R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   1250 tl ye Greencard (https://www.r10.net/off-topic/3596869-1250-tl-ye-greencard.html)

syst3mown3r 20-03-2023 15:47:41

1250 tl ye Greencard
 
gocmenvizesi.com burdan aşvurdum sizce hata mı yaptım
ankaraya kadar olan yol ücreti abd e kadar olan uçak billeti konsolosluk ücretleri ve ilk 45 günlük konaklama ücretini biz karşılıyoruz ve sizlere iş tecrübeniz varsa o sektörde işe sağlıyoruz dediler 100 ödeme sağladım geri kalanını tamamlamam için bir süre verildi.

greencard çıkabilir ve çıkmayabilir de dediler herşey bize ait denildi pek güven verdiler greencard çıkabilir de çıkmayabilir de denildi sizce doğrudan başvuru yapsaydım daha mı mantıklıydı

imdelibas 20-03-2023 15:48:44

Doğrudan başvuru yapmanız daha mantıklıydı.

yekincix 20-03-2023 15:49:03

Hocam şahsen domain adı cringe geldi bana yine de siz bilirsiniz tabii

GÖKTUĞ 20-03-2023 15:49:45

Selamlar, hocam aracıya ihtiyacınız yok, kendiniz Youtube'daki rehberlerden bakarak yapabilirsiniz başvuruyu aslında oldukça kolay.

paollu 20-03-2023 15:50:11

geçmiş olsun. yasal yollara başvurun

ByMaster 20-03-2023 15:50:17

Dolandırılmışsınız geçmiş olsun.

Noventa 20-03-2023 15:50:51

Bir yakınım tanıdıkları için green card başvurusu yapıyordu. Aslında düzgün bir youtube videosu bulup oradaki yönergeleri uygulasanız kafi. Fakat işini garantiye alanlar genelde bu tarz sitelerden işlem yapıyor. Faka bildiğim kadarıyla bir üyelik kodu oluşuyor başvurduktan sonra. o çok kıymetli. Elinizde değilse onu bir soruşturun.

Toprakyazgi 20-03-2023 15:51:29

Hocam yorumumu yanlış anlamayın, bir önceki konunuza da yazmıştım. Bu tarz sitelerden başvuru yapmayın diye neden diye sormuştunuz. Tam olarak bu yüzden, ne olacağı belli değil, kiminle iletişim kuracağın belli değil, iki gün sonra çekip gitseler paranın üstüne yatsalar şikayet edeceğin bir yer yok. Vizen çıkmadı diyip olayı kapatabilirler

Cycl0ne 20-03-2023 15:52:35

Başvuru kapalı ki şuanda belli zaman periyotları var ve ücretsiz.

greenkart garantisi verse bi firma gerçek olsa değil 1250 1milyon verecek insanlar tanıyorum ☺

KartalGroup 20-03-2023 15:53:05

Keşke kendiniz yapsaydınız şu an greencard çekilişinde hak kazansanırsanız başvuru kodunu vermiyor bazı firmalar diye duyum almıştım.
ben kendim yaptım, youtube'da bu sorunla karşılaşan çok.
başvuru kodunuzu verdiler mi?

syst3mown3r 20-03-2023 15:53:50

Alıntı:

ByMaster Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752493)
Dolandırılmışsınız geçmiş olsun.

https://www.instagram.com/gocmenvizesicom/ 0212 ile arayan bir danışmanlık firması çağrı hizmetleri var sanmıyorum.

ByMaster 20-03-2023 15:55:20

Alıntı:

syst3mown3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752515)
https://www.instagram.com/gocmenvizesicom/ 0212 ile arayan bir danışmanlık firması çağrı hizmetleri var sanmıyorum.

Hocam konuyu okumadınız mı ?
1250tl'ye 45 günlük konaklama, ankaraya bilet, amerikaya bilet, iş bulma gibi imkanlar sağlanıyor ve bunlar 100$ bile etmiyor siz cidden bu rakama amerikaya uçak bileti alabileceğinize inandınız mı

imza5555 20-03-2023 15:57:18

gereen kart çekilişi, hacılık çıkma şansı gibi. arkadaşların dediği gibi aracı kurumlara para vermeyin, izleyin youtube ve öğrenin önemli şeyleri, kendiniz başvurun, türkçe karakter kullanmayın. hele bide ad soyad çok sade ve kısa ise direk alınırsınız. bi tanıdığım abi vardı, memleketinde soy ismi ile sürekli dalga geçiyolardı, ad soyad : H. Top du. adamla habire dalga geçiyolardı. başvuru yaptı bunaldı milletten. gitti şimdi parayla beş taş oynuyo, herkes oo h. bey hoşgeldiniz vs vs. ilgi alaka o biçim. onunda kabul ediliş sebebi bizde manası kötü olan top kelimesi onlarda üst düzey demek diye, adam direk seçildi belki hurafe belki ondan ama adam orda şuan deli para kazanıyor. ilk gittiğinde de yaptığı iş benzin pompacılığı şuan kimbilir hangi mertebede.

o yüzden aracı kurumlarla uğraşmayın, direk kendiniz başvurun samimiyetinizle, birazda bu süreçte ingilizcenizi geliştirin, çünkü ankara konsolosluk da bi kel vardı çok zorluyodu milleti. kendinizi ifade edecek, bi taksi çağırabilecek kadar ingilizceniz olsa yeterli.

bol şans.

luannn 20-03-2023 15:57:40

Alıntı:

syst3mown3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752515)
https://www.instagram.com/gocmenvizesicom/ 0212 ile arayan bir danışmanlık firması çağrı hizmetleri var sanmıyorum.

Dolandırıcıların bile çağrı hizmetleri var hocam profesyonel şekilde yapıyorlar verdiğiniz fiyatlara konaklama ve ulaşım dahil demelerinden şüphelenmeniz lazımdı türkiye içinde bu miktarlara uçamıyorsunuz :D

syst3mown3r 20-03-2023 15:58:22

Alıntı:

ByMaster Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752493)
Dolandırılmışsınız geçmiş olsun.

Alıntı:

ByMaster Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752523)
Hocam konuyu okumadınız mı ?
1250tl'ye 45 günlük konaklama, ankaraya bilet, amerikaya bilet, iş bulma gibi imkanlar sağlanıyor ve bunlar 100$ bile etmiyor siz cidden bu rakama amerikaya uçak bileti alabileceğinize inandınız mı

geri kalan 1150 tl i yatırmayayım mı şimdi ?

cumbullop 20-03-2023 16:00:15

Alıntı:

syst3mown3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752548)
geri kalan 1150 tl i yatırmayayım mı şimdi ?

hocam allah aşkına millet nediyor siz nediyorsunuz .D kahkaha attım.
https://www.youtube.com/watch?v=2GR11hdQm8Q

okitap 20-03-2023 16:01:19

greencard başvuruları ekim kasım aylarında yapılır mayıs ayında açıklanır.
https://tr.usembassy.gov/tr/visas-tr...rsity-visa-tr/
detaylarınıa bu linkten bakabilirsiniz. aracıya ihtiyacınız yoktur. kendiniz çok kolay bir şekilde başvurabilirsiniz.

ByMaster 20-03-2023 16:01:20

Alıntı:

syst3mown3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752548)
geri kalan 1150 tl i yatırmayayım mı şimdi ?

hocam 1250 liraya türkiye'de herhangi bir butik otelde 1 gece bile konaklayamazsınız. imkanı yok böyle bir şeyin tabiki yatırmayın. 1250 dolar olsa neyse de 50 dolarla nerede 45 gün kalacaksınız 😂

syst3mown3r 20-03-2023 16:01:57

Alıntı:

luannn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752546)
Dolandırıcıların bile çağrı hizmetleri var hocam profesyonel şekilde yapıyorlar verdiğiniz fiyatlara konaklama ve ulaşım dahil demelerinden şüphelenmeniz lazımdı türkiye içinde bu miktarlara uçamıyorsunuz :D


başvuru süreci içerisinde yasal kimliğe bürünüp büyük ihtimalle çıkmadı mı diyecekler domainlerine whois çektim 2019 diyor godaddy firmasından almışlar
thodex çiftlikbank gibi mi oluyor tam anlamadım başta yasal görünüp çıkmadı deyip 1250 tl e yatacaklar yani

okitap 20-03-2023 16:03:59

Alıntı:

syst3mown3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752569)
başvuru süreci içerisinde yasal kimliğe bürünüp büyük ihtimalle çıkmadı mı diyecekler domainlerine whois çektim 2019 diyor godaddy firmasından almışlar
thodex çiftlikbank gibi mi oluyor tam anlamadım başta yasal görünüp çıkmadı deyip 1250 tl e yatacaklar yani

başvurular ekim kasım ayında yapılır mayısta sonuçlanır.
https://tr.usembassy.gov/tr/visas-tr...rsity-visa-tr/

luannn 20-03-2023 16:05:52

Alıntı:

syst3mown3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752569)
başvuru süreci içerisinde yasal kimliğe bürünüp büyük ihtimalle çıkmadı mı diyecekler domainlerine whois çektim 2019 diyor godaddy firmasından almışlar
thodex çiftlikbank gibi mi oluyor tam anlamadım başta yasal görünüp çıkmadı deyip 1250 tl e yatacaklar yani

Hocam 0216 kullanıyorlar diye dolandıran çok kişi var örnek verecek olursam Gemilerde çalışmaya iş garantili kursa yazdırıyorlar sizden kurs ücretini alıyorlar yalandan belge verip şu limana git gemi orda bekliyor diyip 5000$ maaş garantili insanları dolandırıyorlar yeni başlayıp direk gemilere gidemiyorsun bunu bilmeyen insanlar kurs parası verip dolandırılıyorlar whois sorgulayıp 2019 diye güven vermesin size 1250tl ye düşünün türkiyede bir günlük otel bile en ucuz yerde 300 liradan başlıyor biraz mantıklı düşünün

syst3mown3r 20-03-2023 16:07:40

Alıntı:

ByMaster Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752567)
hocam 1250 liraya türkiye'de herhangi bir butik otelde 1 gece bile konaklayamazsınız. imkanı yok böyle bir şeyin tabiki yatırmayın. 1250 dolar olsa neyse de 50 dolarla nerede 45 gün kalacaksınız 😂

hocam neyse Allahtan size sormuşum peki bu 100 tl i nasıl geri alabilirim giti mi tutar konuşup geri ödeme falan yapmazlar mı

syst3mown3r 20-03-2023 16:10:25

Alıntı:

cumbullop Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752559)
hocam allah aşkına millet nediyor siz nediyorsunuz .D kahkaha attım.
https://www.youtube.com/watch?v=2GR11hdQm8Q

1250 tl yatırmadım ki :D hemen şikayetvar.com da şikayet açıyorum umarım o yatırdığım 100 tl i iade geçerler.

C0S4R 20-03-2023 16:15:52

Çok amatörlermiş. 1.250 TL de neymiş. Sırf bu meblağdan sebep bile şüphe duyarım. 10-20k deseler daha inandırıcı gelirdi.

falone 20-03-2023 16:18:48

Muhtemelen size mayıs ayında green card çıktı. Konsolosluk işlemler için bir kaç bin dolar istiyor diye bidaha para isteyeceklerdi. Bence 100 tl ile iyi kurtulmuşsunuz.

tiptu 20-03-2023 16:27:40

1250TL şu an benim aylık KYK kredim, sizce bu paraya saydıklarınızı yapabilir miyim? Daha uyanık olmanız lazım.

runo 20-03-2023 21:45:42

ben 2022 de yaptım mayısı bekliyorum inşallah çıkar

OzeL 20-03-2023 21:48:07

Kendiniz direk başvuru yapsaydınız daha iyi olurdu. Umarım bir hayal kırıklığı olmaz.

Gerrard 20-03-2023 22:15:16

Alıntı:

syst3mown3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084752473)
gocmenvizesi.com burdan aşvurdum sizce hata mı yaptım
ankaraya kadar olan yol ücreti abd e kadar olan uçak billeti konsolosluk ücretleri ve ilk 45 günlük konaklama ücretini biz karşılıyoruz ve sizlere iş tecrübeniz varsa o sektörde işe sağlıyoruz dediler 100 ödeme sağladım geri kalanını tamamlamam için bir süre verildi.

greencard çıkabilir ve çıkmayabilir de dediler herşey bize ait denildi pek güven verdiler greencard çıkabilir de çıkmayabilir de denildi sizce doğrudan başvuru yapsaydım daha mı mantıklıydı

sadece ucak bileti tek yok 500-600 dolar sen dusun gerisini :DDD

eyefive5 20-03-2023 22:18:39

seni uyardım dün ama halamı bu yanlışa düştün pes. kart çıkmadan danışmanlık hizmetleri,pasaport ulaşım evrak hizmetleri olmaz dedim.ben sana kart çıktı sandım ama çıkmamış sen daha sadece başvruru yapacakmışsın.100 lira sana ders olsun sadakan olsun ve bulaşma böyle sitelere. kart çıkmadan para almak sana saçma gelmedimi bu hataya düştün. o kadar uyardım seni

ocon 21-03-2023 00:20:51

hocam greencarda başvuru zaten ücretsiz, adamlar danışmanlık adı altında sizi ütmüş, yasal yollara başvursanızda sonuç alacağınızı sanmam, "ingilizce bilmiyordu, şahıs yerine başvuru yaptık, konaklama yerlerini ayarladık, danışmanlık bedeli aldık" der yırtarlar. adliye önünde arzuhalcilerden farkı yok, belirli bilgi birikimi olabilir ama bi avukat tecrübesinde olamazlar, yarın patlarsanız yakasına yapışıp hak arayamazsınız, vel hasıl soğuk su için derim.

kertenkele01 21-03-2023 00:47:07

Hocam bu parayı forumdan herhangi birine verseniz hatta hiç para harcamadan forumda sorsanız daha fazla bilgi sahibi olurdunuz.
Zaten bie konu açmışsınız ama galiba ya bilgi veren olmadı yada siz dinlemediniz.

Öncelikle greencard başvuruları belirli zamanda oluyor ve şu anda yok.
TR ABD uçak bileti zaten 1000 dolardan fazla.
Bir şey yaparken mantığınızı kullanın biraz hocam.

Yanlış anlamayın lütfen size hakaret vb. için yazmadım. Sonraki hatalara düşmeyin diye yazdım.

AndroiDeveloper 21-03-2023 02:43:59

greencart başvuruları çoktan bitti. başvuru yapamazlar

sonsuzjoker 21-03-2023 03:31:59

Hocam merhaba green kart basvurusu su an kapali. 6 mayista sonuclanacak Siz 1250 $ mi anlastiniz galiba ?

Sizden son 6 aylik foto istediler mi ?

syst3mown3r 21-03-2023 08:40:40

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084756230)
hocam greencarda başvuru zaten ücretsiz, adamlar danışmanlık adı altında sizi ütmüş, yasal yollara başvursanızda sonuç alacağınızı sanmam, "ingilizce bilmiyordu, şahıs yerine başvuru yaptık, konaklama yerlerini ayarladık, danışmanlık bedeli aldık" der yırtarlar. adliye önünde arzuhalcilerden farkı yok, belirli bilgi birikimi olabilir ama bi avukat tecrübesinde olamazlar, yarın patlarsanız yakasına yapışıp hak arayamazsınız, vel hasıl soğuk su için derim.

Giden 100 TL oldu Şikayetvar.com a konu açtım.
Allah'tan 1250 yatırmamışım.Kalan işlemi İptal ettim fakat 100 TL i ödemeyeceklerini çünkü danışma bedeli olduğunu belirtiler ürün olsa tamam dediler.

Zyron 21-03-2023 09:26:23

Bedavaya kendin katılabilirdin çekilişe. Geçmiş olsun

ntka 21-03-2023 10:53:19

O doldurduğunuz formu ben yaptım :)
https://seditio.com.tr/shop/green-card-basvuru-formu

Günde yüzlerce başvuru alıyorlar firmayı tanımıyorum d0landırıcı olduğunu sanmıyorum ama fiyat çok düşükmüş verilen hizmete göre.
249 tl başvuru ücreti alıyorlardı en son.

Cnky 21-03-2023 12:05:14

Alıntı:

syst3mown3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084757395)
Giden 100 TL oldu Şikayetvar.com a konu açtım.
Allah'tan 1250 yatırmamışım.Kalan işlemi İptal ettim fakat 100 TL i ödemeyeceklerini çünkü danışma bedeli olduğunu belirtiler ürün olsa tamam dediler.

Ne şikayeti açtınız ki. Adamlarla anlaşmışsınız büyük ihtimal sorular vs de sordunuz. Danışmanlık yapmışlar. Bugün avukata gitseniz saatlik danışma ücreti 400 500 belki daha fazladır. Şikayetlik bir durum yok.
*
Uçak bileti vs de karşılayabilir firma. aten 100 kişiden 1 kişiye kart çıkıyor. 50 diyelim. 63 bin para eder uçak bileti de alınır evraklar da hazırlanır. (sağlık raporu vs hariç

Edit.devamına baktım şimdi. Konsolosluk ücreti 300 400 dolardı galiba. Artı konaklama :) bunlar imkansız işte.

Hekilli 21-03-2023 12:44:23

https://youtube.com/shorts/JSaBxpcO0p0?feature=share


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:04:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.