![]() |
Yarın sağduyu kazansın!! Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk, 9 Eylül 1923 tarihinde Cumhuriyet Halk Partisini kurdu. 1945 yılına kadar tek partili bir dönem geçirdik. 1945 senesinde Nuri Demirağ (Türkiyenin 10.000 kilometrelik demiryolu ağının 1250 kmlik bölümünün inşasını gerçekleştirmiş ve bu nedenle kendisine, Mustafa Kemal Atatürk tarafından Demirağ soyadı verilmiştir.) liderliğinde kurulan Millî Kalkınma Partisi (MKP) ile çok partili hayata geçtik. 1946 yılından beri çok partili bir sistem ile yönetiliyoruz. Bugüne kadar çok fazla siyasi parti geldi ve geçti. Ancak Türkiye Cumhuriyeti hep baki kaldı. Dolayısıyla yarın gireceğimiz seçim de aynı şekilde olacak. Hiçbir lider ya da hiçbir parti vazgeçilmez değildir. Liderler ya da partiler, sadece bizi temsil ediyor. Bu yüzden gereğinden fazla anlam yüklemeyelim. Görüşümüz ne olursa olsun, yarın sağduyu kazansın. Unutmayın, Millet ittifakına da, Cumhur ittifakına da oy verenler bizdendir. Oyumuzu verelim ve sonuçları bekleyelim. |
Başa tutturulması gereken bir konu. |
|
Konu için teşekkürler Cem abi, bir İzmirli hoşgörüsüne sahip olduğun belli oluyor. Ben de bu minvalde bir konu açmıştım. Mecliste 10 liraya et menüsü yiyen adamlar için evine kıyma almaya çalışan adamların kavga etmesine gerek yok. https://www.r10.net/off-topic/366828...post1085141942 |
[IMG=425]https://pbs.twimg.com/media/Fv8fRXzWYCAJoB3?format=jpg&name=medium[/IMG] |
Konu ne olursa olsun, taraf ne taraf olursa olsun bir gerçek var: Fanatiklik ahmaklıktır. Cem abinin de dediği gibi hiçbir lider ya da parti vazgeçilmez değildir, hatta hiçbir ideoloji de vazgeçilmez değildir. :r61: |
Türkiye Kazansın, Demokrasi, Adalet, Hukuk ve hukukun üstünlüğü kazansın. Sağduyu ve Birleştiren taraf kazansın. Bayram olsun! |
Hayırlısı |
Kalp kırmadan, fanatiklik yapmadan bitirelim bu seçimi. |
Küçük bir ek yapmak lazım. Her yurttaş sandığa gidip oyunu kullansın ve sonrasında oyunun doğru şekilde sayıldığını, YSK sitemine doğru şekilde aktarıldığını garantiye almak için yasl haklarını kullansın. Müşahit olsun, sandık kurullarında görevli olsun, parti görevlisi olsun... Herkes kullandığı oya sahip çıksın! Oyumuz onurumuzdur çünkü. |
Konuda oyunuzu vereceğiniz Adayı yazmayınki siyasi tartışma çıkmasın ve bansız bi konu olsun. Türkiyemiz için hayırlısı olsun inşallah. |
Çok haklısınız ne olursa olsun kime oy verilirse verilsin hepimiz kardeşiz ve barış içerisinde yaşamalıyız. Ancak ülkeye kim gelirse gelsin ülke ayakta olacaktır veya aynı devam edecektir diye bir şey yok. Ülkeyi bataklığada, savaşada, krizlerede sokacak olanlar yöneticilerdir. Bkz. Ukrayna... Yani seçimlerimizi iyi yapmalıyız ancak hangi görüşten olursak olalım milletçe barış içerisinde yaşamalıyız. |
onlara bişey olmaz olan her zaman bize olur. |
Ülkemiz ve davamız şahıslardan büyüktür. Yüce Türk milletimiz en doğru seçimi yapacaktır şüphesiz. Her kişinin görüşüne inancına saygı duymamız gerektiğinide söylemek isterim. |
Hocam en uzun 24 saate giriyoruz. Allah şimdiden hayırlısını göstersin. Unutulmasın ki, Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır. - Mustafa Kemal Atatürk |
:r30: |
secimde hile hurda olmasın, namuslu, durust ve golgesiz bir secim olsun. halkin dedigi olduktan sonra kimseye laf dusmez zaten |
Ülkemiz için hayırlısı ne olacaksa o çıksın sandıktan. Parti gözeterek kutuplaşma ve kavgalar yapılmamalı. Hepimiz bu ülkenin, bu cumhuriyetin birer parçasıyız. |
Namussuz siyasete dönüşmesin Türkiye siyaseti, hayırlı olacağını düşündüğümüz kişiye oy vermek dileğiyle 👍🏼 |
Atam izindeyim. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:19:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.