![]() |
Kız Bebek İsim Önerisi Evet arkadaslar 1,5 yildir evliyim ve önümuzdeki hafta nasip olursa buyuk ihtimal cuma gunu bebegimizi kucagimiza alicaz insallah ama hala isim bulamadik tam buluyoruz sonra bi icimize sinmiyor belki siz degerli arkadaslardan bir fikir alirim diye dusundum suana kadar en fazla kafama yatan isimler bunlardi -Asel Lina -asel mira -eslem mira -neva -meva sizlerinde desteklerini onerilerini beklerim 🙏 Arkadaslar herkese cok tesekkur ederim ancak beklendigi gibi olmadi ve haftaya degil bu sabah 7:30 da hstane 11:50 de doguma aldilar 12:20 de kizimi kucagima aldim ve o anda en son karar verdigimiz eslem mira koyduk herkese tesekkur ederim allah hepinize bu sevinci mutlulugu yasatmayi nasip eylesin 🙏 |
hira öneririm |
almina |
Hatice |
Alara Lara Yağmur Dilara Begüm Aleyna |
Elif |
Azra |
Sevdiğim isimler; Elif Mila Kızımın isimleri; Zeynep esma Mihrimah 😍 |
oncelikle saglık sıhat ve başarı dolu bir ömrü olması dileğle lena sanki kulaga daha hoş geliyor .. |
aybüke öneririm hocam . |
Hira Nur Nisa Nur Zeynep İkra Allah saglikli bir sekilde kucaginiza almayi nasip etsin 😊 |
Bir tane İnci'm var. Çok beğeniyorum :) |
Allah sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmeyi nasip etsin dostum. Kız çocuğu altından daha değerlidir benim gözümde. Çocuk doğduğunda ağlayıp ağlamadığını beni alıntılayarak cevap verirsen sevinirim. ;) Ben iki kızımında doğumunda ağlamıştım. |
Darısı başıma diyeyim hocam kız çocuk içim :) Benim de olursa kız çocuğum Nisan veya Nehir isimlerini düşünüyorum hocam. |
Nida |
Benim kızım da kısmetse bu yılın sonunda geliyor. İsmi çoğu kişiden olumlu yorum alan ve çok sevdiğim bir şiir olan: Gülce |
Irmak |
Bende önce lina düşündüm sonra baktım değişk olsun diye çok lina koyan var yeni çocuklarda bide soyismimze uyumlu değil o yüzden vazgeçtim eşimde beğenmişti eşim neva olsun dedi anlamı güzel ama neva söylenişi hoşuma gitmedi beren olsun dedi çok seviyorum iyi tamam bende yanına su koydum berensu oldu anlamıda güzel ismide bence |
ilerde kızım olursa şayet öykü asel koyacağım |
Kardeşim selam, 4 aylık kızım var, adı Alvina :) |
Bence sadece ''Asel'' çok iyi. Anlamı da çok güzelmiş, Asel ismi Arapçadır. Arapçada "bal" anlamında kullanılmaktadır. Söz konusu bal, insanlara şifa veren, iyileştiren özelliklere sahiptir. Allah analı babalı büyütsün inşallah. |
Kumsal |
-Asel Lina Kızımın adı . 2022 'nin trend isimleri arasında. |
Hocam kız çocuğu ise annesi karar versin. İlerleyen günlerde sıkıntı olmasın :) Ama senin önerilerinden Asel Mira hoşuma gitti. Allah analı babalı sağlıklı sıhhatli büyütsün :) |
Nehir |
Alıntı:
bunlar gerçekten isim mi ? şahsen 5000 tane kızım olsa bu isimlerden birini bile koymam. |
Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.. Aynı olayı biz de yaşadık. 8 ay boyunca isim bulamadık. Çok baktık, araştırdık vs. vs. ama net bir şey bulamadık. Bir de bizim kız öyle bi gizliyordu ki yüzünü hiç bir kontrolde yüzünü göstermemişti. En son kontrolde yine gittik. Yine yüzünü saklıyordu. Doktor da yine göstermiyor dedi yüzünü saklıyor. Bende dedim ki ne gizemli kızmış aylarca göremedik. Adı Gizem olsun dedik :) Şimdi 5 yaşında çok şükür yaşama sebebim :) |
Bilge |
lina |
Dora koymamış olsam Arya koyardım. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:07:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.