![]() |
Havrita Hacklendi Ve Sitesi Uçtu havrita.com türkiyede tepkiye yol açmıştı herkes toplanıp şikayet etmişti bir grup hacker siteyi hacklemiş güzelde yazı yazıp video atmışlardı lakin şuan siteye ulaşılamıyor sanırım sahibi şuan 3,5 atıyordur bütün inşallah kim olduğu ortaya çıkar |
Sahibi niye 3,5 atıyor ? Yav bu işten nemalan, para kazanan bir kaç dernek bozuntusu ile bir proje linç edilmeye çalışıyor. Aynı hassasiyeti zamanında merdiven altı dernekler için niye göstermediler ? Yoksa bunları besleyenlerde yine merdiven altı derneklermi? Sahibini tanımam etmem ama aslında güzel bir proje olabilecek iş gereksiz kalitesiz insanlar yüzünden linç ediliyor yazıktır. |
|
Ülkedeki krizlere anlık müdahale mangası gibi bir kuruluş var sanki her olayı devlet el atmadan çözüyorlar. Bu haber sevindirici sahibinide bulursalar daha keyifli olacaktır. |
Alıntı:
|
Benim anlamadığım sokak köpeklerinin saldırısına uğrayanları ve uğradıkları yerleri gösteriyordu bu iyi bir şey değil mi ? Tamam hayvan sevgisi de 3-5 yaşında kaç çocuk parçalandı... |
Bence uygulamaya kumpas yapıyorlar. Bahsi geçen haberler eskiye ait daha uygulama faaliyete geçmeden önceki videoları fotoğrafları havritaya yama yapıyorlar. Suçlar ispatlanmalı öyle hüküm verilmeli. |
Alıntı:
|
Arkadaşlar sahibi hakkında illa ki bir soruşturma başlatılacaktır fakat uygulamanın yapılış amacı Hayvan severlerin mama, su, vs. yardımlarını yapabilmeleri için kurulmuş. Biliyoruz ki bizim gördüğümüz dışında bir çok yer de sahipsiz sokak hayvanları bulunuyor bir yerden bir yere giderken bunları görebilirsiniz ama tabii insanlığını kaybetmiş kişiler böyle bir uygulamayı vahşice planları için kullanmışlar bence şuan için kapatılması iyi olur çünkü bunun önüne geçmenin başka çaresi yok. Gelecekte böyle bir uygulamaya da artık kullanıcı bilgileriyle girilmeli ki bu tarz vahşiliğin önüne geçilebilmeli. |
Alıntı:
Ben havritanın sahibinden olsam bu tarz haber yapanlara tek tek ayrı ayrı dava açardım, elinde somut kanıt olmadan bu tarz paylaşım yapamazsınız, kaldı ki mahkeme de somut kanıt isteyecektir. |
Alıntı:
|
google havrita yazınca 1. sayfadakiler nemalanıyor. demek bu şeylerde onların işi var. köpeklerde insanlarda hep ölüyordu. şimdi herkes 3 5 hit kapıp fırsata çevirmek için havrita içerikeri giriyor. herkes yolunda hayırlı işler. |
Alıntı:
Peki sizlerin neden hayvan katillerine niye sesiniz çıkmıyor ? O hayvanlar can taşımıyor mu ? Site sahibinin paylaşımlarını okudunuz mu ? Başıboş hayvanları uyutun falan yazmıştı. Buna tepki vermek linç değil insanlıktır. |
Tepkilerden dolayı kendileri geçici süreyle durdurmuştur yazıyor. Uygulamanın çalışma mantığı güzel fakat biz türkler faydalı birşeyi zararına kullanmakta üstümüze yoktur. Ayrıca bir gerçek var başı boş veya sahipleri tarafından saldırgan yetiştirilen köpekler olduğu sürece bu tür şeyler görebiliriz. Çok deil yakın zamanlar ufak yavrularımız köpekler tarafından ısırıldı, vefat etti. Ayrıca hacklendiğine dair hash kaydı veya ekran görüntüsü varmı merak ettim hackleyen grubu ? |
Alıntı:
Yorumlarda somut şekilde site sahibini tanımadığımı belirtmişim, yorumları atanın site sahibi olduğuna eminmiyiz? Örneğin sitenin sözcüsü olan avukatın açıklamasına bakabilirsiniz.Sitenin sahibinin belli olmadığı bir ortamda sitenin sahibini tanıyorsanız emniyete ihbar edebilirsiniz, gerçi sözcüsü bilgileri paylaşmıştır. Zamanında bu tarz linçlerle çok insanın hayatı kaydı, ülkeyi terketmek zorunda kaldı işlemediği suçlarla, bu tarz olayların farklı halleri her gün televizyonda dönüyor zaten. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
sebep net değil ama bakalım bir de yargı kararı örneği geldi pawguard tarafından |
Alıntı:
Çözümü belediyelerin bu hayvanları toplaması ve kısıtlaştırarak bu hayvanlara güzel yaşayabileceği barınaklardan daha iyi ortamlar olmasıdır. Bizler de başıboş hayvanlara karşıyız ama çözümü o hayvanları öldürmek değildir.Çözümü dediğim gibi kısırlaştırıp barınaklardan çok daha iyi ortamlarda bakılması ve insanları sahiplendirmeye teşvik etmektir. Örnek mesela pitbul aslında bazı ülkelerde çocuk bakıcılıgı bile yapmaktadır yani korumaktadır ancak türkiyede şiddet içerikli kişilerin elinde olduğundan bu hayvanlar tehlikeli bir hal almıştır ve bu yüzden bakılması ve beslenmesi yasaklanmıştır.Düzgün insanlar tarafından her hayvan sahiplenmiş olunsaydı hayvan katilleri ve hayvan saldırıları olmazdı. En basit örnek insan insanı da öldürüyor .Çözüm bütün insanlığı öldürmek mi ? Tabiki hayır .Peki çözüm nedir ? Her ailenin çoçuğuna dinden önce temiz ahlak ögretmesidir mesela. Umarım ne demek istediklerimi doğru aktarmışımdır.Bu ülkede o kadar zehirlenmesi gereken tecavüzcü yaratıklar varken bu hayvanların topluca zehirlenmesine karşıyım o o site sahibi de yalandan biz kapattık diyor ama neyse =) .Hayvanları zehirlemeyi savunan biri daha beter olsun.Umarım ceza da alır. |
|
Zehirlenme videoları ve görsellerin eski olduğunu ortaya çıkmadı mı? Pawguards isimli d0landırıcı oluşum (belgeli) bu siteyi ne hakla şikayet ediyor? Bu site tak diye 3 günde engel yiyor ama pawguards hala devam ediyor :D |
Alıntı:
Sanki bir ekip var, ellerinde zehir il il, mahalle mahalle dolaşıp köpek avlıyorlar :D Gerçekten çok komedi. Köpekler zehirlenerek öldürülüyor da köpek saldırısı sonucu hayatını kaybeden yada sakat kalan insanlar neden bu kadar konuşulmuyor? Köpeklerin yaşam alanı metropoller değildir. Metropol de oldukları için zaten bu kadar saldırgan oldular. Eskiden mahalle ve köyler de yaşayan köpekler vardı. Herkes yemek artığını döker bir şekilde beslerdi. Ama şehir merkezinde ki köpekler maalesef gıdaya erişemiyor. Çöpleri karıştırıp yemek arıyor. Bulamadığı zaman da saldırganlaşıyor. Kediler yine fare, kuş, börtü böcek bulup beslenebilirler ama köpeklerin böyle bir avlanma yeteneği yok. Bu da onları yemeğe ulaşmakta çaresiz bırakıyor. Çözüm, sözde HAYVANSEVER olduğunu iddia eden insanlarla devlet el ele verecek, köpeklere özel geniş alanlar inşa edecek. Daha ziyade orman gibi. Tamamiyle yeşilliklerin içinde. Sürekli kontrol edilecek köpekler. Kilosu, genel durumu, aşıları vs. 7/24 de kamera ile gözetlenecek. Özellikle buralarda çalışan personelin mama çalması önlenecek, otomatik sistemler sayesinde köpeklere mama verilmesi otomasyona bağlanacak. Bu sayede hem o köpekler daha rahat hayat sürecek hem de insan hayatı kurtulacak. |
uygulama kapanma nedeni kavga ettikleri derneğin yöneticisi ile ilgili paylaşım yapmaları. Onlarda erişim engeli istemiş. O nedenle engel geldi. |
Siteyi daha bu kadar yayılmadan görmüştüm, sitenin amacı bir yerde kalabalık köpek grubu var ise yada bir saldırı olayı olmuş ise bunun haritaya eklenmesi içindi, ve farkındalık yaratmak içindi. Burada köpek var gidin onu öldürün demek için değildi ! zaten öldürmek isteyen birisi, haritaya bakmaya gerek duyar mı ? istese 2 dakika içerisinde bir köpek bulabilir ama köpek tapar diye adlandırdığımız kesimin ve hayvanlar üzerinden prim kasan derneklerin algı operasyonuna uğradı site, çok geçmiş zamandan olan olayları site yüzünden yapılmış gibi gösterdiler. ve hiçbir araştırma yapmayan işi gücü nerede etkileşim var ise orayı desteklemek olan her konuya taraftar olur biçimde yaklaşan cahiller de bu konuyu büyüttüler örneğin hiç kimse köpekler tarafından parçalanan saldırıya uğrayan insanları konuşmuyor bir şey beni tehtid ediyor ise o özgür olamaz buna çözüm bulunacak gece sokakta dolaşamaz olduk barınak mi yapılır ne olur bilmiyorum ama artık sokakların refaha kavuşması şart. |
Ülke olarak çok garip bir ülkeyiz. Birkaç ay öncesinde Pawguards kurucusu Erkin Erdoğdu diğer STK'lar tarafından *********** olduğu ve zimmetine para geçirdiği iddia edilerek toplantıdan atmışlardı. Daha sonrada toplanan mama paralarıyla kendisine son model spor araba aldığı iddia edilmişti. Bugün ise bu şahsın ve kurumun başlattığı twitter tagları arkasında insanlar Havritanın kapatılmasını istiyor. Bu şahıs ve kurumun paylaştığı videoların site açılmadan gerçekleştiği ve siteyle alakası olmadığı ortaya çıktı. İnsanlar bunu görmesine rağmen halen bu kurum ve şahsın arkasından gitmeye devam ediyorlar. Birkaç ay öncesinde *********** ve zimmetine para geçiriyor dedikleri bir şahsın ve kurumun peşinden nasıl bir akılla gidiyorlar anlayamıyorum. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
İyi olmuş şrfsizlere. Allah'ın sessiz kulları bir yerlerine batıyor bunların. |
aidiyet.esb Ye gidiyor, bu aidiyet devlet tarafından engellenen sitelerin gittiği link. btk engellemiş |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:44:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.