R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Kız Bebek İsim Önerisi (https://www.r10.net/off-topic/3418823-kiz-bebek-isim-onerisi.html)

bulmusemr77 30-10-2022 01:21:51

Kız Bebek İsim Önerisi
 
Evet arkadaslar 1,5 yildir evliyim ve önümuzdeki hafta nasip olursa buyuk ihtimal cuma gunu bebegimizi kucagimiza alicaz insallah ama hala isim bulamadik tam buluyoruz sonra bi icimize sinmiyor belki siz degerli arkadaslardan bir fikir alirim diye dusundum suana kadar en fazla kafama yatan isimler bunlardi
-Asel Lina
-asel mira
-eslem mira
-neva
-meva

sizlerinde
desteklerini onerilerini beklerim 🙏

Arkadaslar herkese cok tesekkur ederim ancak beklendigi gibi olmadi ve haftaya degil bu sabah 7:30 da hstane 11:50 de doguma aldilar 12:20 de kizimi kucagima aldim ve o anda en son karar verdigimiz eslem mira koyduk herkese tesekkur ederim allah hepinize bu sevinci mutlulugu yasatmayi nasip eylesin 🙏

zKaratas 30-10-2022 01:22:29

hira öneririm

Bozdurma 30-10-2022 01:23:56

almina

SitePro 30-10-2022 01:24:34

Hatice

SociAdwer 30-10-2022 01:25:28

Alara
Lara
Yağmur
Dilara
Begüm
Aleyna

paollu 30-10-2022 01:25:42

Elif

LogMane 30-10-2022 01:26:15

Azra

sizdeyiz 30-10-2022 01:27:44

Sevdiğim isimler;
Elif
Mila
Kızımın isimleri;
Zeynep esma
Mihrimah
😍

MAK 30-10-2022 01:29:41

oncelikle saglık sıhat ve başarı dolu bir ömrü olması dileğle
lena sanki kulaga daha hoş geliyor ..

iusta 30-10-2022 01:32:22

aybüke


öneririm hocam .

kara56 30-10-2022 01:33:01

Hira Nur
Nisa Nur
Zeynep İkra

Allah saglikli bir sekilde kucaginiza almayi nasip etsin 😊

reprimond 30-10-2022 01:34:37

Bir tane İnci'm var.
Çok beğeniyorum :)

Defineci 30-10-2022 01:35:18

Allah sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmeyi nasip etsin dostum. Kız çocuğu altından daha değerlidir benim gözümde.

Çocuk doğduğunda ağlayıp ağlamadığını beni alıntılayarak cevap verirsen sevinirim. ;)

Ben iki kızımında doğumunda ağlamıştım.

PetitJoueur 30-10-2022 01:39:26

Darısı başıma diyeyim hocam kız çocuk içim :)

Benim de olursa kız çocuğum Nisan veya Nehir isimlerini düşünüyorum hocam.

Rebellius 30-10-2022 01:43:15

Nida

OktayDurak 30-10-2022 01:43:22

Benim kızım da kısmetse bu yılın sonunda geliyor. İsmi çoğu kişiden olumlu yorum alan ve çok sevdiğim bir şiir olan: Gülce

atesa 30-10-2022 01:46:36

Irmak

Mur4tt 30-10-2022 02:11:31

Bende önce lina düşündüm sonra baktım değişk olsun diye çok lina koyan var yeni çocuklarda bide soyismimze uyumlu değil o yüzden vazgeçtim eşimde beğenmişti eşim neva olsun dedi anlamı güzel ama neva söylenişi hoşuma gitmedi beren olsun dedi çok seviyorum iyi tamam bende yanına su koydum berensu oldu anlamıda güzel ismide bence

Gelistir 30-10-2022 03:59:36

ilerde kızım olursa şayet öykü asel koyacağım

Vorevia 30-10-2022 04:01:36

Kardeşim selam, 4 aylık kızım var, adı Alvina :)

Doguka33 30-10-2022 06:13:50

Bence sadece ''Asel'' çok iyi.
Anlamı da çok güzelmiş,

Asel ismi Arapçadır. Arapçada "bal" anlamında kullanılmaktadır. Söz konusu bal, insanlara şifa veren, iyileştiren özelliklere sahiptir.

Allah analı babalı büyütsün inşallah.

akilicaslan3 30-10-2022 15:23:47

Kumsal

KodAvcısı 30-10-2022 16:03:39

-Asel Lina
Kızımın adı . 2022 'nin trend isimleri arasında.

Sqalen 30-10-2022 17:03:29

Hocam kız çocuğu ise annesi karar versin. İlerleyen günlerde sıkıntı olmasın :) Ama senin önerilerinden Asel Mira hoşuma gitti. Allah analı babalı sağlıklı sıhhatli büyütsün :)

Hibo 30-10-2022 17:31:02

Nehir

yunnux 30-10-2022 20:11:45

Alıntı:

bulmusemr77 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083774198)
Evet arkadaslar 1,5 yildir evliyim ve önümuzdeki hafta nasip olursa buyuk ihtimal cuma gunu bebegimizi kucagimiza alicaz insallah ama hala isim bulamadik tam buluyoruz sonra bi icimize sinmiyor belki siz degerli arkadaslardan bir fikir alirim diye dusundum suana kadar en fazla kafama yatan isimler bunlardi
-Asel Lina
-asel mira
-eslem mira
-neva
-meva

sizlerinde
desteklerini onerilerini beklerim 🙏


bunlar gerçekten isim mi ?
şahsen 5000 tane kızım olsa bu isimlerden birini bile koymam.

Zorluer 30-10-2022 20:15:16

Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin..
Aynı olayı biz de yaşadık. 8 ay boyunca isim bulamadık. Çok baktık, araştırdık vs. vs. ama net bir şey bulamadık.
Bir de bizim kız öyle bi gizliyordu ki yüzünü hiç bir kontrolde yüzünü göstermemişti. En son kontrolde yine gittik. Yine yüzünü saklıyordu. Doktor da yine göstermiyor dedi yüzünü saklıyor.
Bende dedim ki ne gizemli kızmış aylarca göremedik. Adı Gizem olsun dedik :)
Şimdi 5 yaşında çok şükür yaşama sebebim :)

murro 30-10-2022 23:03:46

Bilge

Watere 30-10-2022 23:51:49

lina

DoraOtomotiv 31-10-2022 00:18:05

Dora koymamış olsam Arya koyardım.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:07:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.