R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Yarın sağduyu kazansın!! (https://www.r10.net/off-topic/3669484-yarin-sagduyu-kazansin.html)

Yeniceri 13-05-2023 02:55:50

Yarın sağduyu kazansın!!
 
Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk, 9 Eylül 1923 tarihinde Cumhuriyet Halk Partisini kurdu. 1945 yılına kadar tek partili bir dönem geçirdik. 1945 senesinde Nuri Demirağ (Türkiye’nin 10.000 kilometrelik demiryolu ağının 1250 km’lik bölümünün inşasını gerçekleştirmiş ve bu nedenle kendisine, Mustafa Kemal Atatürk tarafından “Demirağ” soyadı verilmiştir.) liderliğinde kurulan Millî Kalkınma Partisi (MKP) ile çok partili hayata geçtik.

1946 yılından beri çok partili bir sistem ile yönetiliyoruz. Bugüne kadar çok fazla siyasi parti geldi ve geçti. Ancak Türkiye Cumhuriyeti hep baki kaldı. Dolayısıyla yarın gireceğimiz seçim de aynı şekilde olacak. Hiçbir lider ya da hiçbir parti vazgeçilmez değildir. Liderler ya da partiler, sadece bizi temsil ediyor. Bu yüzden gereğinden fazla anlam yüklemeyelim.

Görüşümüz ne olursa olsun, yarın sağduyu kazansın. Unutmayın, Millet ittifakına da, Cumhur ittifakına da oy verenler bizdendir. Oyumuzu verelim ve sonuçları bekleyelim.

ademakcan 13-05-2023 02:57:01

Başa tutturulması gereken bir konu.

KeremArtan 13-05-2023 02:57:45

https://cdn.r10.net/gifs/5.gif

nasirjones 13-05-2023 02:58:08

Konu için teşekkürler Cem abi, bir İzmirli hoşgörüsüne sahip olduğun belli oluyor. Ben de bu minvalde bir konu açmıştım. Mecliste 10 liraya et menüsü yiyen adamlar için evine kıyma almaya çalışan adamların kavga etmesine gerek yok.

https://www.r10.net/off-topic/366828...post1085141942

mehmetkarabey 13-05-2023 03:00:32

[IMG=425]https://pbs.twimg.com/media/Fv8fRXzWYCAJoB3?format=jpg&name=medium[/IMG]

whitelotus 13-05-2023 03:01:26

Konu ne olursa olsun, taraf ne taraf olursa olsun bir gerçek var: Fanatiklik ahmaklıktır.
Cem abinin de dediği gibi hiçbir lider ya da parti vazgeçilmez değildir, hatta hiçbir ideoloji de vazgeçilmez değildir. :r61:

Lifent 13-05-2023 03:02:25

Türkiye Kazansın, Demokrasi, Adalet, Hukuk ve hukukun üstünlüğü kazansın. Sağduyu ve Birleştiren taraf kazansın. Bayram olsun!

Soviet 13-05-2023 03:03:10

Hayırlısı

muhfratkoc 13-05-2023 03:06:00

Kalp kırmadan, fanatiklik yapmadan bitirelim bu seçimi.

karikaturname 13-05-2023 03:09:20

Küçük bir ek yapmak lazım. Her yurttaş sandığa gidip oyunu kullansın ve sonrasında oyunun doğru şekilde sayıldığını, YSK sitemine doğru şekilde aktarıldığını garantiye almak için yasl haklarını kullansın. Müşahit olsun, sandık kurullarında görevli olsun, parti görevlisi olsun...
Herkes kullandığı oya sahip çıksın! Oyumuz onurumuzdur çünkü.

YasinReal 13-05-2023 03:14:28

Konuda oyunuzu vereceğiniz Adayı yazmayınki siyasi tartışma çıkmasın ve bansız bi konu olsun. Türkiyemiz için hayırlısı olsun inşallah.

GreenLight 13-05-2023 03:27:04

Çok haklısınız ne olursa olsun kime oy verilirse verilsin hepimiz kardeşiz ve barış içerisinde yaşamalıyız. Ancak ülkeye kim gelirse gelsin ülke ayakta olacaktır veya aynı devam edecektir diye bir şey yok. Ülkeyi bataklığada, savaşada, krizlerede sokacak olanlar yöneticilerdir. Bkz. Ukrayna... Yani seçimlerimizi iyi yapmalıyız ancak hangi görüşten olursak olalım milletçe barış içerisinde yaşamalıyız.

MrPrincex 13-05-2023 03:35:14

onlara bişey olmaz olan her zaman bize olur.

GameReskinMarket 13-05-2023 03:50:50

Ülkemiz ve davamız şahıslardan büyüktür.
Yüce Türk milletimiz en doğru seçimi yapacaktır şüphesiz.
Her kişinin görüşüne inancına saygı duymamız gerektiğinide söylemek isterim.

BeratYildiz 13-05-2023 04:26:11

Hocam en uzun 24 saate giriyoruz. Allah şimdiden hayırlısını göstersin.

Unutulmasın ki,

Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır.
- Mustafa Kemal Atatürk

Mrxberat 13-05-2023 04:42:02

:r30:

SEOmuhendisi 13-05-2023 18:21:39

secimde hile hurda olmasın, namuslu, durust ve golgesiz bir secim olsun.

halkin dedigi olduktan sonra kimseye laf dusmez zaten

Meraboy 13-05-2023 23:57:16

Ülkemiz için hayırlısı ne olacaksa o çıksın sandıktan.

Parti gözeterek kutuplaşma ve kavgalar yapılmamalı. Hepimiz bu ülkenin, bu cumhuriyetin birer parçasıyız.

merakalemi 14-05-2023 00:01:36

Namussuz siyasete dönüşmesin Türkiye siyaseti, hayırlı olacağını düşündüğümüz kişiye oy vermek dileğiyle 👍🏼

silent34 14-05-2023 00:35:34

Atam izindeyim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:19:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.