![]() |
Üniversite Sınavına 45 Gün Kaldı. Merhaba sevgili dostlar YKS sınavına 45 gün kaldı, sınava girecek dostlarımın hedefleri nedir? Ben, Allah izin verirse E- Ticaret okumak istiyorum ilk tercihim o olacak. |
Bilgisayar Mühendisliği Düşünüyorum |
Bende bilgisayar müh. Okuyacağım. Sınav yerleri açıklandı mı? |
Kamu yönetimi düşünüyorum açıktan yazacağım |
Alıntı:
|
öylesine girip çıkacağım :) derslerle aram yok maalesef ki. |
Alıntı:
|
Var mı benim gibi 1 ay kala hazırlanmaya başlayacaklar :D |
Yazılım Mühendisliği veya Yönetim Bilişim Sistemleri düşünüyorum |
Alıntı:
|
Diş Fakültesi. Ama bu sene zor gibi tahminimce mezuna kalıp seneye TIP kazanmaya oynayacağım |
Eskiden bir kısım meslek liselerinin şansı çok azdı. Katsayı uygulanıyordu. Katsayı başka bir şekle bürünerek yine geldi. O da yokluk ve yoksulluk. Orta halli bir insan artık kendi memleketi dışında çocuğunu üniversiteye yollayamaz. Hele bir asgari ücretle çalışan aile oğlunu bırak İstanbul Ankara da okutmayı, Tokat'ta Sivas'ta bile okutamaz. Millet olarak durumumuz belli ... Ben açıköğretimin, zeki çevik ve uzaktan online sınavlı olanını severim. |
Üni biraz heyecan çoşku katardı, şuan nasıl okuyacağım derdi ile gelen, okulda pekde birşey öğrenemediğiniz çok para harcamak zorunda kaldıgınız bir yer. Sınava girecek olanlara başarılar şimdiden |
Alıntı:
|
Bende girdim bu senede çalışmadım bakalım hayırlısı baraj da yok bu sene neler olacak :) |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
yazılımla alakalı herhangi bir bölüm |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:32:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.