde kalmıştık.... |
Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin. İmkansız Diye bir Şey Yoktur, Mücizeler Zaman Alır Ben Çok Kalabalık Bir Yanlızım. Sir. Fatih Terim |
Bizi ölmeden gömmeye çalıştılar ama tohum olduğumuzu bilmiyorlardı. |
fazla ciddiye almayın şu hayatı nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksınız... -necip fazıl kısakürek |
Aklını kullanan insanlar herkesten ve her şeyden öğrenir. Sıradan insanlar sadece kendi deneyimlerinden öğrenir. Cahiller ise her şeyi bilirler.. Socrates |
Haşin, sert, dinamik :D |
Bana jilet atacak yokmu :D |
"En büyük savaş cahilliğe karşı yapılan savaştır." Mustafa Kemal Atatürk |
İmzasını değiştiremeyecek kadar tembel bir üye :r30: |
Alıntı:
|
Fakat hala bilmediğim bir şey daha vardı. İnsanın ne ile yaşadığını öğrenememiştim hala. Ve bütün bu zaman boyunca hep Tanrının bana son sözünü açıklayacağı anı bekleyerek yaşadım.. Tolstoy |
|
Sigmund Freud'u okuyunca kendimi gördüm. |
Yaratan rabbinin adıyla oku! |
Düşünmek istemiyorum. Düşünmek istemediğimi düşünüyorum. Düşünmek istemediğimi düşünmemem gerek. Jean Paul Sartre |
Imzam :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:27:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.