![]() |
R10 Çöktü Mü Acaba? Az önce bu hatayı tek ben mi aldım acaba?? |
Gittik geldik hocam valla. |
yoğun saatler de olabiliyor hocam öyle şeyler |
Olur arada. Alıştık. |
bizde bizde |
Oldu hocam geldi gitti bir an. |
Hocam bende de anlık öyle oldu. Sonra yüklendi Timeout vb. hatalarla karşılaştım. |
Olabilir hocam arada oluyor panik yapılacak durum yok. |
Rokito sinirlendi bize sanırım :r4: |
rokito ağırlığı attı üstünden https://cdn.r10.net/gifs/2.gif |
Alıntı:
Alıntı:
|
Galiba arada gidiyor |
uzun zamandır olmamıştı.denk geldim az önce |
Yaşlanıp ben çöktüm bee.. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:54:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.