R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Hediye verelim derken dolandırılmışız.. :) (https://www.r10.net/off-topic/3658697-hediye-verelim-derken-dolandirilmisiz.html)

ZEDILOX 04-05-2023 13:33:10

Hediye verelim derken dolandırılmışız.. :)
 
Selamlar,
Zaman zaman imkanımız dahilinde öğrenci kardeşlerimiz için çekiliş yapıyoruz.
@Ogi8101; ve @Elbozs; arkadaşlarımız ve 2 yedek talihlimiz öğrencilere 50 TL çekilişi kazanmıştı. Bugün fark ettik ki ödeme yaptığımız iki kişi kazananlarla hiç alakası olmayan kişilermiş, teyit almadan ödülleri gönderdik ve dolandırıldığımızı fark ettik. :) Sağlık olsun, teyit almadan işlem yapmamanızı öneririz.

BozR 04-05-2023 13:34:04

vicdanını .....

rootbey 04-05-2023 13:34:27

Geçmiş olsun hocam dalgınlığınızı yakalamışlar cidden 🥲

obisa 04-05-2023 13:35:38

hocam çekilişle yapacağınıza dışarda öğrenciye verseniz daha mantıklı yüzyüze

ilahicenneti 04-05-2023 13:38:28

Pes doğrusu, 50 TL için bunu yapan insanlardan bu ülkeye ne fayda gelir.

Farklı bir dolandırıcılık yöntemi de dönüyor bir süredir. Depremzede olarak kendilerini tanıtıp firmaların mail adreslerine ulaşıyorlar. Kitap vb ihtiyaçlarımız var diyerek hazırladıkları sosyal durum gösteren belgeler yollayarak güven sağlayıp insanlardan yardım topluyorlar. Bir örneğiyle yakın zamanda karşılaştık. Aynı taktikle tanıdığımız bir avukatı tezgaha getirdiler :)

cumbullop 04-05-2023 13:41:38

hocam isim benzerliği mi var anlamadım ben.

özelden isim soyisim iban istiyip yollucaktınız nasıl dolandırıldınız açıklar mısınız .D

bayek 04-05-2023 13:41:54

Alıntı:

obisa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085088987)
hocam çekilişle yapacağınıza dışarda öğrenciye verseniz daha mantıklı yüzyüze

Miras mı hocam bu? 50 tl için yuzyuze görüşmeye gerek yok. Eskinin 5 10 lirası.

KeremArtan 04-05-2023 13:42:20

50 tl için mi :r39:

Prm 04-05-2023 13:42:20

O 50 , 50.000 olarak çııkarda insanlar bunun farkında değil yazık

Gelistir 04-05-2023 13:43:09

Şunun içinde yapmazssın ya 50 lira ya 50 lira gerçekten anlamak zor gidip o parayla bir paket sigara alırlar anca bazı şeyler gerçekten çok komik üzücü

Bruskfatih 04-05-2023 13:43:24

Yazık gerçekten, geçmiş olsun.

obisa 04-05-2023 13:43:46

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085089026)
Miras mı hocam bu? 50 tl için yuzyuze görüşmeye gerek yok. Eskinin 5 10 lirası.

ihtiyacı olmayan düzenbaz dolandırıclara gitsin yani mirasla ne alakası var

ZEDILOX 04-05-2023 13:45:39

Alıntı:

cumbullop Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085089025)
hocam isim benzerliği mi var anlamadım ben.

özelden isim soyisim iban istiyip yollucaktınız nasıl dolandırıldınız açıklar mısınız .D

WhatsApp’a bakan editöre “2 kişiye 50 TL ödül verilecek demişiz, kişi de iş yoğunluğundan selam biz çekiliş kazandık diyene direkt ödeme yapmış hiç fark edilmedi ta ki @Ogi8101; ulaşana dek :)

bayek 04-05-2023 13:46:10

Alıntı:

obisa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085089048)
ihtiyacı olmayan düzenbaz dolandırıclara gitsin yani mirasla ne alakası var

Yuzyuze görüşün diyorsunuz ya hani. O kadar zamana değmez diyorum. Ondan dolayı miras mı bu dedim.

cumbullop 04-05-2023 13:46:33

Alıntı:

DilasAjans Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085089068)
WhatsApp’a bakan editöre “2 kişiye 50 TL ödül verilecek demişiz, kişi de iş yoğunluğundan selam biz çekiliş kazandık diyene direkt ödeme yapmış hiç fark edilmedi ta ki @Ogi8101; ulaşana dek :)

.D çok iyi olay

emirgokceoglu 04-05-2023 13:46:42

Hocam Mustafa düşünceli size de uğramış 66 30 onun numarası diye biliyorum. Forumda bayağı bir şikayeti var insanların profil ismini vererek whatsapptan ulaşıyor. Şimdi tekrar bir kontrol ettim görünce garip garip halleri de var birilerini ICQ ya çekip "faturalarını ödetebileceğin kişilere bağlarım" falan tarzında konuyu link olarak atıyorum.

https://www.r10.net/off-topic/365501...9410084-a.html

YEF DİGİTAL 04-05-2023 14:39:02

50 TL............ Yorumsuz

Elbozs 04-05-2023 17:27:58

Ya Mustafa hocam gerçekten adam artık önemsemiyor bile ne olduğunu çekilişi bile almaya başlamış. helal olsun

Webdestek 04-05-2023 17:31:03

yerinizde olsam gider bi suç duyurusunda bulunur, uğraştırırdım onları

WebFinity 04-05-2023 23:07:01

Hocam bi ara bizde yemek ısmarlamıştık, sonra bi öğrendik meğersem aynı kişi 2-3 kişiden yemek ısmarlatmış :D

Slash 05-05-2023 00:55:16

günlük giderim 300 üzerinde bunlar 50 lira peşinemi düşüyor ciddi ciddi

Slash 05-05-2023 00:55:41

Alıntı:

Webdestek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085090478)
yerinizde olsam gider bi suç duyurusunda bulunur, uğraştırırdım onları

ceza almazlar iyi niyeti suistimal diye geçiyor hizmet almamıslar.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:15:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.