![]() |
Hediye verelim derken dolandırılmışız.. :) Selamlar, Zaman zaman imkanımız dahilinde öğrenci kardeşlerimiz için çekiliş yapıyoruz. @Ogi8101; ve @Elbozs; arkadaşlarımız ve 2 yedek talihlimiz öğrencilere 50 TL çekilişi kazanmıştı. Bugün fark ettik ki ödeme yaptığımız iki kişi kazananlarla hiç alakası olmayan kişilermiş, teyit almadan ödülleri gönderdik ve dolandırıldığımızı fark ettik. :) Sağlık olsun, teyit almadan işlem yapmamanızı öneririz. |
vicdanını ..... |
Geçmiş olsun hocam dalgınlığınızı yakalamışlar cidden 🥲 |
hocam çekilişle yapacağınıza dışarda öğrenciye verseniz daha mantıklı yüzyüze |
Pes doğrusu, 50 TL için bunu yapan insanlardan bu ülkeye ne fayda gelir. Farklı bir dolandırıcılık yöntemi de dönüyor bir süredir. Depremzede olarak kendilerini tanıtıp firmaların mail adreslerine ulaşıyorlar. Kitap vb ihtiyaçlarımız var diyerek hazırladıkları sosyal durum gösteren belgeler yollayarak güven sağlayıp insanlardan yardım topluyorlar. Bir örneğiyle yakın zamanda karşılaştık. Aynı taktikle tanıdığımız bir avukatı tezgaha getirdiler :) |
hocam isim benzerliği mi var anlamadım ben. özelden isim soyisim iban istiyip yollucaktınız nasıl dolandırıldınız açıklar mısınız .D |
Alıntı:
|
50 tl için mi :r39: |
O 50 , 50.000 olarak çııkarda insanlar bunun farkında değil yazık |
Şunun içinde yapmazssın ya 50 lira ya 50 lira gerçekten anlamak zor gidip o parayla bir paket sigara alırlar anca bazı şeyler gerçekten çok komik üzücü |
Yazık gerçekten, geçmiş olsun. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hocam Mustafa düşünceli size de uğramış 66 30 onun numarası diye biliyorum. Forumda bayağı bir şikayeti var insanların profil ismini vererek whatsapptan ulaşıyor. Şimdi tekrar bir kontrol ettim görünce garip garip halleri de var birilerini ICQ ya çekip "faturalarını ödetebileceğin kişilere bağlarım" falan tarzında konuyu link olarak atıyorum. https://www.r10.net/off-topic/365501...9410084-a.html |
50 TL............ Yorumsuz |
Ya Mustafa hocam gerçekten adam artık önemsemiyor bile ne olduğunu çekilişi bile almaya başlamış. helal olsun |
yerinizde olsam gider bi suç duyurusunda bulunur, uğraştırırdım onları |
Hocam bi ara bizde yemek ısmarlamıştık, sonra bi öğrendik meğersem aynı kişi 2-3 kişiden yemek ısmarlatmış :D |
günlük giderim 300 üzerinde bunlar 50 lira peşinemi düşüyor ciddi ciddi |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:15:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.