R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Seni Özetleyen, Bir Söz Seç. (https://www.r10.net/off-topic/3673667-seni-ozetleyen-bir-soz-sec.html)

AbdullahAA 17-05-2023 02:29:49

Seni Özetleyen, Bir Söz Seç.
 
“Oysa hayatımın en parlak günlerini yaşıyor olmam gerekirdi..” Sylvia Plath

Sigmund Freud'a göre, genç bir insanın hayatını mahveden üç şey vardır: Duygusallık, farkındalık ve fazla düşünmek…”

Oğuz Atay’ın dediği gibi: "Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim."

Sessiz sedasız bir köşeye çekilip yaşamak lazım. Sabahattin Ali

Acayip başım ağrıyor, umarım hafızam siliniyordur... | Anton Çehov

Bana boş boş oturup duvar izlettiren herkese kırgınım.. -Oğuz Atay

Yiyordu, içiyordu, uyuyordu, uyanıyordu; ama yaşamıyordu... Lev Tolstoy

Frida Kahlo’nun da dediği gibi: “Bir dik duruşun; kaç yenilgi, kaç gözyaşı, kaç kalp ağrısı ettiğini bilemezsiniz.”

"Denginiz değilim efendim, dengesizim." Suç ve Ceza, Fyodor Dostoyevski

Düşünmek istemiyorum. Düşünmek istemediğimi düşünüyorum. Düşünmek istemediğimi düşünmemem gerek. Jean Paul Sartre

Son olarak:
https://twitter.com/uzerineTR/status...84939793432576

KeremArtan 17-05-2023 02:31:53

Tolstoy çok güzel söylemiş :r46:

HPS 17-05-2023 02:32:21

' İnsanın sevilebilmesi için, kendisi gibi olmaması gerekiyormuş ' Mecnun çınar

AliDincel 17-05-2023 02:36:01

Acayip başım ağrıyor, umarım hafızam siliniyordur..

muslumozer 17-05-2023 02:40:11

İmzama tıkla para kazan

WebFinity 17-05-2023 02:46:53

Rakiplerim bana karşı kolay bir zafer beklemesin.
Alperen YILDIRIM

SEOmuhendisi 17-05-2023 02:52:21

Biz neler içtik, neler yedik, bak hala burdayiz.
Sen hic üzülme, hiç aglama...
Bak hala burdayız!

Adsrun 17-05-2023 02:52:33

"Biz, adı geçenlerin pek çoğuyla rakip bile değiliz.
Aynı yoldan yürümedik, aynı yollardan geçmedik.
Benzer başarılarımız da yok. Üstüne üstlük rütbemiz de farklı"

Fatih Terim

deeprock2 17-05-2023 02:56:23

Yoldaş Çehov'un dediğinden. ama kötüler silinsin lütfen.

saqi 17-05-2023 04:01:27

Yiyordu, içiyordu, uyuyordu, uyanıyordu; ama yaşamıyordu. Bana boş boş oturup duvar izlettiren herkese kırgınım.

Genç bir insanın hayatını mahveden üç şey var: Duygusallık, farkındalık ve fazla düşünmek...
Düşünmek istemiyorum. Düşünmek istemediğimi düşünüyorum. Düşünmek istemediğimi düşünmemem gerek.Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim.Denginiz değilim efendim, dengesizim. Sessiz sedasız bir köşeye çekilip yaşamak lazım.

Acayip başım ağrıyor, umarım hafızam siliniyordur.Bir dik duruşun; kaç yenilgi, kaç gözyaşı, kaç kalp ağrısı ettiğini bilemezsiniz.

Bana hangisi uygun bilmiyorum ama bu sözleri seçtiğinize göre yukarıdaki hikaye şu anki ruh durumunuzu anlatıyor hocam. Hayat o kadar kısa ki, herşeyi boşverin. Bugün düşünüp yarın unutuyoruz. Mutlaka unutacağımız birşeyi bugün bu kadar düşünmemize gerek var mı?

mtersoz 17-05-2023 06:15:31

Alıntı:

AbdullahAA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085170467)
Bana boş boş oturup duvar izlettiren herkese kırgınım.. -Oğuz Atay

Yiyordu, içiyordu, uyuyordu, uyanıyordu; ama yaşamıyordu... Lev Tolstoy

bu ikisi olabilir.

Dogukann 17-05-2023 07:48:43

Sessiz sedasız bir köşeye çekilip yaşamak lazım.

Ercanizm 17-05-2023 08:27:15

Kusursuz olmak için değil, gerçek olmak için buradayım.

Şu insan denen yaratık her şeyi becerdi, bir insan olmayı beceremedi. Kim kime düşman, kim kimi gammazlıyor bilinmiyor.

Sigma 17-05-2023 08:32:21

Düşünmek istemiyorum. Düşünmek istemediğimi düşünüyorum. Düşünmek istemediğimi düşünmemem gerek. Jean Paul Sartre

can44 17-05-2023 08:54:44

“Her sabah yeniden doğuyoruz. En önemli şey bugün ne yaptığımız.” Buda

Engin 17-05-2023 08:55:39

Nerde kalmıştık....

Asariel 17-05-2023 08:58:19

Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.
İmkansız Diye bir Şey Yoktur, Mücizeler Zaman Alır
Ben Çok Kalabalık Bir Yanlızım.
Sir. Fatih Terim

GizoBaskan 17-05-2023 09:11:00

Bizi ölmeden gömmeye çalıştılar ama tohum olduğumuzu bilmiyorlardı.

cumbullop 17-05-2023 11:33:48

fazla ciddiye almayın şu hayatı nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksınız...
-necip fazıl kısakürek

ByHickimse 17-05-2023 14:51:08

Aklını kullanan insanlar herkesten ve her şeyden öğrenir. Sıradan insanlar sadece kendi deneyimlerinden öğrenir. Cahiller ise her şeyi bilirler.. Socrates

AeroCS 17-05-2023 15:12:01

Haşin, sert, dinamik :D

RoxiRox 17-05-2023 15:20:14

Bana jilet atacak yokmu :D

dgnttnc 17-05-2023 15:22:07

"En büyük savaş cahilliğe karşı yapılan savaştır." Mustafa Kemal Atatürk

Saitama 17-05-2023 20:45:05

İmzasını değiştiremeyecek kadar tembel bir üye :r30:

Saitama 17-05-2023 20:45:36

Alıntı:

RoxiRox Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085172733)
Bana jilet atacak yokmu :D

https://media3.giphy.com/media/I6wUi5eTdUCWI/200.gif

CandiceWhite 17-05-2023 22:18:06

Fakat hala bilmediğim bir şey daha vardı. İnsanın ne ile yaşadığını öğrenememiştim hala. Ve bütün bu zaman boyunca hep Tanrı’nın bana son sözünü açıklayacağı anı bekleyerek yaşadım..

Tolstoy

SeoAdresin 17-05-2023 22:58:37

legendary live eternally.

ELLAS 17-05-2023 23:08:17

Sigmund Freud'u okuyunca kendimi gördüm.

KeyCodE 17-05-2023 23:22:48

Yaratan rabbinin adıyla oku!

Acoay 17-05-2023 23:34:35

Düşünmek istemiyorum. Düşünmek istemediğimi düşünüyorum. Düşünmek istemediğimi düşünmemem gerek. Jean Paul Sartre

yegok 18-05-2023 01:17:35

Imzam :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:27:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.