![]() |
1250 tl ye Greencard gocmenvizesi.com burdan aşvurdum sizce hata mı yaptım ankaraya kadar olan yol ücreti abd e kadar olan uçak billeti konsolosluk ücretleri ve ilk 45 günlük konaklama ücretini biz karşılıyoruz ve sizlere iş tecrübeniz varsa o sektörde işe sağlıyoruz dediler 100 ödeme sağladım geri kalanını tamamlamam için bir süre verildi. greencard çıkabilir ve çıkmayabilir de dediler herşey bize ait denildi pek güven verdiler greencard çıkabilir de çıkmayabilir de denildi sizce doğrudan başvuru yapsaydım daha mı mantıklıydı |
Doğrudan başvuru yapmanız daha mantıklıydı. |
Hocam şahsen domain adı cringe geldi bana yine de siz bilirsiniz tabii |
Selamlar, hocam aracıya ihtiyacınız yok, kendiniz Youtube'daki rehberlerden bakarak yapabilirsiniz başvuruyu aslında oldukça kolay. |
geçmiş olsun. yasal yollara başvurun |
Dolandırılmışsınız geçmiş olsun. |
Bir yakınım tanıdıkları için green card başvurusu yapıyordu. Aslında düzgün bir youtube videosu bulup oradaki yönergeleri uygulasanız kafi. Fakat işini garantiye alanlar genelde bu tarz sitelerden işlem yapıyor. Faka bildiğim kadarıyla bir üyelik kodu oluşuyor başvurduktan sonra. o çok kıymetli. Elinizde değilse onu bir soruşturun. |
Hocam yorumumu yanlış anlamayın, bir önceki konunuza da yazmıştım. Bu tarz sitelerden başvuru yapmayın diye neden diye sormuştunuz. Tam olarak bu yüzden, ne olacağı belli değil, kiminle iletişim kuracağın belli değil, iki gün sonra çekip gitseler paranın üstüne yatsalar şikayet edeceğin bir yer yok. Vizen çıkmadı diyip olayı kapatabilirler |
Başvuru kapalı ki şuanda belli zaman periyotları var ve ücretsiz. greenkart garantisi verse bi firma gerçek olsa değil 1250 1milyon verecek insanlar tanıyorum ☺ |
Keşke kendiniz yapsaydınız şu an greencard çekilişinde hak kazansanırsanız başvuru kodunu vermiyor bazı firmalar diye duyum almıştım. ben kendim yaptım, youtube'da bu sorunla karşılaşan çok. başvuru kodunuzu verdiler mi? |
Alıntı:
|
Alıntı:
1250tl'ye 45 günlük konaklama, ankaraya bilet, amerikaya bilet, iş bulma gibi imkanlar sağlanıyor ve bunlar 100$ bile etmiyor siz cidden bu rakama amerikaya uçak bileti alabileceğinize inandınız mı |
gereen kart çekilişi, hacılık çıkma şansı gibi. arkadaşların dediği gibi aracı kurumlara para vermeyin, izleyin youtube ve öğrenin önemli şeyleri, kendiniz başvurun, türkçe karakter kullanmayın. hele bide ad soyad çok sade ve kısa ise direk alınırsınız. bi tanıdığım abi vardı, memleketinde soy ismi ile sürekli dalga geçiyolardı, ad soyad : H. Top du. adamla habire dalga geçiyolardı. başvuru yaptı bunaldı milletten. gitti şimdi parayla beş taş oynuyo, herkes oo h. bey hoşgeldiniz vs vs. ilgi alaka o biçim. onunda kabul ediliş sebebi bizde manası kötü olan top kelimesi onlarda üst düzey demek diye, adam direk seçildi belki hurafe belki ondan ama adam orda şuan deli para kazanıyor. ilk gittiğinde de yaptığı iş benzin pompacılığı şuan kimbilir hangi mertebede. o yüzden aracı kurumlarla uğraşmayın, direk kendiniz başvurun samimiyetinizle, birazda bu süreçte ingilizcenizi geliştirin, çünkü ankara konsolosluk da bi kel vardı çok zorluyodu milleti. kendinizi ifade edecek, bi taksi çağırabilecek kadar ingilizceniz olsa yeterli. bol şans. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
https://www.youtube.com/watch?v=2GR11hdQm8Q |
greencard başvuruları ekim kasım aylarında yapılır mayıs ayında açıklanır. https://tr.usembassy.gov/tr/visas-tr...rsity-visa-tr/ detaylarınıa bu linkten bakabilirsiniz. aracıya ihtiyacınız yoktur. kendiniz çok kolay bir şekilde başvurabilirsiniz. |
Alıntı:
|
Alıntı:
başvuru süreci içerisinde yasal kimliğe bürünüp büyük ihtimalle çıkmadı mı diyecekler domainlerine whois çektim 2019 diyor godaddy firmasından almışlar thodex çiftlikbank gibi mi oluyor tam anlamadım başta yasal görünüp çıkmadı deyip 1250 tl e yatacaklar yani |
Alıntı:
https://tr.usembassy.gov/tr/visas-tr...rsity-visa-tr/ |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Çok amatörlermiş. 1.250 TL de neymiş. Sırf bu meblağdan sebep bile şüphe duyarım. 10-20k deseler daha inandırıcı gelirdi. |
Muhtemelen size mayıs ayında green card çıktı. Konsolosluk işlemler için bir kaç bin dolar istiyor diye bidaha para isteyeceklerdi. Bence 100 tl ile iyi kurtulmuşsunuz. |
1250TL şu an benim aylık KYK kredim, sizce bu paraya saydıklarınızı yapabilir miyim? Daha uyanık olmanız lazım. |
ben 2022 de yaptım mayısı bekliyorum inşallah çıkar |
Kendiniz direk başvuru yapsaydınız daha iyi olurdu. Umarım bir hayal kırıklığı olmaz. |
Alıntı:
|
seni uyardım dün ama halamı bu yanlışa düştün pes. kart çıkmadan danışmanlık hizmetleri,pasaport ulaşım evrak hizmetleri olmaz dedim.ben sana kart çıktı sandım ama çıkmamış sen daha sadece başvruru yapacakmışsın.100 lira sana ders olsun sadakan olsun ve bulaşma böyle sitelere. kart çıkmadan para almak sana saçma gelmedimi bu hataya düştün. o kadar uyardım seni |
hocam greencarda başvuru zaten ücretsiz, adamlar danışmanlık adı altında sizi ütmüş, yasal yollara başvursanızda sonuç alacağınızı sanmam, "ingilizce bilmiyordu, şahıs yerine başvuru yaptık, konaklama yerlerini ayarladık, danışmanlık bedeli aldık" der yırtarlar. adliye önünde arzuhalcilerden farkı yok, belirli bilgi birikimi olabilir ama bi avukat tecrübesinde olamazlar, yarın patlarsanız yakasına yapışıp hak arayamazsınız, vel hasıl soğuk su için derim. |
Hocam bu parayı forumdan herhangi birine verseniz hatta hiç para harcamadan forumda sorsanız daha fazla bilgi sahibi olurdunuz. Zaten bie konu açmışsınız ama galiba ya bilgi veren olmadı yada siz dinlemediniz. Öncelikle greencard başvuruları belirli zamanda oluyor ve şu anda yok. TR ABD uçak bileti zaten 1000 dolardan fazla. Bir şey yaparken mantığınızı kullanın biraz hocam. Yanlış anlamayın lütfen size hakaret vb. için yazmadım. Sonraki hatalara düşmeyin diye yazdım. |
greencart başvuruları çoktan bitti. başvuru yapamazlar |
Hocam merhaba green kart basvurusu su an kapali. 6 mayista sonuclanacak Siz 1250 $ mi anlastiniz galiba ? Sizden son 6 aylik foto istediler mi ? |
Alıntı:
Allah'tan 1250 yatırmamışım.Kalan işlemi İptal ettim fakat 100 TL i ödemeyeceklerini çünkü danışma bedeli olduğunu belirtiler ürün olsa tamam dediler. |
Bedavaya kendin katılabilirdin çekilişe. Geçmiş olsun |
O doldurduğunuz formu ben yaptım :) https://seditio.com.tr/shop/green-card-basvuru-formu Günde yüzlerce başvuru alıyorlar firmayı tanımıyorum d0landırıcı olduğunu sanmıyorum ama fiyat çok düşükmüş verilen hizmete göre. 249 tl başvuru ücreti alıyorlardı en son. |
Alıntı:
* Uçak bileti vs de karşılayabilir firma. aten 100 kişiden 1 kişiye kart çıkıyor. 50 diyelim. 63 bin para eder uçak bileti de alınır evraklar da hazırlanır. (sağlık raporu vs hariç Edit.devamına baktım şimdi. Konsolosluk ücreti 300 400 dolardı galiba. Artı konaklama :) bunlar imkansız işte. |
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:04:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.