R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   R10 Çöktü Mü Acaba? (https://www.r10.net/off-topic/3538361-r10-coktu-mu-acaba.html)

yigityavuzy 03-02-2023 20:55:53

R10 Çöktü Mü Acaba?
 
Az önce bu hatayı tek ben mi aldım acaba??

YU Digital 03-02-2023 20:56:34

Gittik geldik hocam valla.

Muhammet 03-02-2023 20:56:38

yoğun saatler de olabiliyor hocam öyle şeyler

RakipsizHizmet 03-02-2023 20:56:38

Olur arada. Alıştık.

safadurum12 03-02-2023 20:56:51

bizde bizde

Sedner 03-02-2023 20:56:52

Oldu hocam geldi gitti bir an.

aliyasiny65 03-02-2023 20:57:02

Hocam bende de anlık öyle oldu. Sonra yüklendi Timeout vb. hatalarla karşılaştım.

Kirkbir 03-02-2023 20:57:02

Olabilir hocam arada oluyor panik yapılacak durum yok.

Borakan 03-02-2023 20:57:05

Rokito sinirlendi bize sanırım :r4:

cemvrs 03-02-2023 20:58:25

rokito ağırlığı attı üstünden https://cdn.r10.net/gifs/2.gif

yigityavuzy 03-02-2023 20:59:06

Alıntı:

Kirkbir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084434637)
Olabilir hocam arada oluyor panik yapılacak durum yok.

Panik yok hocam merak ettim
Alıntı:

Borakan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084434638)
Rokito sinirlendi bize sanırım :r4:

Olabilir

ByRecep77 03-02-2023 21:00:55

Galiba arada gidiyor


eyefive5 03-02-2023 21:06:18

uzun zamandır olmamıştı.denk geldim az önce

dEaTh 03-02-2023 21:07:45

Yaşlanıp ben çöktüm bee..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:54:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.